Saan huomenna paljon rahaa
Kommentit (24)
Saatko perinnön? Muistan kun sain itse ja mulla oli tili ihan tyhjä, sitten yhtäkkiä sinne pamahti 80 tonnia! Se oli tosi outo tunne.
Vierailija kirjoitti:
Saatko perinnön? Muistan kun sain itse ja mulla oli tili ihan tyhjä, sitten yhtäkkiä sinne pamahti 80 tonnia! Se oli tosi outo tunne.
Sama minulla v 2016 kun sain perintöä. Sitä perintöä on vielä paljon jäljellä.
Lomille lompsis vaan jos rahaa on. Itse lähdin reissuun kun sain perintöä.
Oletko autoliikkeen oven takana jo ennen avaamista? Vai mitä on ensimmäisenä ostoslistalla?
Mikä nyt kenellekin on paljon ja miten kukin sen takia muuttaa elämäänsä. Kaverini oli 90-luvun laman aikaan baarissa töissä. Sinne ilmestyi mies, joka alkoi juomaan saamaansa kohtuullista perintöä. Tuli aamulla yhdeksältä kuin olisi töihin tullut. Kävi sitten välillä kotona syömässä ja ottamassa päiväunet palaten takaisin ja juoden pilkkuun saakka.
Kului vuosia, mutta sekin perintö loppui aikanaan. Olisi toki henkikin voinut lähteä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko autoliikkeen oven takana jo ennen avaamista? Vai mitä on ensimmäisenä ostoslistalla?
No mistäs arvasit. Autoja olen katsellut ja menen liikkeisiin ensi viikolla myös heti tiistaina katselemaan.
Paljonko on paljon? kirjoitti:
Mikä nyt kenellekin on paljon ja miten kukin sen takia muuttaa elämäänsä. Kaverini oli 90-luvun laman aikaan baarissa töissä. Sinne ilmestyi mies, joka alkoi juomaan saamaansa kohtuullista perintöä. Tuli aamulla yhdeksältä kuin olisi töihin tullut. Kävi sitten välillä kotona syömässä ja ottamassa päiväunet palaten takaisin ja juoden pilkkuun saakka.
Kului vuosia, mutta sekin perintö loppui aikanaan. Olisi toki henkikin voinut lähteä ensin.
Tiedän myös kaverin joka sai 200 000. Se tuhlasi se vähän yli vuodessa. No minä en aio tuhlailla sillä tavalla. Ostan jotain mitä tarviin kuten auton ja sillä ajan sitten 15 vuotta.
Ryysyistä rikkauksiin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lähettäjä Veikkaus Oy?
On.
Onnea! Toivon, että tulen olemaan samassa onnellisessa asemassa kuin sinä vielä joskus. Tekisin paljon hyvää.
Ryysyistä rikkauksiin kirjoitti:
Paljonko on paljon? kirjoitti:
Tiedän myös kaverin joka sai 200 000. Se tuhlasi se vähän yli vuodessa. No minä en aio tuhlailla sillä tavalla. Ostan jotain mitä tarviin kuten auton ja sillä ajan sitten 15 vuotta.
Jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli aikoinaan juttu miehestä, joka pisti loton päävoiton sileäksi reilussa viikossa. Vaihtoi asuntoa ja autoa, osti kesämökin, maailmanympärimatkan ja jotain pientä lisäksi. Ihmettelin silloin mielessäni, että minä olisin elänyt sillä summalla loppuelämäni.
Itse toivon, että en edes saa koskaan suurta rahasummaa. Olen köyhä työtön ja Kelan tuilla elän. En kuitenkaan oikein osaa käyttää rahaa ja käytän rahaa ihan turhaan. Säästöjä tai omaisuutta ei ole. Toisaalta ei ole lainojakaan, velkaa tai mitään ulosotossakaan ja luottotiedotkin ovat aina olleet puhtaat. Tilin saldo vain on aina liian pieni ja ihan Prismaan kuluu ihan liikaa rahaa. Pian tulee veronpalautukset ja pelkään jo etukäteen mihin nuokin raha tuhlaan, vaikka voisin harkita ihan säästämistä. En saa toimeentulotukea, joten ei tuo mitään haittaakaan.
Rahan saa menemään yhtä helposti jos haluaa eikä ajattele yhtään pitemmälle elämää.
Ok. Mitä aiot tehdä?