Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu on hankalaa, kun olen niin tylsä ihminen

Vierailija
16.07.2023 |

Vasta sen jälkeen, kun asensin Tinderin ja aloin käydä treffeillä, tajusin kuinka tylsä ihminen oikeasti olen. Minulla ei ole harrastuksia, kiinnostuksenkohteita tai intohimoja. Käyn kyllä kävelemässä ja uimassa, mutta en pidä näitä harrastuksina. Luen välillä vähän kirjoja. En pelaa mitään pelejä enkä katso elokuvia tai sarjoja. Luuntelen ihan tavallisia listahittejä. Tuntuu, että olen liian tylsä parisuhteeseen, ja minun kanssa ei oikein löydy mitään puhuttavaakaan😔
Muita tylsiä paikalla? Mistä olette löytäneet seuraa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tylsä, olet tavallinen :) Suurin osa meistä on ihan tavallisia. Pidä sitä vahvuutenasi että tunnistat tavallisuutesi. Et ole uniikki lumihiutale vaan tavis joka etsii toista tavista.

Vierailija
42/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän vastaavanlainen ongelma. Ongelman ydin on se, että harrastekombinaationi on varsin monimutkainen ensinnäkin olen uskovainen, missä kohtaa 75% ihmisistä painaa paniinkkinappulaa, vaikken mielestäni edes mikään radikaali ole.

Toiseksi rakastan historiaa, filosofiaa, taidehistoriaa jne, eli kaikkea kirjanörttiä. Uskovaiset ihmiset, joille siis oletusarvoisesti kelpaan, ovat loppujen lopuksi yllättävän pinnallisia. Ei muusta puhutakaan kuin autoista ja omakotitalohaaveista ja matkasta ja rahasta ja eettinen ajattelu on luokkaa että mitä väliä vaikka maapallo tuhoutuu, eihän mikään maallinen ole ikuista. Raamatusta ei tietenkään voi puhua kun vain "on opetettu" tietyllä lailla ja oma ajattelu on aina vaaratekijä.

Löysin sitten , toivottavasti lopulta, toisen kirjanörtin hihhulin valosta, yhdessä voimme matkata rämällä Datsunilla ihastellen töherryksiä keskiaikaisten kirkkojen seinillä. Nyt lopultakin voin olla onnellinen hörhö outojen harrasteideni parissa. Eikö muija vingu multa omakotitaloa, kun ollaan riittävästi irrallamme maallisesta mammonasta, tätä olen aina (ja liian kauan) etsinyt!

Kuulostaa ihanalta. Siis sinulle, että olet löytänyt samanlaisen. Itselleni uskonto on tietenkin ihan ehdoton ei, liian kauan kyseisessä maailmassa viettäneenä ja traumatisoituneena. Muuten kyllä olisit varmasti ihan mahtava kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jotkut kehittävät itseään tarkoituksella siihen suuntaan, että olisivat kiinnostavia.kaikki kliseet yleensä löytyvät ja näitä on tinderissä 13 tusinassa. Itsellä ei myöskään mitään erityistä elämässä ja melko samanmoiset rutiinit joka päivä. Ei kavereita, ei harrastuksia jne. Mutta mielestäni olen ihan kelvollinen suhteeseen silti ja ei tässä mitään erikoistta tarvikaan olla.

Vierailija
44/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa, ja tajusin että kun esittäydyin työtiimille, minun on vaikeaa tarjota tietoa elämästäni heille kahvitaukojen small talkia varten, kun elän niin tylsää elämää!

En harrasta mitään sellaista, mistä vanhat tädit jaksaisivat kysellä, ja viikonloppuisin en juuri käy missään. Kaiken lisäksi olen vela, joten lapsistakaan en voi jaaritella.

Onneksi ihmiset tykkäävät lähinnä puhua itsestään, joten olen tyytyväisenä se joka kyselee.

Vierailija
45/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on sellaisia, ettei heitä erityisemmin kiinnosta mikään. Elävät vaan elämäänsä, pyörittävät arkea ja vaikka urheilevat jos on aikaa ja jaksamista. Luulisi olevan todella helppoa löytää kumppani, etenkin jos kelpuuttaa toisen samanlaisen peruspertin.

Vierailija
46/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käveleminen, uiminen ja kirjojen lukeminen on harrastuksia, jos niitä suht' toistuvasti teet, pidit niitä sitten omasta mielestäsi harrastuksina tai et. 

Sulla on vähättelevä asenne itseesi nyt. Miksi? 

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista 🤗

Tarkoitin tuolla siis sitä, että eikös "vähän kaikki" harrasta noita (tai ainakin tuota kävelemistä). Mietin usein että olisi helpompaa jos olisi oikein kunnolla kiinnostunut jostain, sanotaan nyt vaikka fitneksestä tai videopeleistä, niin sitten voisi löytää deittikumppanin jonka kanssa olisi yhteinen intohimonkohde. Tottakai vaikka kävelemistä harrastava mies voi löytyä helposti, mutta en usko että käveleminen herättää ihmisissä suuria intohimoja (tai ainakaan minussa). t: AP

Ei mikään harrastus ole se, minkä vuoski ihmiset kiinnostuvat toisistaan, vaan ihmisen persoona. Kiinnostava ihminenkin voi harrastaa "tavallisia" asioita. Ajattelutavat, elämänasenne, huumorintaju, arvomaailma, kiinnostuksenkohteet, elämäntyyli, yms ovat asioita, joiden vuoksi joku vaikuttaa mielenkiintoiselta tai ei. Olet hakoteillä jos kuvittelet, että pitää löytyä joku toinen, jolla on samat harrastukset - ei, suhteessa ei ole kyse harrastuskaveruudesta, vaan suhteeseen kannattaa etsiä ihminen, jonka kanssa synkkaa henkisesti ja seksuaalisesti.

Vierailija
47/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että jotkut kehittävät itseään tarkoituksella siihen suuntaan, että olisivat kiinnostavia.kaikki kliseet yleensä löytyvät ja näitä on tinderissä 13 tusinassa. Itsellä ei myöskään mitään erityistä elämässä ja melko samanmoiset rutiinit joka päivä. Ei kavereita, ei harrastuksia jne. Mutta mielestäni olen ihan kelvollinen suhteeseen silti ja ei tässä mitään erikoistta tarvikaan olla.

No onhan sekin vähän säälittävää, jos tekee asioita vain siksi, että olisi kiinnostava muille eikä siksi, että itse aidosti nauttii niistä ja on niistä kiinnostunut. Onhan niitäkin, jotka nimenomaan ovat vuosikymmeniä harrastaneet jotain extreme-lajia ja se on heille intohimo ihan oikeastikin eikä mikään Tinder profiilin kuvaa varten tehty laskuvarjohyppy, tai vaelluskuva vuorilta.

Vierailija
48/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin mielenkiinnonkohteita, mutta ei niistä ole mitään iloa, jos mies ei ole kiinnostunut samoista asioista. Suurin unelmani olisi löytää mies, joka suhtautuu intohimoisesti musiikkiin ja jonka kanssa musiikkimaut osuisivat siinä määrin yksiin, että voisimme käydä yhdessä keikoilla. En kuitenkaan ole kovin toiveikas, sillä miesten suhtautuminen musiikkiin on tyypillisesti sellaista, että kuuntelee sitä mitä radiosta tulee eikä muuten voisi vähempää kiinnostaa.

Sekin on plussaa jos meillä on yhteisiä liikuntaharrastuksia, mutta koska joka tapauksessa treenaan mieluiten yksin, ei se ole niin tärkeää. N28

Vierailija
49/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen, niin tylsyyytesi ei haittaa yhtään mitään, ottajia sinulle löytyisi silti aivan pilvin pimein. Hyvä ulkonäkö kompensoi valtavasti muita puutteita.

Mutta jos et ole hyvännäköinen, ja siihen vielä lisätään että et ole edes mielenkiintoinen tai hauska, niin siinä tapauksessa on kyllä vaikea kuvitella miksi joku sinut haluaisi.

Vierailija
50/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans tylsä koska oon niin mukava. Ei minun kanssa keksi mitään puhuttavaa ja oon hiljainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi