Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu on hankalaa, kun olen niin tylsä ihminen

Vierailija
16.07.2023 |

Vasta sen jälkeen, kun asensin Tinderin ja aloin käydä treffeillä, tajusin kuinka tylsä ihminen oikeasti olen. Minulla ei ole harrastuksia, kiinnostuksenkohteita tai intohimoja. Käyn kyllä kävelemässä ja uimassa, mutta en pidä näitä harrastuksina. Luen välillä vähän kirjoja. En pelaa mitään pelejä enkä katso elokuvia tai sarjoja. Luuntelen ihan tavallisia listahittejä. Tuntuu, että olen liian tylsä parisuhteeseen, ja minun kanssa ei oikein löydy mitään puhuttavaakaan😔
Muita tylsiä paikalla? Mistä olette löytäneet seuraa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että juuri sinun kaltaisella ihmisellä olisi nimenomaan menestystä tinderissä, jos olet nainen. Sinulla on kivoja harrastuksia (lukeminen, uiminen jne) jotka ei vie liikaa aikaa tai ole liian erikoisia. Itse koen, että nimenomaan erityiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet tekee kumppanin löytämisen hankalaksi varsinkin sovelluksissa. Poikkeuksia varmasti on ja sellaista yritän löytää mutta noin yleisesti miehet eivät pidä naisista joilla on epätavallisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Uiminen ja lehtien lukemien ja vaikka käsityöt on just hyvä. 

Onko parisuhde vakaalla perustalla, jos miehen takia muuttaisi harrastuksensa "tylsiksi" ja itselle merkityksettömiksi, jotta kelpaisi? Arvostan miestä, joka antaa myös naiselle tilaa ja vapauden harrastuksiin, jotka häntä kiinnostavat ja joihin suhtautuu intohimoisesti. Parisuhde on kumpaakin varten - ei ainoastaan miestä. sivusta

Ei tietenkään suhde ole vakaalla pohjalla jos sitä varten pitää muuttaa omia harrastuksiaan tms. Juuri siksi ap:n tilanne onkin ihanteellinen että ap on jo valmiiksi kiinnostunut "sopivista" asioista. Itse odotan edelleen että löydän sellaisen miehen jonka mielestä en ole liian "erikoinen". 

Vierailija
22/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tylsä. On noi harrastuksia. Sinulle mieleisiä. Aika varmasti löytyy ihminen, joka myös tykkää tehdä noita asioita.

Tänä päivänä ihmisillä on liikaa menoja.

Liian vähän vapaata.

Se koituu ongelmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käveleminen, uiminen ja kirjojen lukeminen on harrastuksia, jos niitä suht' toistuvasti teet, pidit niitä sitten omasta mielestäsi harrastuksina tai et. 

Sulla on vähättelevä asenne itseesi nyt. Miksi? 

Kiitos kaikille asiallisista kommenteista 🤗

Tarkoitin tuolla siis sitä, että eikös "vähän kaikki" harrasta noita (tai ainakin tuota kävelemistä). Mietin usein että olisi helpompaa jos olisi oikein kunnolla kiinnostunut jostain, sanotaan nyt vaikka fitneksestä tai videopeleistä, niin sitten voisi löytää deittikumppanin jonka kanssa olisi yhteinen intohimonkohde. Tottakai vaikka kävelemistä harrastava mies voi löytyä helposti, mutta en usko että käveleminen herättää ihmisissä suuria intohimoja (tai ainakaan minussa). t: AP

Vierailija
24/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän vastaavanlainen ongelma. Ongelman ydin on se, että harrastekombinaationi on varsin monimutkainen ensinnäkin olen uskovainen, missä kohtaa 75% ihmisistä painaa paniinkkinappulaa, vaikken mielestäni edes mikään radikaali ole.

Toiseksi rakastan historiaa, filosofiaa, taidehistoriaa jne, eli kaikkea kirjanörttiä. Uskovaiset ihmiset, joille siis oletusarvoisesti kelpaan, ovat loppujen lopuksi yllättävän pinnallisia. Ei muusta puhutakaan kuin autoista ja omakotitalohaaveista ja matkasta ja rahasta ja eettinen ajattelu on luokkaa että mitä väliä vaikka maapallo tuhoutuu, eihän mikään maallinen ole ikuista. Raamatusta ei tietenkään voi puhua kun vain "on opetettu" tietyllä lailla ja oma ajattelu on aina vaaratekijä.

Löysin sitten , toivottavasti lopulta, toisen kirjanörtin hihhulin valosta, yhdessä voimme matkata rämällä Datsunilla ihastellen töherryksiä keskiaikaisten kirkkojen seinillä. Nyt lopultakin voin olla onnellinen hörhö outojen harrasteideni parissa. Eikö muija vingu multa omakotitaloa, kun ollaan riittävästi irrallamme maallisesta mammonasta, tätä olen aina (ja liian kauan) etsinyt!

Eihän tuo ongelma ole ollenkaan kuin AP:lla. Sinulla on selkeästi paljon kiinostuksen kohteita ja harrastuksia vaikkakin osin harvinaisia.

Vierailija
25/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo tinder on köyhä: raha, seksi, ulkonökö, ghostaus - meininki. Kuraa!

Kokeile Lovena-sovellusta, jossa voi aikuisten oikeesti kertoa itsestään, arvoistaan ym. ja saada sopivia ehdokkaita. Eräs tuttavani tapasi arvomaailmaltaan ja harrastuksiltaan ym. sopivan ihmisen ja nyt n. vuoden seurustelun jälkeen muuttavat yhteen.

Vierailija
26/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa ihmisistä on aivan tavallisia ja he elävät aivan tavallista arkea. Itse kärsin suorilta Tinderissä pois tyypit, joista sai sen vaikutelman, että elämä on täynnä vauhtia ja elämysten hakemista laskuvarjohypyillä ja syvänmerensukelluksilla, koska he luultavasti etsivät myös rinnalleen yhtä jännityksenhakuista tyyppiä, jota minä en ole. Pääsee pitkälle, kun puhuu itsestään rehellisesti ja sitä omaa elämäntapaa lyttäämättä.

Se tietysti on haastavaa, jos puheenaiheita ei löydy vaiheessa, jossa olisi tarkoituksena tutustua toiseen ja hänen ajatusmaailmaansa.

Vierailija
27/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käveleminen, uiminen ja kirjojen lukeminen on harrastuksia, jos niitä suht' toistuvasti teet, pidit niitä sitten omasta mielestäsi harrastuksina tai et. 

Tarkoitin tuolla siis sitä, että eikös "vähän kaikki" harrasta noita (tai ainakin tuota kävelemistä). Mietin usein että olisi helpompaa jos olisi oikein kunnolla kiinnostunut jostain, sanotaan nyt vaikka fitneksestä tai videopeleistä, niin sitten voisi löytää deittikumppanin jonka kanssa olisi yhteinen intohimonkohde. Tottakai vaikka kävelemistä harrastava mies voi löytyä helposti, mutta en usko että käveleminen herättää ihmisissä suuria intohimoja (tai ainakaan minussa). t: AP

Ei kaiken tarvitse herättää suuria intohimoja. Sekin on tätä nykyhössötystä, että pitäis olla hirveän intohimoinen kaiken tekemisen suhteen ja sitä ei sitten tehdä mitä kohtaan ei ole intohimoja. Asioita voi tehdä ihan vaan koska ne on kivoja tai jopa vaan välttämättömiä. Moni harrastaa liikuntaa terveyden, painonpudotuksen tai ulkonäön takia. 

Vierailija
28/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdy transihmiseksi.

Vierailija
29/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et maininnut käytkö töissä?

Odottelen vastausta.

Vierailija
30/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen vastausta.

Sitä et saa koska ap "unohti" kertoa että on syrjäytynyt mt-ongelmainen

Vierailija
31/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen vastausta.

Onko aivan pakko, aivan välttämätöntä tulla ketjuun urpoilemaan? Mene vaikka ulos, kun ei ole mitään muuta järjellistä sanottavaa!

Vierailija
32/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen vastausta.

Onko aivan pakko, aivan välttämätöntä tulla ketjuun urpoilemaan? Mene vaikka ulos, kun ei ole mitään muuta järjellistä sanottavaa!

No eipä ap kumonnutkaan väitettäni.

Vierailija
33/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että juuri sinun kaltaisella ihmisellä olisi nimenomaan menestystä tinderissä, jos olet nainen. Sinulla on kivoja harrastuksia (lukeminen, uiminen jne) jotka ei vie liikaa aikaa tai ole liian erikoisia. Itse koen, että nimenomaan erityiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet tekee kumppanin löytämisen hankalaksi varsinkin sovelluksissa. Poikkeuksia varmasti on ja sellaista yritän löytää mutta noin yleisesti miehet eivät pidä naisista joilla on epätavallisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Uiminen ja lehtien lukemien ja vaikka käsityöt on just hyvä. 

"Jos olet nainen".

Ap sanoi käyvänsä treffeillä, monikossa.

Ei tylsät miehet tinderistä saa edes matcheja..

Vierailija
35/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastusten pitäisi olla samoja?

Mä olen ollut vaimoni kanssa kimpassa 22v, koskaan ole ollut samoja harrastuksia, jos ei jumalaista seksielämää lasketa.

M40

Vierailija
36/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaiken tarvitse herättää suuria intohimoja. Sekin on tätä nykyhössötystä, että pitäis olla hirveän intohimoinen kaiken tekemisen suhteen ja sitä ei sitten tehdä mitä kohtaan ei ole intohimoja. Asioita voi tehdä ihan vaan koska ne on kivoja tai jopa vaan välttämättömiä. Moni harrastaa liikuntaa terveyden, painonpudotuksen tai ulkonäön takia. 

Ei kaiken tarvitsekaan herättää intohimoja. Harrastuksina käveleminen ja lukeminen yms. eivät juurikaan kerro persoonasta tai siitä mikä häntä kiinnostaa. Kuten sanoitkin liikunnan harrastaminen liittyy useammin terveyden ylläpitämiseen ja ehkäpä myös elämän tapaan muttei välttämättä persoonaan tai siihen mistä on kiinnostunut. eri

Vierailija
37/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mitä yleensä ajattelet? Jos siis vaikka kävelet, niin mitä mietit samalla? Mietitkö aina vain arkisia juttuja vai joskus jotain muutakin?

Vierailija
38/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen 43v eli reilusti yli bileiän, ja silti 99% miehille tulee negatiivisena yllätyksenä että en lähde treffeille bileisiin klo 22 tai drinkeille arki-iltana alkaen klo 08. Tai että en ole menossa festareille kesäviikonloppuisin. Tämä vielä sen päälle, että profiilissa ei kerron etten käytä alkoholia, ja yksikään kuva ei ole millään lailla bilettävä...

Sama ongelma. Voin lähteä lenkille tai kahville, mutta nehän ovat ihan tylsiä juttuja. Minut saisi myös mukaan vaeltamaan, kalastamaan jne, mutta ei kelpaa. Pelkkää yksillä käymistä, netflixiä tai festareita tarjolla. Pöh. Olen kyllä ihan sosiaalinen ihminen enkä tarvitse päihteitä kielenkantojen irrottamiseen. Jännä miten tärkeää tuo päihteily on monelle tindermiehelle.

Vierailija
39/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, mitä vikaa on uimisessa ja kävelemisessä? Tai kirjojen lukemisessa?

Nuohan on kaikki oikein hyviä ja terveitä harrastuksia ja niistäkin voi tehdä ns.jännää, jos haluaa. Mm. Kävely voi olla urbaania seikkailua, geokätköilyä, voi etsiä uusia paikkoja ja reittejä, voi lähteä patikoimaan jonnekin, uida voi meressä järvissä jne, lähteä rannalle, tehdä treenistä tavoitteellista, tempaista vaikka minitriathlonin.

Monesti ne asiat, jotka on ihmiselle hyväksi on nimenomaan tylsiä ja vaatii paljon toistoa. Kävely ja uinti on erinomaisia peruskunnon ylläpitoon. Lukeminen edistää aivojen terveyttä ja on silmille parempi kuin ruutujen tuijottelu.

Vierailija
40/50 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunta?

Niissä ihmiset yleensä harrastavat esim. musiikkia, soittamista, kuoroa, partiota, erilaisia kerhoja, tapahtumia, hyväntekeväisyyttä jne. Eli eivät ole tylsimyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi