Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joistain ihmisistä jää haju ympärilleen ja jälkeen? Miten voi haista niin paljon?

Vierailija
16.07.2023 |

Joillain on ympärillään sellainen reilu metrin halkaisijan hajukaari, ilma heidän ympärilläänkin haisee. Ja vessakoppi haisee heidän jälkeen myös (ei ulosteelta, vaan tältä märältä koiralta tms.)
Mistä haju johtuu?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesipilvi on yhtä paha.

Vierailija
2/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä niin paha kuin tällainen märän koiran, pinttyneen hien ja ihme eltaantuneen hajun sekamelska.

Hajuvesipilvi ei aiheuta oksennus reaktiota.

Samalla salilla ryhnäliikunnassa käy siis yksi haisulipariskunta, he haisevat jo ENNEN treeniä pahalta. Nainen jättää myös vessakoppiin märän koiran hajun jälkeensä.

Koitan mennä ryhmäliikunnassa aina kauas heistä, kun 1.5m heistä jo haisee 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone homeessa.

Vierailija
4/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanhajusyndrooma

Vierailija
5/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo sen kanssa, mä oon nyt 30 ja oon huomannu et helvetti mähän hikoilen samaltapaa ku muutkin ja haisen :D ennen ei näin ollut

Vierailija
6/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatteet ei kuivu kunnolla, jos kodissa on vaikka huono ilmanvaihto, niin niihin pinttyy tuollainen haju. Siitä on vaikea päästä eroon. Pitäisi ostaa uusi pyykinpesukone ja vaatteet.

Vierailija
7/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa! Eräälle kauppareissulle sattui ilmeisesti joku haisuleiden kokoontuminen, kun tuntui, et joka hyllyvälissä lemuaa likainen ihminen. Miten oikeasti voi haista niin pahalle?! Itse olen ajatellut, että he eivät varmasti pese tarpeeksi usein itseään ja käyttävät likaisia vaatteita. Säälitti samaisella reissulla, kun tuntui, et joistain lapsista lähti myös se paha haju, oliko sitten joku haiseva perhe lähtenyt kauppareissulle.

Vierailija
8/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri pesi pyykkinsä ilman pesuainetta.

Mies ei pessyt itseään hajusta ja habituksesta päätellen ollenkaan ja eukolla likaiset rastat päässä.

Lapset (en saanut tolkkua olivatko tyttöjä vai poikia) haisivat kuten muukin perhe monen metrin päähän.

Käytävällä näiden asunnon kohdalla oli pistävän tunkkainen haju.

Ovi kokopäivän käytävään auki kun kakarat ramppasi eestaas ulos ja sisään.

Vierailija
9/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyykinpesukone on homeessa, niin auttaako siihen mikään muu kuin kaatopaikalle vieminen?

Vierailija
10/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaatteet ei kuivu kunnolla, jos kodissa on vaikka huono ilmanvaihto, niin niihin pinttyy tuollainen haju. Siitä on vaikea päästä eroon. Pitäisi ostaa uusi pyykinpesukone ja vaatteet.

Nimenomaan ja kun niillä valmiiksi haisevilla vaatteilla hikoilee lisää, niin haju on varma.

Vierailija
11/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on koira ja koiranomistajat eivät tajua miten pahalle heidän kotinsa haisevat, samoin kuin heidän vaatteensa. Heistä jää juuri tuo kauhea märän koiranhajuinen hajuvana.

Vierailija
12/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No av:llä ihmiset oikein kehuskelee sillä ettei käy pesulla, ne on ne jotka sitten haisee julkisilla paikoilla

Vierailija
13/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei käy suihkussa säännöllisesti, eikä pese vaatteitaan... niin haisee.

Vierailija
14/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille aina mitään voi. Jotkut eivät haise juuri ikinä. Omassakin suvussa on ihmisiä, jotka voivat olla päiviä käymättä suihkussa ja käyttää samoja vaatteita eivätkä haise kenenkään mielestä millekään. Sitten itse alan haista noin pari tuntia sen jälkeen, kun olen käynyt suihkussa, peseytynyt kunnolla ja pessyt hiukset.

Nuorempana huomasin, että kylpy tai uinti auttavat hajuun suihkua paremmin, mutta ammeita ei enää paljon ole asuntojen kylpyhuoneissa.

Vierailija
15/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhemmat miehet haisevat märiltä koirilta. 

Onneksi nuoret miehet osaavat sekä peseytyä että käyttäytyä. 

Vierailija
16/69 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes, paska ruokavalio, huono hygienia, ylipaino. Nämä yhdessä tai erikseen.

Vierailija
17/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin yhdistelmä on vanha viina, tupakka, hiki (+likaiset vaatteet) ja valkosipuli.

Vierailija
18/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömät hiukset jotka heiluu ilmavirrassa. Rasvan ja eltaantuneen päänahan haju on kauhea.

Vierailija
19/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti johtuu siitä että jotkut ei ymmärrä käydä suihkussa useammin, eikä pestä vaatteita välillä.

Vierailija
20/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä niin paha kuin tällainen märän koiran, pinttyneen hien ja ihme eltaantuneen hajun sekamelska.

Hajuvesipilvi ei aiheuta oksennus reaktiota.

Niin, se aiheuttaa vaan päänsärkyä, pyörrytystä ja mitä näitä nyt on kaikenlaisia oireiluja. Aina löytyy jostain valittamista.