Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Onko sinulla KIROILEVA äiti?

Vierailija
16.07.2023 |

Miten ja miksi hän kiroaa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii, karseeta WT-amisteinien touhua. Ei kai tolkun aikuiset moista.

Vierailija
22/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiroilu on älykkyyden ja rehellisyyden merkki. Tutkittu asia.

Valehtelijat ja epäluotettavat ketkut eivät kiroile, koska valhemaski pettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satunnaisesti ,tilanteen mukaan  kiroileva äiti ja isoäiti.  Ja korkeakoulutettu, että se siitä koulutettujen kiroilemattomuudesta...

Lapsemme ja lastenlapsemme  toki ovat minulle pieninä ollessaan huomautelleet asiasta. Sanoivat, että ei saa kiroilla. Vastasin heille, että lapset eivät saa kiroilla, mutta aikuiset saavat ja hekin sitten aikuisina.

Se oli lapsista epäreilua.  Kerroin heille, että on paljon muitakin asioita, joita saa tehdä vasta aikuisena ja että elämä on tietyllä tavalla epäreilua.

Lapsemme kiroilevat harvoin ja heidän lapsensa viel äharvemmin, lukuunottamatta murkkuikäistä, jonka kuuluukin kapinoida tavalla jos toisellakin.

Olet kiroileva siili :)

Vierailija
24/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan kiroilukerho.

Vierailija
25/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, hänellä on sydämen sivistystä ja yllättyisin todella jos näkisin hänet röhkimässä tuollaisissa pohjamudissa.

Sivistynyt ihminen ei nosta itseään toisten yläpuolelle. Jokaisessa meissä on jotain, mikä ei ole parasta laatua.

Vierailija
26/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärelläni on.

Vierailija
27/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole koskaan kuullut äitini kiroilevan. En kyllä isänkään.

Vierailija
28/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kiroileminen on vähän kuin piereskelisi koko ajan.

Vierailija
29/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut ihmiset eivät kiroile.

Älykkäät kiroilee ja ihmiset jotka kiroilevat ovat verbaalisesti lahjakkaampia kuin ne jotka ei kiroile. Äitini ei kiroillut kuin joskus eikä kiroile vieläkään mutta ei ole itsekään väittänyt olevansa mitenkään älykäs, isä oli taas älykäs ja lahjakas kiroile kovasti.

Vierailija
30/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satunnaisesti ,tilanteen mukaan  kiroileva äiti ja isoäiti.  Ja korkeakoulutettu, että se siitä koulutettujen kiroilemattomuudesta...

Lapsemme ja lastenlapsemme  toki ovat minulle pieninä ollessaan huomautelleet asiasta. Sanoivat, että ei saa kiroilla. Vastasin heille, että lapset eivät saa kiroilla, mutta aikuiset saavat ja hekin sitten aikuisina.

Se oli lapsista epäreilua.  Kerroin heille, että on paljon muitakin asioita, joita saa tehdä vasta aikuisena ja että elämä on tietyllä tavalla epäreilua.

Lapsemme kiroilevat harvoin ja heidän lapsensa viel äharvemmin, lukuunottamatta murkkuikäistä, jonka kuuluukin kapinoida tavalla jos toisellakin.

Mulla sama, olen N63 v. Itselläni se on tapa, töissäkin kiroilen ääneen itsekseni kun joku menee pieleen tai joku muu on tehnyt jotain pieleen ja myös kotona yksin ääneen esim. telkkaa katsellessa kun siellä joku sanoo jotain typerää - ei siis tarvitse lyödä vasaralla sormeen. Aikuiset lapseni eivät kiroile. 

Olenkin ajatellut, että kun jään eläkkeelle, alan varmaan soitella Kansanradioon kaikkea mikä tässä yhteikunnassa v tuttaa.

Vierailija
31/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö miehillä voi olla kiroileva äiti?

Vierailija
32/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tehoste ja toimii kun pitää mennä läpi sen harmaan kiven 😀 v sanaa en ikänä sano. Enkä lasten kuullen kiroile.

Vierailija
33/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, hänellä on sydämen sivistystä ja yllättyisin todella jos näkisin hänet röhkimässä tuollaisissa pohjamudissa.

Sivistynyt ihminen ei nosta itseään toisten yläpuolelle. Jokaisessa meissä on jotain, mikä ei ole parasta laatua.

Kyllä todellakin sivistynyt ihminen pyrkii ylevöittämään käytöksensä. Ei hyvä käytös kenelläkään sisäsyntyistä ole, mutta osa ihmisistä on niin laiskoja ettei viitsi pyrkiä tekemään asioita kauniisti ja hyvin.

Vierailija
34/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kuullut äitini kiroilevan, enkä itse kiroile hänen seurassaan. Äitini on 7-kymppinen ja itse olen 4-kymppinen.

Ihan hävettää joskus katsella näitä Unelmahäitä, kun jotkut morsiamet huutaa veetä ja peetä sekä kaikenmaailman rivouksia lastensa kuullen. Sitten ihmetellään, missä lapset on oppineet kiroilemaan.

Vierailija
35/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuuluu suuriin ikäluokkiin ja etenkin suuttuessaan osaa kiroilla vi ttuperkelettä aika kuuluvasti :D

Temperamenttinen luonteeltaan, isäni taas rauhallisempi ja kiroilee vähemmän

Vierailija
36/36 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt äitini ei juurikaan kiroillut, joskus saattoi sanoa himskatti.

Äitini jätti minut isälle kun erosivat olin kai 2v.Hän oli huono suomi.Suomen ruotsalinen.Jos olisi ollut isän kanssa? En olisi vissiin tienyt kiroileeko,kun mielelään kulema lauloikin ruotisksi ja silti isosikoista tuli huono suomi kuin minustakin.Kuulin siskojen puheen ja opein heiltä suomen kielen huonon.Kiroiltiinko meillä isä ja lapset ei.Molemmat on jo kuoleet ajat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän