Onko graavilohen syöminen jokin vitsi?
Joissain häissä maistoin kerran ja loppuilta pilalle kun mietin sitä ällöö koostumusta! Suolainen limamöykky mikä pitää vielä pureskella ja nautiskella! Ihmiset ovat liian kummallisia
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Herkkua 😋
Ällöö.
Ei hyvä graavilohi kyllä limaista ole.
Graavaan itse loheni, kun kaupasta ei saa nykyisin enää mieluista koska suolakammo on pilannut kaiken. Itse tehtynä on parasta.
Graavilohesta en niin välitä, mutta graavisiika on herkkua, nams.
Se on ollut pilaantunutta graavilohea!
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut pilaantunutta graavilohea!
Lohta, ei lohea
Graavi ja kylmäsavulohi parasta maailmassa.
Ne vain pitää olla tehty oikein.
Vierailija kirjoitti:
Graavilohesta en niin välitä, mutta graavisiika on herkkua, nams.
Itsekin aiemmin tykkäsin, mutta siiassa on monin paikoin selkälihassa matoja, niin ei maistu enää raakana.
I feel you. Suomalaisen juhlapöydän pahin mahdollinen "herkku" on graavilohella kuorrutettu voileipäkakku. Se raaka kala ja hampaiden välistä tursuava majoneesi, ai ettien että.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä itse tykkäät?
En ole ap, mutta inhoan graavilohta. Savulohi taas esimerkiksi on herkkuani.
Eikö ruoalle yökkäily ole keskenkasvuisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ruoalle yökkäily ole keskenkasvuisten juttu?
Kakarat ja vegaanit saavat yökkiä ruualle. Persut ja muut juntit yökkivät luvatta.
Ap:n kaltaisia ihmisiä on olemassa. Oma 67-vuotias äitini yökkii lähes kaikkea kuin viisivuotias, aina syönyt pääasiassa leipää. Teki meille ruokaa, kun olimme lapsia, mutta ei syönyt itse juuri koskaan ja ruoka oli lähes poikkeuksetta vähintäänkin mautonta, jos ei suorastaan pahaa.
Tiedätkö, että sellaisiakin limamöykkyjä syödään kuin äyriäisiä ja sieniä? En ymmärrä ollekaan!
Tein juhlapäivälliselle alkupalan, johon tuli artisokan sydämiä, graavilohta ja hovimestarinkastiketta sekä saaristolaisleipää. Hyvin kelpasi ja olen tarjonnut komboa useamminkin.
Herkkua 😋