Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30e loppukuuksi, eikö ruokaa kaapeissa. Siksi kun perustoimeentulotukea sain vain 330e tässä kuussa...mitä teen?

Vierailija
15.07.2023 |

220e vaje ja se tuntuu nyt. Loppuu rahat ihab just. 30e jäljellä....toivoton tilanne.

Miten kela voi saattaa ihmisen tällaiseen ahdinkoon?

Vaan siksi kun asuntoni on ylihintainen?? Ja koko ajan haen halvempaa asuntoa...

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele Oikotietä,löytyy paljon edullisia vuokrayksiöitä. Katso,että vuokra sopii Kelan rajojen sisään. Pääkaupunki 694, muualla vähemmän.

Ja asenne vois muuttua kanssa. Ei kellään muulla ole velvollisuutta sinua elättää. Kulutus tulojen mukaan jatkossa. Näin muutkin tekee. Itse tulen just yövuorosta. Just sen itseni elättämisen vuoksi. Ja että voi ostaa itse sen,mitä tarvii.

Vierailija
22/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita valtiovarainministerille ja selitä tilanne, hän ehkä osaa neuvoa.

Purralla on nyt muuta kiirettä, joten ota yhteys seurakunnan diakoniapalveluun, saat varmasti apua. Kirkkoon ei tarvitse kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet saanu 220€ jostain ylimäärästä ja olet ne käyttänyt. Nyt turha ulista.

Vierailija
24/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde liikkeelle. Katso keikkatyötä, kerää pulloja, mene poimimaan mansikoita. Hyvä ihminen, tee jotakin.

Vierailija
25/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän elämä ei ole Kelan, Purran, tukien T.m.s. varassa. Itse pitää toimia. Heti.

Vierailija
26/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntosi on ylihintainen. Sanoit se nyt ihan itse. Eli asut aivan liian kallissa asunnossa. Mitä teet ? No muutat nyt ihan ensin halvempaan, ihan välittömästi. Ei yhteiskunta voi loputtomasti jeesaa teitä työttömiä, jotka kaikenlisäksi asuvat liian isoissa / kalliissa vuokra-asunnossa. Eli tämä on nyt ihan sinun omaa tyhmyyttäsi..

Vierailija
27/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää leechaan vanhemmilta lihaa.

Kyl tuolla makaroonia ostaa.

Vierailija
28/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet koko ajan halvempaa.. ?? No älä vain hae vaan myös muuta! Työt / työmatka kun ei ainakaan tunnu olevan mikään este, koska niitä sinulla ei ole..eli voit asua missä vaan, muuta halvinpaan mahdolliseen , mitä tällä hetkellä on, vaikka sitten lähikuntaan tms. Sillä jos tää stoorisi ( jota tänne säännöllisesti kirjoitat ) pitää paikkaansa, niin tilanteesi on täsmälleen sama taas ensi kuussa, ja sitä seuraavana... eli muuta halvempaan heti.

Vierailija
29/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus kevyesti nyppäisee nämä jutut- kuten tänään iltiksessä- tyypeistä jotka helposti pärjää minimaalisella rahalla - kunnes lukee koko jutun: kenellä kaapit valmiiksi täynnä niin ei tarvi ostaa(?), kenellä oma maatila ja metsästystä,, jne. (ohis,  mutta juontui alusta mieleen)

Vierailija
30/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa

Vierailija
31/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tämä pikkuhiljaa olla huonolla tolalla tämä asia...

Ap

Vierailija
32/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja paljonko on vuokra? Oletko työkykyinen? 

Vierailija
33/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin

Vierailija
34/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa ylihintaisen asunnon vuokran täysimääräisenä, jos osoittaa hakevansa koko ajan halvempaa asuntoa (käytännössä kaupungin asuntoa ainakin pk-seudulla).

Eli olet kaiketi itse tuhlannut rahasi tai et pyri saamaan halvempaa asuntoa.

Vierailija
35/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös täällä ole aiempi pitkä ketju sulle, missä annettiin monia hyviä vinkkejä? MIkset nyt lue se ketju uudestaan. En jaksa samoja neuvoja kirjottaa moneen kertaan. Näytin sulle monia halpoja asuntoja esim. keski-suomesta minne voisit muuttaa. eism. ok-taloja 300 euro tms. vuokra. Eihän ne hienoja välttämättä ole. Mut kokemushan sekin olisi. Et tahdo muuttaa. 

Vierailija
36/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 30e riittää kahdeksi viikoksi ja ylikin?

Ap

No mihin sä ne muut rahat tuhlasit?

Lisää rahaa saat kun lähdet kävellen keräämään pulloja tms.

Jos oot noin laiska ja uusavuton niin näe vaan nälkää.

Voiko noin tyhmiä ihmisiä olla.

Ruokaan, vessapaperiin, hammastahnaan, shampooseen, kuntosalikorttiin, 20e velkaan, uusia sukkia, yksi t-paita, puhelinlaskuun...jne jne.

Ihan peruselämiseen

Ap

Vierailija
37/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele Oikotietä,löytyy paljon edullisia vuokrayksiöitä. Katso,että vuokra sopii Kelan rajojen sisään. Pääkaupunki 694, muualla vähemmän.

Ja asenne vois muuttua kanssa. Ei kellään muulla ole velvollisuutta sinua elättää. Kulutus tulojen mukaan jatkossa. Näin muutkin tekee. Itse tulen just yövuorosta. Just sen itseni elättämisen vuoksi. Ja että voi ostaa itse sen,mitä tarvii.

Minulla on voimassa olevat hakemukset edullisempaan asuntoon.

Ap

Vierailija
38/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet saanu 220€ jostain ylimäärästä ja olet ne käyttänyt. Nyt turha ulista.

En ole!!

Vaan olen saanut 220e vähemmän koska sanovat että mulla on liian kallis vuokra!!!

ap

Vierailija
39/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntosi on ylihintainen. Sanoit se nyt ihan itse. Eli asut aivan liian kallissa asunnossa. Mitä teet ? No muutat nyt ihan ensin halvempaan, ihan välittömästi. Ei yhteiskunta voi loputtomasti jeesaa teitä työttömiä, jotka kaikenlisäksi asuvat liian isoissa / kalliissa vuokra-asunnossa. Eli tämä on nyt ihan sinun omaa tyhmyyttäsi..

Ei sinne halvempaan asuntoin vain muuteta omalla päätöksella, vaan asuntoa tarvitsee hakea.

Minä haen koko ajan.

Ap

Vierailija
40/94 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela maksaa ylihintaisen asunnon vuokran täysimääräisenä, jos osoittaa hakevansa koko ajan halvempaa asuntoa (käytännössä kaupungin asuntoa ainakin pk-seudulla).

Eli olet kaiketi itse tuhlannut rahasi tai et pyri saamaan halvempaa asuntoa.

No kun ei maksanut tällä kertaa!!!

Aiemmin on maksanut juuri noin...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi