Mies käy baareissa yksin
Kaverin mies käy baareissa yksin. En ymmärrä tätä lainkaan. Kavereiden kanssa käynti olisi mielestäni ymmärrettävää. Yksin käymisessä on kai etsinnässä uusi nainen, vaikkei sitä myönnä. Kertokaa onko tää tavallista miehille?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Naisena kommentoin, että yksinäinen mies ravintolassa on säälittävää. Tulee olo, että hakee vaan seksiseuraa epätoivoisesti. En kiinnostuisi tyypistä.
Yksinäinen nainen sama, vai? Minä menen ainaskin ihan huvikseni ihmisiä katselemaan eikä ole seksi ollenkaan mielessä. Onhan se aivan kumma jos ei baariin voisi mennä muuten kuin seksi mielessä. Ovatko kaikki nykyään ihan todellakin seksihulluja? Itse olen tavannut oikein mukavia miehiä ja hyviä keskusteluja tietämättä edes toisen nimeä eikä seksi ole ollut mielessä ollenkaan. Hyvästellään ja kumpikin lähtee omalle suunnalleen, mitä vikaa tämmöisessä muka on.
Ei siellä ikinä tarvii yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kattelette tuollaista puolisoa? Itse näyttäisin ovea jos oma mieheni luuhaisi baareissa yksinään.
Olet säälittävä, et suo miehellesi hetkeäkään omaa elämää. Käyttekö käsi kädessä paskallakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa menevät miehet vähintäinkin kerran viikossa kantapöytäänsä kantakuppilaansa. Joskus parikin kertaa. Siellä jutellaan ja välillä pelataan korttia. Eipä tullut koskaan mieleeni edes, että siinä olisi jotain omituista, että mies menee kavereittensa ja tuttujensa kanssa ottamaan oluen tai pari. Ennenkuin tapasin mieheni oli minullakin tuollainen kantakuppila ja kantapöytä. Noihin kantapöytiin ei ollut asiaa muilla kuin kanta-asiakkailla. Kyllä mun mielestä miehen kuuluu saada tavata kavereitaan ja heittää herjaa heidän kanssaan miten milloinkin, ei siinä mitään naisjuttuja tarvitse olla, harvalla on tai sitten on se kotoinen parisuhde päin peetä ja menee kuppilaan pakoon kotoista ilmapiiriiä.
tässä on kyse yksin käymisestä
No YKSIN minun mieheni sinne meni kantapöytäänsä kavereitaan tapaamaan. MINÄ en mennyt mukaan kuin kerran vuodessa on kun oli joulujuhlat. Capito?
Olisiko tuossa sitten merkitystä ihmisen historialla?
Näköjään jotkut ovat käyneet baareissa platonisesti viettämässä aikaa. Ihmettelen kyllä vähän, että miksi baariin, eikä kahvilaan mutta jos niin väittävät, niin kai se pitää uskoa.
Jos taas on kyseessä ihminen, joka on bilettänyt ja harrastanut irtosuhteita kuten minä ja mieheni, niin olisi _todella_ epäilyttävää, jos jompikumpi menisi yksin baariin. Luultavasti johtaisi eroon, jos se paljastuisi.
Tässä aika oleellinen ero on sillä et roikkuuko yöt läpeensä baareissa vai käykä vaan parilla? Yksinäinen mies yöelämässä on saalistamassa naisia. Parilla voi käydä kuka vaan, minäkin.
Mulla oli vuosia takaperin suhde mieheen joka kävi yksin Tampereen yössä. Lopetin suhteen kun alkoi tuntua että olin hänelle varma nakki ja etsi parempaa jatkuvilla yöretkillään. Nykyinen menee ystäviensä kanssa jos haluaa ei haittaa minua. Yksin yössä ei kukaan kuluta aikaa ilman taka-ajatuksia.
Panomies on panomies suhteessakin. Ei sille yksi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuossa sitten merkitystä ihmisen historialla?
Näköjään jotkut ovat käyneet baareissa platonisesti viettämässä aikaa. Ihmettelen kyllä vähän, että miksi baariin, eikä kahvilaan mutta jos niin väittävät, niin kai se pitää uskoa.
Jos taas on kyseessä ihminen, joka on bilettänyt ja harrastanut irtosuhteita kuten minä ja mieheni, niin olisi _todella_ epäilyttävää, jos jompikumpi menisi yksin baariin. Luultavasti johtaisi eroon, jos se paljastuisi.
historia ratkaisee onko ok
Viimeinen asia, mitä työviikon jälkeen tulisi mieleen, olisi lähteä baariin. Yksin absolutistina.
Älkää ottako jännämiehiä riesaksenne. Tämän siitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te kattelette tuollaista puolisoa? Itse näyttäisin ovea jos oma mieheni luuhaisi baareissa yksinään.
Olet säälittävä, et suo miehellesi hetkeäkään omaa elämää. Käyttekö käsi kädessä paskallakin?
Naiset eivät käy kakilla.
Keskeskasvuisten poikien testot on korkealla. Valitse aikuinen mies, joka osaa sitoutua kumppaniinsa.
Vierailija kirjoitti:
Keskeskasvuisten poikien testot on korkealla. Valitse aikuinen mies, joka osaa sitoutua kumppaniinsa.
Eli alistuva beta parisuhteeseen, kuten naisilla tapana on.
Ap ei ymmärrä? Mitä ymmärtämistä tässä on? Äijä hakee seksiseuraa. Puoliso ei enää kiinnosta. As simple as that,
Mies baarissa ja nainen baarissa on eri asia. Ei mies sitä pillua helposti saa. Kun itse olin sinkku niin kävin joka viikonloppu baareissa ja menestystä tuli kerran vuodessa tai kahdessa. Miehen ulkonäkö on suuressa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vuosia takaperin suhde mieheen joka kävi yksin Tampereen yössä. Lopetin suhteen kun alkoi tuntua että olin hänelle varma nakki ja etsi parempaa jatkuvilla yöretkillään. Nykyinen menee ystäviensä kanssa jos haluaa ei haittaa minua. Yksin yössä ei kukaan kuluta aikaa ilman taka-ajatuksia.
Luuletko että kaveriporukassa olevat miehet menevät yöhön sen takia että voivat jutella ja tanssia keskenään? Eivät mene. Ihan samasta syystä mennään oli se sitten yhdessä tai yksin. Naisten takia.
En ymmärrä miksi jonkun mielestä baarissa ei voi käydä muuten kuin hakemalla panoseuraa tai olemalla juoppo.
Puolisoni pyysi ja halusi minutkin mukaansa baariin mutta kun en enää ollut kiinnostunut niissä istuskelemaan. Joskus lähdin mukaan. Hänellä oli siellä tuttua juttuseuraa, vakiasiakkaita. Tiesin ne ja olin nähnytkin.
Vierasta pesäähän tuo olisi vailla.