Mitä tekisit jos voittaisit lotossa pääpotin?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jäisin töihin", on normaali suomalainen vastaus. Tai ainakin ne monet päävoiton voittajat noin tekevät. En todellakaan ymmärrä, miksi.
Minäpä kerron miksi.
On meitä suht iso joukko jotka rakastamme työtämme. Siitä saa rahaa mutta ennen kaikkea iloa, tyytyväisyyttä, hyvää mieltä. Ilman työtä elämä olisi kurjaa ja mielenkiinnotonta joten mielelläni jatkaisin työssäni vaikka voittaisikin suuren summan rahaa.Ihan hirveän surullista miten joidenkin ainoa elämänsisältö on työ. Miksi olet järjestänyt elämäsi sellaiseksi, että ilman työtä se olisi kurjaa ja mielenkiinnotonta? Eikö sinulla ole mitään harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita?
Miksi vaivaat päätäsi tuntemattomien ihmisten valinnoilla? Se, että sinulla on töissä paskaa, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Minäkin käyn töissä ihan hyvillä mielin ja vapaaehtoisesti. Jos en nauttisi työstäni, jäisin työttömäksi ilman miljooniakin.
t. eri
Sinulla on haasteita luetunymmärtämisessä. Missä kohtaa sanoin, että minulla töissä paskaa? En ymmärrä ihmisiä/lottovoittajia, jotka tekevät töitä rikastuttaakseen työnantajiaan myös silloin kun voisivat vain nauttia elämästä ja rahoistaan. Eikö sinullakaan ole mitään muuta elämänsisältöä?
Entä jos lottovoittaja onkin itse työnantaja? Niinpä, ei tainnut käydä edes mielen vieressä tällainen vaihtoehto 🤣
No silloinhan hän on vapaa joko jatkamaan tai lopettamaan yritystoiminnan. Mikä siinä on hauskaa?
Ja mitä se yritystoiminnan jatkaminen on? Ettei vaan olisi TYÖN TEKEMISTÄ 🤣
Useimmiten ne palkolliset tekevät ne työt, eivät pomot. Nuo sinun hymiösi(kin) saavat sinut muuten vaikuttamaan vähä-älyiseltä.
Etkös juuri tuolla kommentillasi todistanut itse olevasi sellainen.
En vaan sinä ylenpalttisilla itkunauruhymiöilläsi, aikuinen ihminen.
En ole tuo joka laittoi hymiön,Mutta jos perustat yrityksen ja kuvittelet että "palkollisesi"tekee kaiken työn ja itse vaan makaat laakereillasi niin saa kyllä sinut näyttämään hyvin lapselliselta.
Tuskin mitään erikoista, elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jäisin töihin", on normaali suomalainen vastaus. Tai ainakin ne monet päävoiton voittajat noin tekevät. En todellakaan ymmärrä, miksi.
Minäpä kerron miksi.
On meitä suht iso joukko jotka rakastamme työtämme. Siitä saa rahaa mutta ennen kaikkea iloa, tyytyväisyyttä, hyvää mieltä. Ilman työtä elämä olisi kurjaa ja mielenkiinnotonta joten mielelläni jatkaisin työssäni vaikka voittaisikin suuren summan rahaa.Ihan hirveän surullista miten joidenkin ainoa elämänsisältö on työ. Miksi olet järjestänyt elämäsi sellaiseksi, että ilman työtä se olisi kurjaa ja mielenkiinnotonta? Eikö sinulla ole mitään harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita?
Miksi vaivaat päätäsi tuntemattomien ihmisten valinnoilla? Se, että sinulla on töissä paskaa, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Minäkin käyn töissä ihan hyvillä mielin ja vapaaehtoisesti. Jos en nauttisi työstäni, jäisin työttömäksi ilman miljooniakin.
t. eri
Sinulla on haasteita luetunymmärtämisessä. Missä kohtaa sanoin, että minulla töissä paskaa? En ymmärrä ihmisiä/lottovoittajia, jotka tekevät töitä rikastuttaakseen työnantajiaan myös silloin kun voisivat vain nauttia elämästä ja rahoistaan. Eikö sinullakaan ole mitään muuta elämänsisältöä?
Entä jos lottovoittaja onkin itse työnantaja? Niinpä, ei tainnut käydä edes mielen vieressä tällainen vaihtoehto 🤣
No silloinhan hän on vapaa joko jatkamaan tai lopettamaan yritystoiminnan. Mikä siinä on hauskaa?
Ja mitä se yritystoiminnan jatkaminen on? Ettei vaan olisi TYÖN TEKEMISTÄ 🤣
Useimmiten ne palkolliset tekevät ne työt, eivät pomot. Nuo sinun hymiösi(kin) saavat sinut muuten vaikuttamaan vähä-älyiseltä.
Etkös juuri tuolla kommentillasi todistanut itse olevasi sellainen.
En vaan sinä ylenpalttisilla itkunauruhymiöilläsi, aikuinen ihminen.
Kyllä. Ja vielä vähä-älyisemmän kuvan annoit nyt, kun kuvittelit, että täällä kirjoittaa vain yksi ihminen sinun lisäksesi. Tuo, jolle vastasit en ole minä 🤣
Kyllä. Olen veeti vähä-älyinen ja aivopierut ovat eriisuuteni. Muuta en osaakaan.
t. lainaamasi