Kerrostaloroskisten penkojamummot
Siis oikeesti en uskonut että tää ilmiö on edes totta mutta kyllä vaan on :D harva se kerta kun menee viemään roskia on siellä joku mummo tutkimassa roskisten sisältöä tai sit ovat jopa aukoneet pusseja. Sitten kun menet itse kysymysmerkkinä viemään omiasi lähtevät nolona paikalta ja "minä vain tässä katsoin..". Siis mitä, miksi? Löytääkö ne sieltä jotain vai mistä tämä johtuu? Omassa taloyhtiössä näitä on parin vuoden sisällä skaalautunut 5 vanhempaa naista, milloin penkoo energiaa, sekaa tm. ja pahimmillaan on selkeästi ronkkinut auki pusseja auki roskiskatoksen lattialla xD hyvämaineinen alue ja ns. hieno taloyhtiö ja nää ronkkijatkin on omistusasujia. Miksi?
Kommentit (2)
Sinänsä roskisten tonkimisessa ei ole mitään noloa. Olen itse löytänyt vaikka mitä käyttökelpoista roskiskatoksista. Ihmiset heittävät käyttökelpoisia astioitakin roskikseen
Täytyy liittyä jotenkin ikään. Meillä oli aiemmin mökillä niin, että veimme roskat vanhempieni roskalaatikkoon. Äiti availi pussit ja tutki roskat. Ihan pakko nykyään kuljettaa kauemmaksi.
Kotitalossa onneksi syvät roska-astiat nykyään niin eivät mummot ylety pusseja aukomaan. Ihan varalta silti silppuan kaikki kirjekuoret yms. paperit, joissa nimitietoa