Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö suuttuu siitä, kun teet hänelle samoin kuin hän teki sinulle

Vierailija
15.07.2023 |

Alustan tämän toteamalla, että pointti ei ollut lainkaan ns. maksaa potut pottuina, läksyttää eikä kostaa. Tilanne oli ihan puhtaasti vahinko ja tuli itsellenikin yllätyksenä.

Kuitenkaan nyt, kun osat on toisinpäin, siinä missä minä olin alun ärtymyksen jälkeen ymmärtävä ja annoin nopeasti anteeksi, kyseinen henkilö suuttui ihan kunnolla eikä mitään ymmärrystä heru, vaikka pyysin vilpittömästi anteeksi. Mikä siinä onkin, ettei niin monet lainkaan kestä ns. maistaa omaa lääkettään? Oli kyllä silmiä avaava kokemus, vaikka en yleensä mihinkään pikkumaiseen käytökseen usko.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa hän ajatteli että kostit, koska vaikuttaahan se vähän siltä jos pian tapahtuu sama toisin päin.

Mitäs vikaa kostamisessa on?

Se on lapsellista, hyödytöntä ja typerää. Noin esimerkiksi.

t. eri

Pitäisikö kääntää toinenkin poski?

Ei. Voi käyttäytyä, kuten aikuinen ja olla alentumatta sen lapsellisen typeryksen tasolle. 

Vierailija
22/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tuo on ihan peruspullaa. Monet "suorapuheiset" ihmiset eivät kestä vastaavaa itseään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, miksi teillä on erilaiset toimintasäännöt? Miksi hänelle on sallittua sellainen toiminta, joka ei ole sallittua sinulle? Entä miten kaverisi perustelee sitä?

Vierailija
24/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kaveri piikitteli minulle jostain syystä usein ulkonäöstäni, ja kun minä kerran vastasin samalla mitalla, hänellä meni pasmat ihan sekaisin :D

Juu, aivan varmasti näin kävi. Jos haluat olla uskottava, niin jätä hymiöt pois.

🤣🤣🤣🤣

Yrität vain ärsyttää, mutta mitäpä muuta kaltaiseltasi lapsellista juntilta voi odottakaan.

Montako hymiötä laitat seuraavaan viestiin?

Vierailija
25/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kaveri piikitteli minulle jostain syystä usein ulkonäöstäni, ja kun minä kerran vastasin samalla mitalla, hänellä meni pasmat ihan sekaisin :D

Juu, aivan varmasti näin kävi. Jos haluat olla uskottava, niin jätä hymiöt pois.

🤣🤣🤣🤣

Yrität vain ärsyttää, mutta mitäpä muuta kaltaiseltasi lapsellista juntilta voi odottakaan.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
26/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Mees muori ottamaan lääkkeet ja lopeta tuo turhanpäiväinen kiukkuaminen. 

Vierailija
27/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

No tässä on jo asennetta! 💪🏻👍🏻

Vierailija
28/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

No tässä on jo asennetta! 💪🏻👍🏻

💩

Vierailija
29/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sönkötät?

Vierailija
30/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tuo on ihan peruspullaa. Monet "suorapuheiset" ihmiset eivät kestä vastaavaa itseään kohtaan.

Niin totta. Itse on oikeutettu sanomaan ihan mitä tahansa "koska mä olen vaan tällainen suorapuheinen luonne", mutta herne menee HYVIN syvälle sieraimeen, jos joku käyttytyy samalla tavalla takaisin. 

Vierailija
31/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sönkötät?

Seniorikansalaisella meni tunteisiin, kun nuorisolaiset käyttivät ilmaisumuotoa, joka on seniorikansalaiselle vieras. Hieman hämmentävää tosin, kun tuollainen :D emoji on kuitenkin peruja jo viimevuosituhannelta. Ei sellaista käytä kuin boomerit. 

Vierailija
32/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Vittuilijat eivät siedä että heille vittuillaan takaisin, vaikka se olisi huumorin varjolla tehty.

Vierailija
33/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ystävyys oli jäähyllä about vuoden verran. Koska olimme sopineet ystävän kanssa konserttikäynnistä jo monta kk aiemmin, liput oli minun toimesta ostettu. Ed . iltana ystävä ilmoitti, että meneekin ehkä treffeille jonkun random-tyypin kanssa, eikä ole varma pääseekö seuraavan päivän konserttiin. Saisin odotella mitä hän päättää, riippuu random-treffiseuralaisen aikataulusta myös. Alkuillan konsertti olisi kestänyt n. 1,5 h. Hänellä olisi ollut koko loppuilta aikaa treffailla sitä tyyppiä ilman meidän suunnitelmamme ryssimistä. Ilmoitin, että mielestäni aika kurja ilmoitus, joko hän nyt ilmoittaa että tuleeko vai eikö tule, jotta voin pyytää toista kaveria hänen tilalleen, kun on lyhyt varoaika enää. Ystävä vaan vastaili, että odota nyt, että hän selvittää pääseekö. Siinä vaiheessa ilmoitin, että antaa olla, pyydän toista kaveria hänen tilalleen. Ja tästäkö ystäväni aivan raivostui, että menin korvaamaan hänet!! Hän ei ole kuulemma eläessään ollut niin loukkaantunut. Hänen reaktionsa oli aivan absurdi. Pisti välit vuodeksi poikki, kunnes otti yhteyttä. Sanoi olevansa pahoillaan välirikosta, mutta hän on edelleen sitä mieltä, että minä toimin väärin. Noh, minä kyllä annoin HÄNELLE anteeksi ja sanoin, että voidaan jatkaa yhteydenpitoa kunhan unohdetaan ko. asia eikä jauheta siitä enää. Ystävyytemme on jatkunut, mutta ihan niin lojaalina en häntä enää pidä kuin aiemmin..

Vierailija
34/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Itse on oikeutettu sanomaan ihan mitä tahansa "koska mä olen vaan tällainen suorapuheinen luonne", mutta herne menee HYVIN syvälle sieraimeen, jos joku käyttytyy samalla tavalla takaisin. 

Nämä on kyllä huvittavia tapauksia. Voivat laukoa ihan mitä vaan ja todella asiattomasti päsmäröidä asioita, jotka eivät heille lainkaan kuulu. Mutta auta armias, jos kritisoit heitä yhtään mistään, edes kohteliaasti ja kauniisti ilmaistuna ja kun ovat itse pyytäneet mielipidettä. Heille kaikki muut ovat vain liian herkkiä tms, mutta itse loukkaantuvat verisesti.

Vierailija
35/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sen verran röyhkeitä ja itseään täynnä, ettei mieleen ei edes juolahda, että entäs jos saankin samalla mitalla takasin. Sitten kun näin käy niin ollaan soittamassa suurin piirtein Amnestyyn kun tällä tavalla kaltoin kohdellaan. Kannatan ajatusta maksaa potut pottuina ja toiminkin niin. Itse ei pidä mitään aloittaa, mutta jos joku nyt välttämättä kerjää verta nenästään, ni se hänelle annettakoon, en näe syytä kieltäytyä.

Vierailija
36/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla tämmöisestä kokemuksia? Mitä tästä pitäisi ajatella?

Ihmiset ovat sokeita omalle "käytökselleen" ja nimenomaisesti sille negatiiviselle käytökselle.

Vierailija
37/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sen verran röyhkeitä ja itseään täynnä, ettei mieleen ei edes juolahda, että entäs jos saankin samalla mitalla takasin. Sitten kun näin käy niin ollaan soittamassa suurin piirtein Amnestyyn kun tällä tavalla kaltoin kohdellaan. Kannatan ajatusta maksaa potut pottuina ja toiminkin niin. Itse ei pidä mitään aloittaa, mutta jos joku nyt välttämättä kerjää verta nenästään, ni se hänelle annettakoon, en näe syytä kieltäytyä.

Arvostan ja asia on juurikin noin. Yleensähän nuo on jonkin verran narsisteja.

Vierailija
38/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääväsuinen "totuuksia" laukova ihmistyyppi ei kestä yhtään itseensä kohdistuvaa kettuilua.

Vierailija
39/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostaminen ja kaikki väärinteko on aina väärin. Jos olet tehnyt vahingossa väärin, myönnä se.

No, kuten kirjoitin, oli vahinko ja pyysin jo anteeksi. Todellakaan ei ollut tarkoitus kostaa, tai käyttäytyä pikkumaisesti. Ap

Pyysitkö aidosti anteeksi vai purrasitko vain?

Vierailija
40/41 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostaminen ja kaikki väärinteko on aina väärin. Jos olet tehnyt vahingossa väärin, myönnä se.

No, kuten kirjoitin, oli vahinko ja pyysin jo anteeksi. Todellakaan ei ollut tarkoitus kostaa, tai käyttäytyä pikkumaisesti. Ap

Pyysitkö aidosti anteeksi vai purrasitko vain?

Mitä ihmeen purrausta? Tietenkin pyysin anteeksi, kun itse mokasin. Ei ollut tarkoitus. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi