Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi minua eilen läskiksi. Vauva vasta 3 kk.

Vierailija
13.12.2006 |

Oli tekemässä voileipiä ja pyysin saada haukut. Sanoi että enpäs anna senkin läski.

Kiva juttu, vauva on ihan pieni ja nyt jo haukutaan läskiksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että olet tyhmä!

Vierailija
2/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heittikö miehesi (huonohkon) vitsin, vai tosissaanko piruili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kilojen kariseminen tapahtuu hitaasti. Paino nousi " mielin määrin" raskausaikana (18kg) ja kun vauva oli 3kk, oli vielä kuusi kiloa vytöröllä. Nyt ovat kaikki raskauskilot kariseet, kun vauva 10kk.

Jätä omaan arvoonsa läski-nimettelyt. Vauva on nyt tärkein, ei äidin kilomäärä. Toki itsestään täytyy huolehtia, mutta 3kk vauva on tosi pieni,ja kroppasi palautumienn raskaudesta kertää vuoden.

Vierailija
4/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa synnytyksestä. mutta ei varmana kannata mennä muille sanomaan, et kiinteytykää, ja mollaamaan niitä joille se painon pudotus ei ole niin helppoa. Itse lihoin 18 kg raskauden aikana, vaikka söin normaalisti.

Vierailija
5/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haluaisiko hän ehdoin tahdoin loukata sinua?

Tuo oli minusta näin luettuna ainakin miehen huonosti harkittua huumoria. Yritti olla hauska, muttei tajunnut, että asia on sinulle arka.

Vastaisuudessa suosittelen sanomaan heti, että " siis mitä sä sanoit, tuo loukkaa minua kovasti." On aika hedelmätöntä jälkeenpäin murehtia ja märehtiä, mitä mies on mahdollisesti tarkottanut. Totta, että aina ei heti tajua kommentoida suoraan, mutta tuota kannattaa harjoitella.

Meillä naisilla kun on tapana varastoida tuollaisia sisään ja sitten ne *plops* pullahtavat vyörynä toisen niskaan ihan toisessa, triviaalissa tilanteessa...

Vierailija
6/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei koskaan haukkuisi minua tuolla tavalla, varsinkaan sellaisista kiloista jotka olisivat tulleet minun odottaessani hänelle lasta!!!!

käsittämättömiä idiootteja...

Vierailija
7/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että mun mies kutsui mua raskauden ajan ' punkeroksi' , ja minä en kyllä loukkaantunut siitä lainkaan, koska tiesin toki olevani isomahainen kun raskaana olen. Ja siis nimenomaan sanoi enemmänkin " hellittelynimenä" , eikä ilkeään sävyyn (eikä varmasti olisi sanonut ollenkaan, jos olisi kuvitellut minun siitä loukkaantuvan). Toki raskauden jälkeen ymmärsi olla sanomatta enää mitään, kun löysät vatsanahkat vain tuulessa lerpatti, mutta mutta.. Pointti on se, että JOS miehesi tosiaan kuvittelee, että sinä hyväksyt muutamat ylikilosi sen vuoksi, kun tiedät itsekin, ettet ole pelkästään syömällä lihonut, vaan raskauden vuoksi..

Mutta itsehän tunnet miehesi, ja tiedät, jos tästä ei voi olla kyse, ja loukkasi sinua tahallaan ja ilkeästi. Jos noin on tehnyt, niin toivottavasti jätät jutun omaan arvoonsa! Uskomatonta röyhkeyttä kiittää oman lapsensa maailmaan saattamisesta sillä, että vielä nimittelee..

Vierailija
8/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli 3 kk, mies sanoi että olen niin kuvottava läski ettei mun kans voi mennä sänkyyn ja et mun maha on kauhee..siitä sit alkoi haukut mennä aina pahemmaks ja sit tuli turpaan (tää eka oli tosin tappleun yhteydessä, mut silti, mikä paska mies!)

Vierailija
9/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö useinkin noin. Jos, niin aika ärsyttävä tapa. Toisaalta törkeästi mieheltäsi nimitelty.

Vierailija
10/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita mitään hikirääkkiä joka johtaa maidon loppumiseen, mutta jotain pikkasen voi jo imettämisen aikaan laihduttaa.

Vierailija
11/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että " laihduta ja kiinteytä" ??

Eiköhän tuossa olennainen asia ole se, tarkoittiko mies tuota ilkeilyksi vai yrittikö olla vaan hauska. Jos tarkoitti, mies on perusteellisen asennekoulutuksen tarpeessa.

Vierailija
12/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3kk on aika pitkä aika synnytyksen jälkeen, Itse olin jo 1kk synnytyksen jälkeen omissa mitoissani...

Miehiä ärsyttää se, että vauvan myötä nainen muuttuu lihavaksi, joten katso peiliin:)

Vierailija
13/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten läski eli lihava?

Mun vauva on 4 kk ja kieltämättä itseäni häiritsee kun mahaan ja selkään lähinnä on jäänyt 5 kg ylimääräistä. Ei huvita vielä laihdutella, kun vaavi täysimetyksellä, mutta jos mua joku pitää läskinä niin tottahan se on, en ole yhtä hoikka kun ennen raskautta. Mut esikoisen jälkeen olin ilman tsemppaamisia vuodessa samoissa mitoissa, joten enköhän ensi kesänä paina taas sen samat 50 kg kun aina ennenkin.

Vierailija
14/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2006 klo 14:33"]

Oli tekemässä voileipiä ja pyysin saada haukut. Sanoi että enpäs anna senkin läski.

[/quote]

Vierailija
15/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän vauva siihen liittyy? Itsehän sinä olet kilosi itseesi syönyt. Hop hop lenkille!

Vela N27

Vierailija
16/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai esittää tämä klassinen: mistä noita miehiä löytyy? Eikö miehesi todellakaan tajua, miten valtava ponnistus kokonaisen ihminen luominen on vartalollesi ollut? Ei voi ymmärtää tuollaisia mulkkumiehiä.

Vierailija
17/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D No kyllähän kolme kuukautta on jo sen mittainen aika että kilojen ois pitänyt pudota

Vierailija
18/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2006 klo 14:33"]

[/quote]

[/quote]

Ei se vauva enää pieni ole, hölmö.

Vierailija
19/22 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään antaa itsensä lösähtää käyttämällä raskautta tekosyynä ahmimiseen? Ja tuossa ap:n tapauksessahan nyt kyseessä on selvästi vain vitsi. 

Vierailija
20/22 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voeläkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi