Halla-aho jyrähti ja EPÄSI opposition pyynnön istuntotauon keskeyttämiseksi!
Halla-aho on käyttänyt valtaansa ja epännyt opposition pyytämän istuntotauon keskeyttämisen! Halla-aho näytt siis peukaloa alas kuin Caesar aikanaan! Pulinat pois, mies on päätöksensä tehnyt! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b74faa72-3c7d-4cbe-9da6-198481fa5…
Kommentit (623)
Vihervasemmisto rääkyy ja kitisee. Miten voi aikuiset ihmiset olla noin lapsellisia. Huonoja häviajiä. Kuvottavaa käytöstä, mutta mitä muuta noilta pelleiltä voi odottaa.
Se on kyllä hienoa kuinka tyynesti Halla-aho kuunteli ulisijoita ja sitten totesi, että ei.
Persut ne ei tunnista pershäiriöistä vaikka se hierottaisiin päin näköä.
Vihervasemmistö näyttää törkeää käytösmallia nuorille. Hävetkää! Mutta eiväthän he osaa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Persut ne ei tunnista pershäiriöistä vaikka se hierottaisiin päin näköä.
Parempi kun et tule hieroutumaan päin näköämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, Antti "kännissä ja läpällä vaan nasseiltiin" Lindtman itkee lehdille. Kunnon ulinapoju.
Miksi Adolf Lindtman kuvittelee että sen nasseilu on jotenkin anteeksiannettu ja unohdettu?
Tarkennus: Lindtman ei nasseillut vaan joku kaveri takana kuvassa. Saman meni tekemään yksi imbesilli luokkakaverini ala-asteen ryhmäkuvassa. Olen samassa kuvassa, mutta en ole nasse.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän media raivostui Jussi Halla-ahon nimityksestä puhemieheksi
Venäjän mediassa kirjoitetaan, että venäläisten sotilaiden murhaan kehottanut Jussi Halla-aho on valittu Suomen eduskunnan uudeksi puhemieheksi.
Venäjästä viis, vaikka puhemiehenä istuisi itse Muumimamma - ai niin mutta siitähän Venäjä tykkäsi ja tykkäisi😂😉
Onko tämä maa tulossa hulluksi? Onko ihmisillä enää mitään suhteellisuudentajua? Melkein tuntuu, kuin tietyt piirit haluaisivat toverit rajan takaa tänne suorittamaan "denatsifikaatiota".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, Antti "kännissä ja läpällä vaan nasseiltiin" Lindtman itkee lehdille. Kunnon ulinapoju.
Miksi Adolf Lindtman kuvittelee että sen nasseilu on jotenkin anteeksiannettu ja unohdettu?
Tarkennus: Lindtman ei nasseillut vaan joku kaveri takana kuvassa. Saman meni tekemään yksi imbesilli luokkakaverini ala-asteen ryhmäkuvassa. Olen samassa kuvassa, mutta en ole nasse.
Säälittävin selittely ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuinka vaan herr Sturmführer! o/
Patavassareille kurkkua kuristava tappio taaas !!! 🤣🤣🤣🤣🙊
Olen kokenut tällaisen kesän ennenkin, vuonna 2015. Silloinkin Sipilän hallitusta yritettiin saada kaatumaan jo alkumetreille loputtomilla ajojahdeilla. Sipilän hallitus tosin mokasi ihan itse pakkolaeillaan ja sallimalla juhlapaikanhakijoiden vyöryn myöhemmin samana vuonna ja siihen romahti Soinin persujen kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran eroa kannattava addressi on kerännyt kolmessa päivässä yli 100 000 allekirjoitusta.
Enää puuttu 2,5 miljoonaa allekirjoitusta, että teillä on edes puolet kansasta takananne, ja tätä ette tule koskaan saavuttamaan!
KANSA ÄÄNESTI PERSUT VALTAA, PÄÄT KIINNI, HÄVISITTE VAALIT, YRITTÄKÄÄ 4 VUODEN PÄÄSTÄ UUDELLEEN!
Näinhän se on. Tällaisilla adresseilla voi pyyhkiä sanonko mitä. Vaalit käydään neljän vuoden välein ja sen mukaan mennään.
Kannattaa myös huomata, että persuja äänesti 33 % työikäisistä (18-64 v) miehistä eli nimenomaan miehet halusivat persut valtaan.
Itse olen muuten hyvätuloinen ja valkoihoinen avioliitossa elävä kristitty, joka vielä äänesti persuja (naista tosin), joten tuntuu, että olen vihervasemmiston silmissä pahinta pohjasakkaa.
Swoman kirjoitti:
Se on kyllä hienoa kuinka tyynesti Halla-aho kuunteli ulisijoita ja sitten totesi, että ei.
Itsekin olin aluksi hieman pettynyt siitä, ettei Halla-ahosta tullut sisäministeriä, mutta nyt ymmärrän, että Persut tekivät aivan oikean päätöksen.
Swoman kirjoitti:
Paskat. Horisi jotain punakaartista, joten taisi siepata aika tavalla. Onhan se kauheaa, kun Purraa moititaan, Purra sentään palvoo maata Halla-ahon jalkojen alla. Vaimo ei taida edes antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä ajatus siitä, että Suomen eduskunnan puhemiehenä toimii Halla-ahon kaltainen somepissis on vastenmielinen. Toisaalta hyvä, että nyt hän pääsee toimillaan osoittamaan sopimattomuutensa tehtävään.
Mutta se ei ollut vastenmielistä että pääministerinä toimi somepissis neljä vuotta?
Eh-PM ei ole somepissis millään mittapuulla. Ja vaikka olisikin, on aivan eri asia olla "somepissis" kuin nasse ja rasse.
Jos Sanna ei ole somepissis niin sitten ei ole kukaan. Ei muuta kuin nahkatakkikuvat someen ja jauhojengin kanssa jatkoille.
Onko avioliitossa olevan naisen sopivaa tanssia vieraille miehille ja juhlia aamuyöhön?
Onko avioliitossa olevan miehen sopivaa tyytätä tyttis paksuksi vaimon selän takana?
Onko naimisissa olevan miehen (Paavo Lipponen) sopivaa stalkata naimisissa olevaa naista (Päivi, sittemmin Lipponen) oman vaimon selän takana?
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistö näyttää törkeää käytösmallia nuorille. Hävetkää! Mutta eiväthän he osaa sitäkään.
Jauhobilettää ne osaa. Ja sitten..niin ei sitten muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä ajatus siitä, että Suomen eduskunnan puhemiehenä toimii Halla-ahon kaltainen somepissis on vastenmielinen. Toisaalta hyvä, että nyt hän pääsee toimillaan osoittamaan sopimattomuutensa tehtävään.
Mutta se ei ollut vastenmielistä että pääministerinä toimi somepissis neljä vuotta?
Eh-PM ei ole somepissis millään mittapuulla. Ja vaikka olisikin, on aivan eri asia olla "somepissis" kuin nasse ja rasse.
Jos Sanna ei ole somepissis niin sitten ei ole kukaan. Ei muuta kuin nahkatakkikuvat someen ja jauhojengin kanssa jatkoille.
Onko avioliitossa olevan naisen sopivaa tanssia vieraille miehille ja juhlia aamuyöhön?
Onko avioliitossa olevan miehen sopivaa tyytätä tyttis paksuksi vaimon selän takana?
Onko naimisissa olevan miehen (Paavo Lipponen) sopivaa stalkata naimisissa olevaa naista (Päivi, sittemmin Lipponen) oman vaimon selän takana?
Paavo osasi kuitenkin käyttää ehkäisyä, toisin kuin Halla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tuntea Anttila oikeassa elämässä, toivottavasti joku vuotaa enemmän.
Eihän Sannakaan vetänyt huumeita omasta mielestään, mutta huumetesteihin ei suostunut menemään.
Tämä. Uniperin miljarditappiot ja surkea diilikään viime kesänä ei sitä muka vaatinut, ja siksi lahjoitimme Uniperin Saksalla, Marin avusti minkä proseccoltaan ehti. Ja nyt pitäisi kutsua kokoon, koska viherpunikeilla on paha mieli. Menkää vaikka terassille Juttutupaan, ai te olettekin jo siellä.