Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa kiva jos vaimo edes joskus olisi ylpeä miehestään

Vierailija
15.07.2023 |

Lastenteon jälkeen hyvin pian alkoi vaimolla se omasta ajasta höpöttäminen. No sitä järjestettiin parhaamme mukaan ja minä poika paiskin duunia niin että rahasta ei ollut pulaa. Sitten vaimo kyllästyi rakastamaansa ammattiin (jota hän oli ehtinyt harjoittaa hädin tuskin viittä vuotta) ja lähti opiskelemaan. No minä poika paiskin duunia koska raha.. Alan valinnasta johtuen vaimon ansiot uudessakin ammatissa ovat noin kolmasosan minun tuloista ja työhön ei kuulu matkustusta tms vaihtelua jota hän ilmeisesti haluaisi. Minulla matkustusta ja illastamista on paljon. Nyt ollaan keski-ikä saavutettu ja vaimon on hyvin vaikea enää vaihtaa täysin toiselle alalle, sanonut sen itsekin. On todettava että it is what it is. Ehkä siitä johtuen viime vuodet on olleet riitaisia. Olen kuulemma paroni ja hän on kuulemma yksin tehnyt kaiken, hoitanut lapset ja kodin. Tätä hän kelaa hyvin usein vaikka olen toistuvasti vastannut että kyllä olet hoitanut , ehket kuitenkaan ihan yksin, mutta todella hyvin olet hoitanut. Kun olen kysynyt että eikö minun työssäkäynnillä ja laskujen maksulla ole ollut mitään arvoa niin vastaus on pah. Kun olen kysynyt että etkö ole edes hieman ylpeä minusta sillä minä olen hyvin ylpeä hänestä, niin vastaus on taas pah.

Tuntuu että tässä meidän parisuhteessa on ollut valuvika alusta saakka. Vaimo kokee olevansa vähäpätöisempi ja pienikin minun kehuminen heikentäisi hänen asemaa entisestään. Lienekö tässä kuviossa koskaan ollut todellista rakkauttakaan. No onpahan kasvatettu useampi hyvä veronmaksaja tähän maahan. Hyvää vauhtia on myös varttumassa kaksi v*ttuuntunutta keski-ikäistä jotka aikanaan ovat vanhainkodin ilopillereitä joo.. Finnish way.

Mukavaa lauantaita kaikille jotka jaksoitte lukea:-)

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oh mään ju dier kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8e h kirjoitti:

Kamalan kalliita nuo proteiinipatukat ja muut patukat jos palkka on noin 1600e kk ja tekee 11h päiviä...

Ei ole varaa tuollaiseen ukrainalaisillakaan.

Sitten voi ostaa paketin rusinoita ja ottaa niitä mukaan. Päivää kohti hintaa tulee muutama sentti.

Tarjoot raavaalle miehelle rusinoita???

Etkä pihviä. Jotain pieniä ruskeita pupunpapanoita ja niillä pitäisi raavaan miehen tulla toimeen ja hymyillä päivän päätteeks siten, että hampaanväliin on jäänyt rusinoiden sörssöä.

On siinäkin mielikuva kerrakseen. Mies joka kaivelee multaisilla sormilla rasiasta pipanoita eikä pihviä???

Rusinat on tarkoitettu kahden aterian välille nautittavaksi, kun verensokeri laskee. Tuolla miehellä ei ole varaa ostaa proteiinipatukoita, joten miksi hänellä olisi varaa ostaa paljon kalliimpi pihvi välipalaksi? Aika mielikuvitukseton saa olla, jos ei osaa pakata edes rusinoita niin, että ne saa syötyä helposti.

Hänen vaimo tienaa neljä kertaa enemmän. Vaimo vippaa rahat pihviin tai ostaa pihvin.

Miksi tarjoatte rusinoita miehelle, kun on rikas vaimo joka tarjoaa kunnon pihvin ja blowjobin?

Vai että rusinoita pitäisi syödä. Onneksi ei ole teidän kanssa naimisissa.

Tuo mies Itse kirjoitti, että hänellä on työpäivät niin kiireisiä, että ruokatauon lisäksi ei ehdi pitää taukoja. Mitä itse ehdottaisit syötäväksi, kun sen nauttimiseen on aikaa vain sekunteja? Pihvin ja blowjobin?

Vierailija
142/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tässä yhteiskunnassa pääsääntöisesti kovemmalla teholla töitä kuin naiset.

Siksi se naisen eurokin on pienempi. Tekisi hyvää jokaiselle tutustua kovaan työntekoon ja pitkiin päiviin.

Ajatelkaa seuraavan kerran kun lähdette töistä normaaliin aikaan, niin ne miehet jää työpaikallanne töihin tekemään ne tekemättä jääneet hommat loppuun, että saisitte vetää lonkkaa ja imuroida kotia.

He saavat vain kuulla olevansa kotitöiden välttelijöitä ja huonoja isejä, kun eivät ota kontaktia väsyneinä omiin lapsiinsa.

He tekevät työt jotka jätätte työpaikalle kesken. He jäävät ilman ylityölisiä tekemään teidän tekemättömät hommat loppuun.

No, enpähän ole kertaakaan nähnyt miehen jäävän töihin. Kyllä me kaikki sieltä samaan aikaan lähdemme.

Sinä ja sinä. Aina vaan minä minä minä.

Me muut nähdään tätä ihan joka päivä toimistoissa. Miehet jää tekemään ne ylityöt vastentahtoisesti.

He ottavat vastuun että hommat tulee tehtyä. Naisilla on aina tekosyitäkin että pitää hakea lapset päivähoidosta ennen viittä. Kyllä nämä isätkin haluaisi hakea lapsensa viiteen menneessä, mutta naiset pakenee töistä normaaliin työaikaan ja jättää miehet tekemään työt.

Että miksi miehiä riistetään ylitöihin tahtomattaan ja voisko naiset välillä antaa miesten hakea lapset päivähoidosta normaaliin aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tässä yhteiskunnassa pääsääntöisesti kovemmalla teholla töitä kuin naiset.

Siksi se naisen eurokin on pienempi. Tekisi hyvää jokaiselle tutustua kovaan työntekoon ja pitkiin päiviin.

Ajatelkaa seuraavan kerran kun lähdette töistä normaaliin aikaan, niin ne miehet jää työpaikallanne töihin tekemään ne tekemättä jääneet hommat loppuun, että saisitte vetää lonkkaa ja imuroida kotia.

He saavat vain kuulla olevansa kotitöiden välttelijöitä ja huonoja isejä, kun eivät ota kontaktia väsyneinä omiin lapsiinsa.

He tekevät työt jotka jätätte työpaikalle kesken. He jäävät ilman ylityölisiä tekemään teidän tekemättömät hommat loppuun.

Onneksi ei tarvitse työkseen kaivaa ojia lapiolla päivästä toiseen. Kannatti käydä koulut kunnolla.

Vierailija
144/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8e h kirjoitti:

Kamalan kalliita nuo proteiinipatukat ja muut patukat jos palkka on noin 1600e kk ja tekee 11h päiviä...

Sitten voi ostaa paketin rusinoita ja ottaa niitä mukaan. Päivää kohti hintaa tulee muutama sentti.

Etkä pihviä. Jotain pieniä ruskeita pupunpapanoita ja niillä pitäisi raavaan miehen tulla toimeen ja hymyillä päivän päätteeks siten, että hampaanväliin on jäänyt rusinoiden sörssöä.

On siinäkin mielikuva kerrakseen. Mies joka kaivelee multaisilla sormilla rasiasta pipanoita eikä pihviä???

Rusinat on tarkoitettu kahden aterian välille nautittavaksi, kun verensokeri laskee. Tuolla miehellä ei ole varaa ostaa proteiinipatukoita, joten miksi hänellä olisi varaa ostaa paljon kalliimpi pihvi välipalaksi? Aika mielikuvitukseton saa olla, jos ei osaa pakata edes rusinoita niin, että ne saa syötyä helposti.

Hänen vaimo tienaa neljä kertaa enemmän. Vaimo vippaa rahat pihviin tai ostaa pihvin.

Miksi tarjoatte rusinoita miehelle, kun on rikas vaimo joka tarjoaa kunnon pihvin ja blowjobin?

Tuo mies Itse kirjoitti, että hänellä on työpäivät niin kiireisiä, että ruokatauon lisäksi ei ehdi pitää taukoja. Mitä itse ehdottaisit syötäväksi, kun sen nauttimiseen on aikaa vain sekunteja? Pihvin ja blowjobin?

Pihvi tekee kylläiseksi ja blowjob hyvälle mielelle. Mutta ei niin ei. Se olisi miehelle liikaa kivaa kuten se kehu tai ylpeäksi tekeminen ahkerasta työstä. Antaa miehen vaan olla nöyränä ja nälkäisenä. Sellaisena ettei tunne että häntä rakastetaan. Sillä tavoin hän raataa entistä raskaammin.

Itse ehdottaisin röökiä ilman filtteriä. Poistaa nälän ja piristää sekä miellyttää keskushermostoa.

Tupakka on työmiehen tärkein apuväline.

Vierailija
145/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsette tekosyyllä pois normiaikaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, enpähän ole kertaakaan nähnyt miehen jäävän töihin. Kyllä me kaikki sieltä samaan aikaan lähdemme.

Me muut nähdään tätä ihan joka päivä toimistoissa. Miehet jää tekemään ne ylityöt vastentahtoisesti.

He ottavat vastuun että hommat tulee tehtyä. Naisilla on aina tekosyitäkin että pitää hakea lapset päivähoidosta ennen viittä. Kyllä nämä isätkin haluaisi hakea lapsensa viiteen menneessä, mutta naiset pakenee töistä normaaliin työaikaan ja jättää miehet tekemään työt.

Että miksi miehiä riistetään ylitöihin tahtomattaan ja voisko naiset välillä antaa miesten hakea lapset päivähoidosta normaaliin aikaan?

Huutonaurua! Kyllä huomaa, että sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
146/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse työkseen kaivaa ojia lapiolla päivästä toiseen. Kannatti käydä koulut kunnolla.

Sitten on niitä ihmisiä jotka rakastaa ojien kaivamista ja vaatii sitä työltä. Moni on siitäkin huolimatta käynyt koulut ja vaihtanut työhön missä viihtyy. Suomi on täynnä korkeastikoulutettua väkeä.

Vierailija
147/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi ottaa eron.

Sen jälkeen hän ehkä huomaa, että on pitänyt vaimoa itsestäänselvyytenä.

Kannattaa ap mennä heti etsimään vuokraluukkua netistä, niin pääset muuttamaan. Lasten huoltajuus viikko viikko.

Vierailija
148/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsette tekosyyllä pois normiaikaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Naiset kyllästyvät siihen että työtä tehdään loputtomasti vain sen vuoksi että ne tulee tehtyä. Etsivät syitä tehdä mitä tahansa muuta. Ja päivän mittaa keskenään jäävät tauolle juttelemaan. Sitten pitääkin lähteä sitä lasta hakemaan tai on joku muu syy.

Vierailija
149/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8e h kirjoitti:

Pihvi tekee kylläiseksi ja blowjob hyvälle mielelle. Mutta ei niin ei. Se olisi miehelle liikaa kivaa kuten se kehu tai ylpeäksi tekeminen ahkerasta työstä. Antaa miehen vaan olla nöyränä ja nälkäisenä. Sellaisena ettei tunne että häntä rakastetaan. Sillä tavoin hän raataa entistä raskaammin.

Itse ehdottaisin röökiä ilman filtteriä. Poistaa nälän ja piristää sekä miellyttää keskushermostoa.

Jokaisen pitää lopettaa tupakointi ennen ensimmäistä raskautta, myös miehen.

Vierailija
150/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniotus ansaitaan. Ja ei, pelkkä oman työn hoitaminen ei ole mikään erityinen meriitti. Toisin kuin u lit luulee, raha ei ole kaikki.

Vierailija
151/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunniotus ansaitaan. Ja ei, pelkkä oman työn hoitaminen ei ole mikään erityinen meriitti. Toisin kuin u lit luulee, raha ei ole kaikki.

Naiset on maailman pahimpia oman työn hehkuttajia. Omakin äiti aina jaksaa naputtaa miten paljon tekee sitä ja tätä ja kaikki. Mutta todellisuudessa isä on aina tehnyt enemmän ja on ihan hiljaa eikä koskaan mainosta sitä.

Vierailija
152/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8e h kirjoitti:

Jokaisen pitää lopettaa tupakointi ennen ensimmäistä raskautta, myös miehen.

Elämä loppuu elämällä ja tupakka polttamalla.

Vierailija
153/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hieman erilainen tarina jonka jaan pohdittavaksi.

Olin pikkupomona (dippainssi) isossa konsernissa kun lapset syntyivät ja mulla olisi ollut mahdollisuus ns pomoputkeen. En kuitenkaan lähtenyt sille tielle vaimon toiveesta. Itse olisin ehkä halunnut sinne lähinnä ison palkan takia. Olimmekin hyvin tasa-arvoisia ja ja teimme kahdeksasta neljään töitä. Ja lapset saivat reilusti huomiota vanhemmiiltaan. No kaikki hyvin vai? Ei ihan.

Nimittäin nyt kun kuopuskin on 11v niin vaimolle kelpaisikin paremmin se johtaja-uramies isolla palkalla kuin tällainen perusiskä. Valitettavasti se ikkuna on jo sulkeutunut eikä enää yli 40v ole mahdollisuutta päästä siihen johtajaputkeen. Ei ole mukava kuunnella sitä kun vaimo valittaa kun ei ole varaa isoon kivitaloon ja kaukomatkoihin niin kuin meidän parilla tutulla. Mutta heillä oli juuri niin että ukko teki 100% ja vaimo hoiti kodin ja lapset.

Itse olen jälkikäteen tosi tyytyväinen että valitsin näin. En minä tarvitse isoa taloa ja kalliita matkoja. Harmittaa vain kun vaimo on nyt katkera että en olekaan isotuloinen vaikka hänen aloitteestaan elämä meni näin.

Mitä ihmettä tuossa muka kenenkään täällä pitäisi pohtia? Juttele sen vaimosi kanssa.

Vierailija
154/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tarinan opetus? Älä hanki lapsia!

Vierailija
155/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maatalousmies ja renki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympeää. Jos olisin vaimosi, olisin kiitollinen siitä, että olet voinut tarjota paremman elintason. Muistathan kuitenkin, että et voi luistaa kotitöistä ja lastenhoidosta siksi, että vaimosi tienaa vähemmän. Ja opiskelukin on työtä. Olette yhdessä vastuussa kodistanne ja lapsistanne.

Meillä taas käytännössä miehenä tienaan vaimoani 4x vähemmän. Työskentelen vietnamilaisten ja ukrainalaisten kanssa maatalousalalla.

Jos teen joka päivä 10-11h päiviä, niin kuun tulot on noin 1400-1600 e netto.

En tosiaan kerkeä tehdä mitään kotitöitä kuin vain kääntyä kotona nukkumassa ja aamulla aikaisin töihin.

En edes juttele lapsilleni mitään, kun olen niin poikki fyysisesti. Ikä alkaa lähestyä viittäkymppiä ja kaikenlaisia kipuja on lonkissa ja olkapäissä. Mitään työterveyslääkäreitä ei ole ja ala on käytännössä täyttä riistoa, mutta pidän siitä ja työTOVEREISTA. Työväki on käytännössä entisistä sosialistsista maista ja ovat sen mukaisia ihmisiä. Kaikki vetää yhtä köyttä. Kausityön luonteen takia kesällä minua ei ole perheessä, mutta työttömänä yritän integroitua perheeseen ja ottaa lapsiinikin kontaktia.

Vaimo hoitaa kotityöt ja kaikki käytännön syystä, koska hänellä on työpäivät lyhyemmät ja osittain tekee toisinaan etänäkin kuukausia, eikä käy missään.

Ei meillä ole mitään riitoja, vaikka joudun pummaamaan häneltä kaljarahat viikonloppuna, kun rahat ei yksinkertaisin riitä mihinkään.

t. ruokkislainen

Et jaksa jutella lapsillesi mitään, mutta jaksat kuitenkin kiskoa olutta viikonloppuisin? On sulla tärkeysjärjestys asioilla, huoh.

Aattele. Sen vaimo ymmärtää sitä ja rakastaa sitä niin paljon. Tosin kuin te.

Heittää kaljarahat kun rahat on tuollaisella palkalla kuun lopussa nollilla ja antaa miehen itse vapaaehtoisesti osallistua kotitöihin ja isyyteen sitten kun on voimavaroja siihen.

Koska työelämä vie niin suuren lohkon kesästä ja sellaista se kausityö juurikin on.

Työ joka ei suurimmalle osalle suomalaisista kelpaa palkan ja koska kunto ei yksinkertaisesti riitä.

Ukrainalaisten ja vietnamilaisten pitää tehdä se työ teidän puolesta. Ja vaimo ymmärtää tätä miestä ja tukee häntä. Hänestä voisitte ottaa mallia mammat.

Vierailija
156/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on omituinen suhde kaikkeen työhön. He luulevat oman työnsä olevan panostus perheeseen ja parisuhteeseen. Kun miehiltä kysytään miten he osoittavat rakkauttaan, suurin osa mainitsee työn. Vaikka nurmikon leikkuun. Miehet luulevat että arjen pakolliset työt ovat panostus parisuhteeseen. Ja sitten ihmetellään kun tulee ero.

Tämä on siksikin niin kummallista että naiset kuitenkin tekevät enemmän työtä kuin miehet. Jopa työttömät miehet näkevät itsensä "perheen elättäjinä" vaikka oikeasti ovat elättejä itse.

Vierailija
157/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli tarinan opetus? Älä hanki lapsia!

Ei vaan se, että naiset muka kannattaa tasa-arvoa, mutta eivät käytännössä sitten kannatakaan. Haluavat vain hyödyt siitä, mutta eivät itse jousta tasa-arvoon.

Opetus on se että suomalaisten joukossa on olemassa harvoja naisia, jotka ovat sisäistäneet tasa-arvon ja sellaisten kassa on mahdollista hankkia lapsia ja toteuttaa konservatiivista ikiaikaista riittiä siirtää älykkyyttä tulevaisuuteen.

Vierailija
158/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo ei olekaan utopia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maatalousmies ja renki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympeää. Jos olisin vaimosi, olisin kiitollinen siitä, että olet voinut tarjota paremman elintason. Muistathan kuitenkin, että et voi luistaa kotitöistä ja lastenhoidosta siksi, että vaimosi tienaa vähemmän. Ja opiskelukin on työtä. Olette yhdessä vastuussa kodistanne ja lapsistanne.

Meillä taas käytännössä miehenä tienaan vaimoani 4x vähemmän. Työskentelen vietnamilaisten ja ukrainalaisten kanssa maatalousalalla.

Jos teen joka päivä 10-11h päiviä, niin kuun tulot on noin 1400-1600 e netto.

En tosiaan kerkeä tehdä mitään kotitöitä kuin vain kääntyä kotona nukkumassa ja aamulla aikaisin töihin.

En edes juttele lapsilleni mitään, kun olen niin poikki fyysisesti. Ikä alkaa lähestyä viittäkymppiä ja kaikenlaisia kipuja on lonkissa ja olkapäissä. Mitään työterveyslääkäreitä ei ole ja ala on käytännössä täyttä riistoa, mutta pidän siitä ja työTOVEREISTA. Työväki on käytännössä entisistä sosialistsista maista ja ovat sen mukaisia ihmisiä. Kaikki vetää yhtä köyttä. Kausityön luonteen takia kesällä minua ei ole perheessä, mutta työttömänä yritän integroitua perheeseen ja ottaa lapsiinikin kontaktia.

Vaimo hoitaa kotityöt ja kaikki käytännön syystä, koska hänellä on työpäivät lyhyemmät ja osittain tekee toisinaan etänäkin kuukausia, eikä käy missään.

Ei meillä ole mitään riitoja, vaikka joudun pummaamaan häneltä kaljarahat viikonloppuna, kun rahat ei yksinkertaisin riitä mihinkään.

t. ruokkislainen

Et jaksa jutella lapsillesi mitään, mutta jaksat kuitenkin kiskoa olutta viikonloppuisin? On sulla tärkeysjärjestys asioilla, huoh.

Aattele. Sen vaimo ymmärtää sitä ja rakastaa sitä niin paljon. Tosin kuin te.

Heittää kaljarahat kun rahat on tuollaisella palkalla kuun lopussa nollilla ja antaa miehen itse vapaaehtoisesti osallistua kotitöihin ja isyyteen sitten kun on voimavaroja siihen.

Koska työelämä vie niin suuren lohkon kesästä ja sellaista se kausityö juurikin on.

Työ joka ei suurimmalle osalle suomalaisista kelpaa palkan ja koska kunto ei yksinkertaisesti riitä.

Ukrainalaisten ja vietnamilaisten pitää tehdä se työ teidän puolesta. Ja vaimo ymmärtää tätä miestä ja tukee häntä. Hänestä voisitte ottaa mallia mammat.

Ajatella niitä naisia Vietnamin synkissä viidakoissa ja kantojen kätköissä missä he hoitavat lapsiaan mukisematta ja kotia sillä välin kun mies on töissä Suomen Närpiössä.

Ei mies voisi pitkien työpäivien takia edes Suomessakaan osallistua kotitöihin ja lasten hoitoon mitenkään.

Välimatkan takia ei voi kuin kirjeitse ja lähettämänsä rahan turvin.

Ja mitä te naiset sitten naputatte. Se mies on roskaa teidän mielestänne ja laiska, kun juo kaljat lauantaisin! Juoppokin on. Ei ole ansainnut yhtään rentoutusta raskaasta 6 päiväisestä työviikosta.

Ootte te melkoisia hulluja. Ei mul muuta!

Vierailija
159/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on omituinen suhde kaikkeen työhön. He luulevat oman työnsä olevan panostus perheeseen ja parisuhteeseen. Kun miehiltä kysytään miten he osoittavat rakkauttaan, suurin osa mainitsee työn. Vaikka nurmikon leikkuun. Miehet luulevat että arjen pakolliset työt ovat panostus parisuhteeseen. Ja sitten ihmetellään kun tulee ero.

Tämä on siksikin niin kummallista että naiset kuitenkin tekevät enemmän työtä kuin miehet. Jopa työttömät miehet näkevät itsensä "perheen elättäjinä" vaikka oikeasti ovat elättejä itse.

Totta. Mies kuvittelee usein, että hänen panoksensa perheen elämään olisi töissäkäynti. Sitä hän ei edes noteeraa, että vaimokin käy töissä, mutta joutuu yksin hoitamaan lisäksi kodin ja lapset.

Lusäksi joillain miehillä on tqipumusta samaistua kaikkein menestyksekkäimpiin miehiin masilmassa. Tällä palstallakin joku syrjåytynyt mies postaa päivittäin kirjoituksia, miten naiset muka pärjäävät huonommin kaikessa ja tuilla elävä työtön palstamies kirjoittelee, miten miehet elättäisivät naisia.

Elävät kai siinä fantsiamaailmassa, jossa urheilua telkkarista katsovat miehet kokevat itsekin urheilleensa ja voittaneensa maailmanmestaruuden.

Vierailija
160/191 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Sitten voisi ehkä odottaa vaimolta kiitosta, jos mies käyttää ylimääräistä rahaansa vaikka kotisivun tai lastenvahdin palkkaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan