Millä tavoin hallituksen leikkaukset kohdistuvat hyvätuloisiin?
Kommentit (88)
Tarvitsemme lisää keskareita ja hyvätulosia. Nykyinen määrä ei riitä kustantamaan tulonsiirtohvlttiä. Edellinen hallitus otti tämän takia 40 miljardia velkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 3 ylintä tulodesiiliä nettomaksaa veroja. Muut ovat saamapuolella.
Paskapuhetta, kun puhutaan välillisistä veroista jotka on se iso tulonlähde valtiolle, ja käytännössä kaikki ns tasaveroja niin sitten suurimmaksi maksajiksi paljastuukin köyhät ja keskiluokka.
Mutta tuttua kokoomusjargonia tuo mitä laitoitPuhut paskaa, Myös näissä kulutusveroissa suurin osa euroista kertyy meiltä hyvätuloisilta. Esim minä maksan ensi kuussa arvonlisäveroa vähintään 12 774,19 €. Kuinka moni pienituloinen maksaa tuon verran?
Esimerkkisi ei kerro mistään muusta kuin sinusta yhtään mitään
Ainoastaan veroeurot merkitsevät. Ylin tulokymmenys maksaa esim arvonlisäveroja reilusti enemmän verrattuna alimpaan tulokymmenykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta, kun puhutaan välillisistä veroista jotka on se iso tulonlähde valtiolle, ja käytännössä kaikki ns tasaveroja niin sitten suurimmaksi maksajiksi paljastuukin köyhät ja keskiluokka.
Mutta tuttua kokoomusjargonia tuo mitä laitoitPuhut paskaa, Myös näissä kulutusveroissa suurin osa euroista kertyy meiltä hyvätuloisilta. Esim minä maksan ensi kuussa arvonlisäveroa vähintään 12 774,19 €. Kuinka moni pienituloinen maksaa tuon verran?
Eli ei kovin moni. Todistit juuri itse että se suuri keskituloisten massa maksaa tämän maan verot. Kovin monta tavallista perhettä ei tarvita siihen että ne yhdessä maksaa jo ruokalaskuistaan 12 tonnia alvia kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsemme lisää keskareita ja hyvätulosia. Nykyinen määrä ei riitä kustantamaan tulonsiirtohvlttiä. Edellinen hallitus otti tämän takia 40 miljardia velkaa
Miten olisi että leikattas tätä tulonsiirtohelvettiä. Esim puolueita lähellä oleville järjestöille menee rahaa miljarditolkulla rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kovin moni. Todistit juuri itse että se suuri keskituloisten massa maksaa tämän maan verot. Kovin monta tavallista perhettä ei tarvita siihen että ne yhdessä maksaa jo ruokalaskuistaan 12 tonnia alvia kuukaudessa
kuitenkin USEAMPI ja PERHE siihen että maksaa yhtä paljon kuin YKSI HENKILÖ. Ja tuohon päälle ne ruokamenojen verot.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska eivät saa valtiolta mitään tukia.
Rikkaat käyttää myös verovaroilla mahdollistettua terveydenhoitoa, koulutusta, lapsilisiä, lastenpäivähoitoa ym. Laitetaan rikkaille 0 vero ja kaikki yhteiskunnan rahoittamat palvelut pois heiltä niin ovat rikkaat tyytyväisiä kun maksavat sitten todelliset kustannukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, koska eivät saa valtiolta mitään tukia.
Rikkaat käyttää myös verovaroilla mahdollistettua terveydenhoitoa, koulutusta, lapsilisiä, lastenpäivähoitoa ym. Laitetaan rikkaille 0 vero ja kaikki yhteiskunnan rahoittamat palvelut pois heiltä niin ovat rikkaat tyytyväisiä kun maksavat sitten todelliset kustannukset.
Kukas ne palvelut sitten maksaa? Eivät ainakaan pienituloiset.
Voihan ne koulut laittaa maksullisiksikin ja köyhä hakee sitten vaan lukukausimaksunsa sossusta. Ongelma ratkaistu. Pyörätiet maksaa käytännössä työmatkaautoilija, joten jokainen joka ei auto käytä on pyöränsä kanssa pelkkä hyväksikäyttäjä. Mulle sopii, että nekin rahat laitetaan siihen, mihin tarkoitukseen työmatkalaisia kuulemma verotetaan, eli kulkuväylien kunnostukseen