Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtoehtoja vaivatottomaan ehkäisyyn oman miehen kanssa?

Vierailija
13.12.2006 |

On aika taas miettiä millaista ehkäisyä sitä alkaa synnytyksen jälkeen käyttämään...

Onko kenelläkään kokemuksia ehkäisylaastarista tai kierukasta? Entä ehkäisyrenkaasta? Entä millaisissa hinnoista nämä liikkuvat? Onko muita vaivattomia tapoja? Pillerit eivät tule kysymykseen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukasta nimittäin. voi hitsi miten se vihlaisi kun sattui kalun päähän ne langat. silmissä meinasi pimetä. ei koskaan enää..

t.mies

Vierailija
2/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supisteluita (ja laitto oli tosi inhottavaa!), mutta kolmannesta kierrosta lähtien ei enää MITÄÄN ongelmia. Ei finnejä, ei kipeitä kuukautisia, ei runsaita kuukautisia, ei kivuliasta ovulaatiota, ei epäsäännöllisiä kuukautisia.

Olen tosi tyytyväinen. Pillerit eivät käy, gyne ei suositellut myöskään hormonikierukkaa, sanoi että mulle varmaan tulee siitä samat seuraukset kuin pilsuista (kuivuus, tulehdukset, haluttomuus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vuositarkastuksessa todettiin sen lähteneen paikoiltaan, piti poistaa!Nyt tokan(ja näillä näkymin viimeisen)lapsen jälkeen laitettiin hormonikierukka, pitäisi olla minunn mielestä meille paras vaihtoehto!Meidän tk:sta saa jokainen yhden erillaisen ja ensimmäisen ehkäisyvälineen ilmaiseksi!Muuten toi hormonikierukka tietääkseni maksaa jotain 160 euroa, mut onhan se sulla 5 vuotta ja menkat voi loppua kokonaan tai ainakin vähenee tosi vähiin!Ei mulla ainakaan kummankaan kierukan laitto ole kun pikkasen " nipistänyt" !Eikä mieskään ole niitä lankoja tuntenut! ;))

Vierailija
4/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi helppo ja vaivaton, eikä " vaivaa" miestäkään mitenkään. maksaa noin 15e kpl. ajattelin kans ekaks tota hormonikierukkaa, mut se hinta käänsi renkaan puolelle.

Vierailija
5/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmuus.