Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnet tällä hetkellä kiitollisuutta?

Vierailija
14.07.2023 |

Itse siitä että on rahaa. Niin pienillä tuloilla tottunut aikaisemmin elämään että sitä on ihan ihmeissään kun on maksanut laskut ja tilannut matkankin ja tilille jää monta tuhatta silti. Kiitos siitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoisista kesäpäivistä.

Vierailija
22/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani, kodista, terveydestä, autosta jolla kulkea töihin. Työstä joka mahdollistaa elämäni mutta kuinka kauan. Asuntolainaa on ja paljon.

Harrastuksistani, hyvistä naapureista.

Kesästä, kesälomasta ja lämmöstä.

Verasta joka palasi tutkimaan lauantai iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosta. Olemme selvinneet hankalampien vaiheiden ylitse. Lapsista. Rakkautta lapsiin ei voita mikään. Terveydestä. Syksyllä palaan työhön, mukava työ ja työkaverit.

Eilen selvisi, että poikani on päässyt varasijalta lääkikseen. Kolmella aikuistuneella nuorellani elämänsuunta selvillä.

Mustikkapaikkoja voisin käydä katsastamassa.

Vierailija
25/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan kohta voin ottaa kupillisen kahvia, tummapaahtoista. Sen tuoksu täyttää nyt huoneen.

Vierailija
26/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen melkein jo päässyt myrkyllisistä vanhemmista eroon. Enää vain pari kertaa vuodessa täytyy soittaa poliisit kotirauhan ja lähestymiskiellon rikkomisesta.

Vierailija
27/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä.

Vierailija
28/28 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä, vapaudesta, mielenrauhasta. Taloudellinen tilanne on vihdoin pitkän epävarman työllisyyskauden jälkeen vakiintumassa, mikä vapauttaa yllättävän paljon huolta. Olen kiitollinen työstä, joka antoi mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen.

Olen kiitollinen myös ystävistä ja vuorovaikutuksesta, ja että luottamukseni on hiljalleen palautumassa.

Olen kiitollinen, että jääkaapissa on ruokaa, kotini on harmoninen ja turvallinen. Saan lukea parvekkeella kirjaa, korkata vichyn ja nauttia elämästä.

Olen kiitollinen, että osaan olla paikoillani ja kohdata omat ajatukseni. Onko tämä aikuisuutta vai mitä lie, mutta tervetullutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme