Mistä tunnet tällä hetkellä kiitollisuutta?
Itse siitä että on rahaa. Niin pienillä tuloilla tottunut aikaisemmin elämään että sitä on ihan ihmeissään kun on maksanut laskut ja tilannut matkankin ja tilille jää monta tuhatta silti. Kiitos siitä.
Kommentit (28)
Lapsistani, kodista, terveydestä, autosta jolla kulkea töihin. Työstä joka mahdollistaa elämäni mutta kuinka kauan. Asuntolainaa on ja paljon.
Harrastuksistani, hyvistä naapureista.
Kesästä, kesälomasta ja lämmöstä.
Verasta joka palasi tutkimaan lauantai iltaan.
Puolisosta. Olemme selvinneet hankalampien vaiheiden ylitse. Lapsista. Rakkautta lapsiin ei voita mikään. Terveydestä. Syksyllä palaan työhön, mukava työ ja työkaverit.
Eilen selvisi, että poikani on päässyt varasijalta lääkikseen. Kolmella aikuistuneella nuorellani elämänsuunta selvillä.
Mustikkapaikkoja voisin käydä katsastamassa.
Että ihan kohta voin ottaa kupillisen kahvia, tummapaahtoista. Sen tuoksu täyttää nyt huoneen.
Että olen melkein jo päässyt myrkyllisistä vanhemmista eroon. Enää vain pari kertaa vuodessa täytyy soittaa poliisit kotirauhan ja lähestymiskiellon rikkomisesta.
Terveydestä, vapaudesta, mielenrauhasta. Taloudellinen tilanne on vihdoin pitkän epävarman työllisyyskauden jälkeen vakiintumassa, mikä vapauttaa yllättävän paljon huolta. Olen kiitollinen työstä, joka antoi mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen.
Olen kiitollinen myös ystävistä ja vuorovaikutuksesta, ja että luottamukseni on hiljalleen palautumassa.
Olen kiitollinen, että jääkaapissa on ruokaa, kotini on harmoninen ja turvallinen. Saan lukea parvekkeella kirjaa, korkata vichyn ja nauttia elämästä.
Olen kiitollinen, että osaan olla paikoillani ja kohdata omat ajatukseni. Onko tämä aikuisuutta vai mitä lie, mutta tervetullutta.
Aurinkoisista kesäpäivistä.