Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnet tällä hetkellä kiitollisuutta?

Vierailija
14.07.2023 |

Itse siitä että on rahaa. Niin pienillä tuloilla tottunut aikaisemmin elämään että sitä on ihan ihmeissään kun on maksanut laskut ja tilannut matkankin ja tilille jää monta tuhatta silti. Kiitos siitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomasta

Vierailija
2/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kylmää kaljaa jääkaapissa. Olin kaukaa viisas ja ostin jo eilen. Ja samoin rahaa on niin että ei tarvitse elää ihan kädestä suuhun, vaikka en rikas olekaan. Valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä

Vierailija
4/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisostani ja siitä että melkein kaksi vuotta vaivannut jäätynyt olkapää alkaa hiljalleen parantua.

Vierailija
5/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian naisenemmistöisimmän hallituksen myötä on viimein siirrytty feminismiin ja matriarkaattiin.

Vierailija
6/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin metsässä katselemassa mustikkatilannetta ja varovaisen toiveikas olen, että saan hieman rahaa mustikoita keräämällä tänä vuonna. Elän täysin tuilla ja saisin vähän säästöön vieläkin pahempien päivien varalle.

Vierailija
7/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että on kesä ja vielä voi käydä rannalla ihastelemassa kauniita tyttöjä.

Vierailija
8/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta sillä ei ole itsestään selvää, että sitä saa. Mutta vielä suurempi asia on, että sitä pystyy tekemään.

Vierailija
9/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mukava viikko Saksassa, mutta olen kiitolinen, että ollaan jo pian mökillämme Suomessa.

Vierailija
10/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen alkanut ymmärtää, miten upeaa on saada olla elossa. Kaikkine vaikeuksineen, ja niitä tosiaan on takana enemmän kuin tarpeeksi, elämä on kaunis lahja. Olen kiitollinen nuoremmalle itselleni, että uskoin asioiden voivan mennä parempaan suuntaan. Hän oli vahva nuori nainen, joka joutui kantamaan liikaa ja selvisi silti. Olisipa hän tiennyt sen silloin. 

Vierailija
11/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteesta. Avopuolisosta, joka jaksaa tsempata. Terveydestä ja siitä, että kauan toivottu ja odotettu lapsi syntyy lähipäivinä

Vierailija
12/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsen kohta pois täältä.

Vierailija
13/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ollaan suht terveitä 75-vuotiaita, siitä että jaksettiin pitkästä aikaa siivota ja siitä että masennus alkaa helpottaa. Kaikkea hyvää teille muille myös!

Vierailija
14/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että monen huonon suhteen jälkeen olen viimeinkin onnistunut löytämään aidosti hyväsydämisen miehen.

Vierailija
15/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että Purran kirjoitukset turkkilaisista eivät tulleet ilmi kun edellinen hallitus vei Suomen päättäväisesti pääministerin johdolla Natoon. 

Vierailija
16/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että minusta on kasvanut järkevä ihminen. Kun tätä palstaa seurailee(ja oikeastaan mitä muutakin foorumia) niin huomaa miten sekaisin jotkut ovat kun jatkuvalla syötöllä ihan ihme aiheita ja haukutaan muita ihmisiä ihan vaan huvin vuoksi. 

Vierailija
17/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päällimmäiset:

- Terveydestä

- Hyvästä parisuhteesta

- Mukavasta ja turvallisesta kodista

- Siitä, että vähän vaikeista lähtökohdista huolimatta sain opiskeltua hyvän ammatin ja töitä on riittänyt

- Siitä, että oli uskallusta alkaa yrittäjäksi

- Siitä, että taloudellinen tilanne on enemmän kuin turvattu

Vierailija
18/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen monesta asiasta, perheestä, ystävistä, omasta kodista, ihanista työkavereista ja työnantajasta, joka mahdollistaa kevyen työhönpaluun. Ennen kaikkea olen kiitollinen siitä, että sain jatkoaikaa elinsiirron ansiosta. Olen kiitollinen luovuttajalle, suomalaiselle terveydenhuollolle, kaikille niille mahtaville ammattilaisille tittelistä riippumatta, jotka olivat mukana hoitamassa minua molemmissa sairaaloissa ja niille jotka edelleen huolehtivat jaksamisestani.

Vierailija
19/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihminen jutteli mulle tosi kivasti. Juttelulla oli pientä mukavaa hetkeä isompi merkitys, se muistutti siitä, kuinka oma olotila on hyvä, kun on hyvää seuraa ja siitä, että huono olotila väheksyvässä, epäilevässä tai arvostelevassa seurassa on terve reaktio. Olen tuosta odottamattomasta kohtaamisesta ja sen mukanaan tuomasta kirkkaasta ajatuksesta kiitollinen.

Vierailija
20/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on harvinainen syöpäalttiusgeeni, joka periytyy 50% todennäköisyydellä.

Ilmeni, ettei se ole periytynyt lapsillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän