Mikähän on Purran trau ma, jota on purkanut vuoden 2008 kirjoituksissa?
Sanoo, että oli turhautunut silloin maaha nmuuttopolitiikkaan. Henkilökohtaisessa elämässä oli tapahtunut jotain, joka aiheutti turhautumisen.
Tavallaan ymmärrän Purran vih an, mikäli taustalta löytyy pahojakin trau moja.
Verratkaa esim nykyiseen Venäjän tilanteeseen kuinka moni meistä hyljeksii kaikkia venäläisiä sen takia, mitä Pu tin on tehnyt?
Luultavasti aika moni, vaikka ei myönnäkään.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kyseessä vaan moraaliton nasseli.
Ei tarvitse mitää traumaa.. Sivistymätön, ilkeämielinen, vahingoniloinen vääristä asioista. Hullaantuu saman mielisten kanssa inhottaviin ulostuloihin. Saa siitä tyydytystä ja moukkien huomioon.. 🙈
Juuri näin. Ei hän ole mitenkään ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko silloin eronnut eroamassa entisestä ukostaan ja vanhemman lapsen isästä ja vokottelemassa varattua miestä eli toisen lapsensa isää?
Tuskin tähän ko. asiaan vaikuttaa.. Muutoin kaikki eronneet muuttuisi rasseiksi. Mitkään selittelyt ei käy. 👍
Ylimielinen rasisti kompensoi alemmuuttaan. Häiriintynyt. Valinnut vihan. Ja vihan yhteisön, jossa saa olla boss. Hauras ego. Ei pärjännyt yliopistossa rasistisilla teorioillaan. Lahjaton ja pullisteleva nössö. Kunhan tipahtaa tuolta, niin itku ja parku. Ja toisten syyttäminen. Uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi tätä ei saa sanoa ääneen: ulkomaalaistaustaiset miehet ahdisteevat naisia enemmän kuin kantaväestöön kuuluvat. Tästä on olemassa selkeää tilastotietoa.
Minua ovat ahdistelleet nuorena (13 v. alkaen) monet kantaväestöön kuuluvat.
Muistan useimmat. Yhä inhoan heitä kaikkia. Muttei inhoni silti ulotu koko suomalaiseen miesväestöön.
- Nyt mummona saa jo olla rauhassa.
Tämä on valitettavasti totta. Suomalainen kulttuurikin on loppujen lopuksi aika misogyykinen, esim. tuo nuorten naisten ahdistelu ja herjaaminen on vieläkin yleistä. Lisäksi naisiin kohdistuu paljon perheväkivaltaa.
Koen persut outona puolueena. Eivät ne puhu suomalaisten naisten ongelmista oikeasti mitään! Päin vastoin käyttävät hyvin naisvihamielisiä ilmauksia ja monet persut ovat myös ahdistelleet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on kyllä paljon kohtaamisia ulkomaalaisten kanssa, mikähän Riikassa vetää ulkomaalaisia puoleensa? Aistiiko raakalaiset Riikan runsaan purkautumattoman seksuaalienergian?
Keksittyjä juttuja varmaan osa, jotta saa kanssakeskustelijoilta myötätuntoa ja vihalleen oikeutusta. Olisi vain tuossakin ravintolapätkässä jättänyt itse tuijottajan katseitta, mikäli tuo tarina on yhtään tosi.
Enusko että tuo juttu on totta. Halusi toisille moukille lesotella. Normaali ihminen olisi mennyt heti tiskille kertomaan, ja asia olisi heti hoitunut.. Ihan keksitty paskan jauhaminen. 👍
Sekä Purralla että Halla-Aholla on vahva traumatausta onhan niistä kirjoitettu ja kun ihminen patoaa mieleensä vuosikausia katkeruutta siitä seuraa näitä ääri-ilmiöitä eikös Purra kirjoittanut pahimmat visionsa kouluampumistapauksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joko hän itse tai joku hänen läheisensä on joutunut rikoksen uhriksi.
Johtuu ainoasstaan ns. kohtaamisteoriasta.
Riikkaa on turha syytellä! Me kaikki olisimme sanoneet samassa tilanteessa vähintään yhtä pahasti tai pahemmin!
Mitä siis Riikka oikeasti kirjoitti:
"Viesti : Jälkikasvu mummilassa ja aikuiset pitkästä aikaa hippaamassa. Rika stuspe rkel että saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mo kkaki kkeli-insi de ntit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku tur kkil aisap ina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän–>minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dom in oiva, viha inen (suomalaiset flir ttaa vat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiri innyn nykyään aika nopeasti noista mu tulähestym isistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan ap ina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu… Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muni aan! VOI VIT TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VIT TU paikkaa. M utu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VIT UN VIT UN VITU N VIT TU, että alkoi taas risoa."
Tästä tekstistä on jostain kumman syystä lainattu mediaan vain yksittäisiä rasistisia sanoja, vaikka kirjoitus on kokonaisuudessaan Purran törkeimpiä ja siten esille noston arvoinen. Aihe taisi olla liian tulenarka.
Sinäkö et muka olisi hermostunut, jos tuo olisi tapahtunut sinulle? Eikö nykyaikaan siirrettynä tuollainen toiminta mieheltä olisi jopa rikos?
Tottakai olisin. Olen nytkin vihainen Purran kokemasta ja siitä, että ahdistelutapaus jostain syystä tarkoituksella piilotetaan, vaikka muuten Purran vähänkin tuon tyyliset kirjoitukset kelpaavat etusivun uutisiksi.
Törkeä ilmaisutyyli on enemmän kuin ymmärrettävä, kun pääsee lukemaan koko kirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi tätä ei saa sanoa ääneen: ulkomaalaistaustaiset miehet ahdisteevat naisia enemmän kuin kantaväestöön kuuluvat. Tästä on olemassa selkeää tilastotietoa.
Minua ovat ahdistelleet nuorena (13 v. alkaen) monet kantaväestöön kuuluvat.
Muistan useimmat. Yhä inhoan heitä kaikkia. Muttei inhoni silti ulotu koko suomalaiseen miesväestöön.
- Nyt mummona saa jo olla rauhassa.
Minua on ahdisteltu ihan lapsesta saakka tåhön päivään saakka. Eli yli 40 vuotta. Ahdistelijoina ovat olleet niin miehet kuin naiset, niin pikkupojat ja pikkutytöt kuin murkkuikäiset, teinit, parikymppiset, kolmekymppiset, keski-ikäiset ja eläkeläiset, niin suomalaiset kuin ulkomaalaiset, niin tummaihoiset kuin vaskeaihoiset, niin vapaat kuin varatut, niin köyhät kuin rikkaat, niin koulutetut kuin kouluka käymättömät, nik työlliset kuin työttömät, niin eliitti kuin katujen miehet ja naiset, niin selvinpäin kuin päihteissä, niin öisin kuin päivisin, niin aamuisin kuin iltaisin, niin työpaikalla, harrastuksissa, koulussa kuin kadulla, ravintoloissa, liikennevälineissä.
Tuskin mummonakaan saa. olla rauhassa jos ikinä sinnr asti elän.
Se on ihan sama miten pukeudun, pitkään talvitakkiin, korottomiin kenkiin, ilmsm meikkiä vai meikkiin ja bleiseriin, pitkiin hoisuihin vai hameeseen, ihan sama olenko selvinpäin vai humalassa, huonolla tuulella vai hyvällä tuulella, vapaa vai varattu jne.
Joten ahdistelu ei katso ikää, sukupuolta, ihonvöriä, varallisuutta, koulutusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on kyllä paljon kohtaamisia ulkomaalaisten kanssa, mikähän Riikassa vetää ulkomaalaisia puoleensa? Aistiiko raakalaiset Riikan runsaan purkautumattoman seksuaalienergian?
Keksittyjä juttuja varmaan osa, jotta saa kanssakeskustelijoilta myötätuntoa ja vihalleen oikeutusta. Olisi vain tuossakin ravintolapätkässä jättänyt itse tuijottajan katseitta, mikäli tuo tarina on yhtään tosi.
Enusko että tuo juttu on totta. Halusi toisille moukille lesotella. Normaali ihminen olisi mennyt heti tiskille kertomaan, ja asia olisi heti hoitunut.. Ihan keksitty paskan jauhaminen. 👍
Luulisi että tuommoinen kirjoittelu olisi jo johtanut poliisitoimiin aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiöhän on klassikko täällä. Jos joku toteaa jonkin ilmiön olevan epätodennäköinen tai ääriharvinainen, välittömästi ilmoittautuu pari kirjoittajaa, joille on tapahtunut juuri näin.
Kaikki tuon ajan nuoret naiset tiesi että somppuja piti väistellä kaivarissa. Somput voisi pyytää anteeksi suomalaisilta ja poistua kotiinsa
En usko näitä Riikan tarinoita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuorta naista ole ahdisteltu tietyn porukan toimesta.
Muakin on ahdisteltu ihan suomalaisten miesten taholta, enkö ole siltikään traumatisoitunut niin että ajattelisin kaikkien miesten olevan ikiäviä ihmisiä.
Katkeruus ja kostonhimoisuus ovat pirun huonoja motiiveja paitsi politiikassa, myös elämässä. On sitten traumataustaa tai ei.
kaikkeen nyt vaan ei ole mitään traumaselitystä. Joskus ihmiset vaan on täysin empatiakyvyttömiä ja vallanhaluisia ja pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joko hän itse tai joku hänen läheisensä on joutunut rikoksen uhriksi.
Johtuu ainoasstaan ns. kohtaamisteoriasta.
Riikkaa on turha syytellä! Me kaikki olisimme sanoneet samassa tilanteessa vähintään yhtä pahasti tai pahemmin!
Mitä siis Riikka oikeasti kirjoitti:
"Viesti : Jälkikasvu mummilassa ja aikuiset pitkästä aikaa hippaamassa. Rika stuspe rkel että saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mo kkaki kkeli-insi de ntit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku tur kkil aisap ina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän–>minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dom in oiva, viha inen (suomalaiset flir ttaa vat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiri innyn nykyään aika nopeasti noista mu tulähestym isistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan ap ina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu… Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muni aan! VOI VIT TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VIT TU paikkaa. M utu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VIT UN VIT UN VITU N VIT TU, että alkoi taas risoa."
Taitaa olla Riikan omaa se ksifa nt asiaa
Siltä kuulostaa. 😀
Trauma on narsistisen kuoren läpäissyt totuus purran älyn kertakaikkisesta riittämättömyydestä akateemiselle uralle.
Positiivi näkisi että oli visionääri.
Negatiivi, että aivan luokatonta kieltä ykistyisestikin.