Mikähän on Purran trau ma, jota on purkanut vuoden 2008 kirjoituksissa?
Sanoo, että oli turhautunut silloin maaha nmuuttopolitiikkaan. Henkilökohtaisessa elämässä oli tapahtunut jotain, joka aiheutti turhautumisen.
Tavallaan ymmärrän Purran vih an, mikäli taustalta löytyy pahojakin trau moja.
Verratkaa esim nykyiseen Venäjän tilanteeseen kuinka moni meistä hyljeksii kaikkia venäläisiä sen takia, mitä Pu tin on tehnyt?
Luultavasti aika moni, vaikka ei myönnäkään.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti persujen mielestä ihmisen kutsuminen apinaksi ei ole rasismia.
Eikö seksuaalisesti ahdistelevaa miestä muka saa sanoa apinaksi?
S u o.m a l a I s apinaksi esim?
Miksi turkkilaisapinaa pitäisi kutsua suomalaisapinaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitinkin nyt niitä ahdistelevia kantiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten, siis MITEN, seksuaalisen ahdistelijan kutsuminen apinaksi voi olla mitään muuta kuin (muodikkaalla kielellä) non-issue?
Ois voinut kutsua vaikka r u n k k a r i k s i, mutta Riikan sisällä asuva epävarma pikkurasse valitsi toisen sanan.
Tapauksen, hmm, kulttuuriaspekti olisi muutto-ongelmiin keskittyvässä sisäpiirin keskustelussa pitänyt häivyttää ja vyöryttää lika yleisesti miesten päälle?
Miksi muut puolueet ovat haluttomia puhumaan muutto-ongelmista? NÄYTTÄKÄÄ meille, kuinka niistä sanaillaan kauniisti!
Käsittelemätön trauma äidin kuolemasta ja kohtukuolemat.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmia ehkä. Ohjelmasta, jossa toimittaja teki kotivierailulla haastattelua, tuli sellainen vaikutelma, että olisi herkkä noille.
Sama tuli mieleen. Naisena olen aina itse saanut ulkomaalaisilta ja ulkomaalaistaustaisilta miehiltä vain positiivista kohtelua. Ahdistelua enemmänkin Suomalaisilta valioyksilöiltä.
Mätiä hedelmiä toki löytyy kaikista laareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kyseessä vaan moraaliton nasseli.
En usko.
Meinaatko, että ihminen ei voi olla ksenofobinen misantrooppi ilman, että taustalta löytyy joku trauma? Vai että nainen ei voi?
Mun nuoruuden kotipaikkakunnalla oli etenkin nuorten keskuudessa aika paljon ihan avointa rasselismia, siis tätä pilotti+maiharit -porukkaa. Sen verran, mitä niitä tunsin (yksi parhaista kavereistani kuului näihin) niin kellään ei oikeastaan ollut ollut mitään kunnollista kontaktia ulkomaalaisiin. Kyse oli muoti-ilmiön tavoin levinneestä ksenofobiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joko hän itse tai joku hänen läheisensä on joutunut rikoksen uhriksi.
Johtuu ainoasstaan ns. kohtaamisteoriasta.
Riikkaa on turha syytellä! Me kaikki olisimme sanoneet samassa tilanteessa vähintään yhtä pahasti tai pahemmin!
Mitä siis Riikka oikeasti kirjoitti:
"Viesti : Jälkikasvu mummilassa ja aikuiset pitkästä aikaa hippaamassa. Rika stuspe rkel että saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mo kkaki kkeli-insi de ntit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku tur kkil aisap ina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän–>minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dom in oiva, viha inen (suomalaiset flir ttaa vat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiri innyn nykyään aika nopeasti noista mu tulähestym isistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan ap ina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu… Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muni aan! VOI VIT TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VIT TU paikkaa. M utu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VIT UN VIT UN VITU N VIT TU, että alkoi taas risoa."
Tuollainen kohtaaminen varmasti nostaisi tunteet pintaan kenellä tahansa, varsinkin, jos on saman väestöryhmän taholta joutunut jo aiemmin rikoksen uhriksi, tai joku lähipiiristä on.
Riikalla tunteet olivat pinnassa jo kauan ennen tuota kohtaamista. Jonka todenperäisyydestä ei edes ole mitään takuita.
Riikka vihastui koska komeaa ja ihanaa nappisilmää ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joko hän itse tai joku hänen läheisensä on joutunut rikoksen uhriksi.
Riikkaa on turha syytellä! Me kaikki olisimme sanoneet samassa tilanteessa vähintään yhtä pahasti tai pahemmin!
"Viesti : Jälkikasvu mummilassa ja aikuiset pitkästä aikaa hippaamassa. Rika stuspe rkel että saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mo kkaki kkeli-insi de ntit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku tur kkil aisap ina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän–>minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dom in oiva, viha inen (suomalaiset flir ttaa vat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiri innyn nykyään aika nopeasti noista mu tulähestym isistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan ap ina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu… Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mu tu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muni aan! VOI VIT TU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VIT TU paikkaa. M utu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VIT UN VIT UN VITU N VIT TU, että alkoi taas risoa."
Tästä tekstistä on jostain kumman syystä lainattu mediaan vain yksittäisiä rasistisia sanoja, vaikka kirjoitus on kokonaisuudessaan Purran törkeimpiä ja siten esille noston arvoinen. Aihe taisi olla liian tulenarka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitinkin nyt niitä ahdistelevia kantiksia.
Sen kuin sanot. Onko se sitten rasismia?
Sano EI rasismille ja allekirjoita adressi Riikka Purran erottava valtiovarainministerin tehtävistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tekstistä on jostain kumman syystä lainattu mediaan vain yksittäisiä rasistisia sanoja, vaikka kirjoitus on kokonaisuudessaan Purran törkeimpiä ja siten esille noston arvoinen. Aihe taisi olla liian tulenarka.
Sinäkö et muka olisi hermostunut, jos tuo olisi tapahtunut sinulle? Eikö nykyaikaan siirrettynä tuollainen toiminta mieheltä olisi jopa rikos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ole mikään trauma. Halunnut päteä hengenheimolaistensa joukossa. Sen vuoksi hän on typeryyksissään paljastanut niin paljon tuntomerkkejä itsestään, koska akateemisuus ja pärjääminen yleisesti elämässä ovat antaneet painoarvoa hänen rasistiselle sontapuheelleen.
Toisten asioista taas tietävä torvelo.Näytä faktat jos olet niin varma ja toivottavasti saat oikein kunnolla jotakin väkisin mitä en viitsi kirjoittaa.
Purra ja Halla-Aho nyt vaan sattuvan olemaan hiton läpinäkyviä. Omahyväisiä egoisteja, jotka kuvitelevat itsestään liikoja. Sen vuoksi he ongelmiin ja skandaaleihin ovat joutuneet, koska luulot ovat suuremmat kuin kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle opetettiin koulussa biologian tunnilla, että ihmiset ovat apinoita.
Entä ne ahdistelijamiehet, mikähän trauma heillä oli?
Halunnut Mestarin huomiota ja vähän muutakin. Ja sitähän hän sai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on kyllä paljon kohtaamisia ulkomaalaisten kanssa, mikähän Riikassa vetää ulkomaalaisia puoleensa? Aistiiko raakalaiset Riikan runsaan purkautumattoman seksuaalienergian?
Keksittyjä juttuja varmaan osa, jotta saa kanssakeskustelijoilta myötätuntoa ja vihalleen oikeutusta. Olisi vain tuossakin ravintolapätkässä jättänyt itse tuijottajan katseitta, mikäli tuo tarina on yhtään tosi.
Tämän tyyliset porukat ovat säännönmukaisesti henkisiä masturbaatiorinkejä, missä keksityillä vahvistetaan yhteenkuuluvuutta.
Oliko silloin eronnut eroamassa entisestä ukostaan ja vanhemman lapsen isästä ja vokottelemassa varattua miestä eli toisen lapsensa isää?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kyseessä vaan moraaliton nasseli.
Ei tarvitse mitää traumaa.. Sivistymätön, ilkeämielinen, vahingoniloinen vääristä asioista. Hullaantuu saman mielisten kanssa inhottaviin ulostuloihin. Saa siitä tyydytystä ja moukkien huomioon.. 🙈