Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni

Vierailija
14.07.2023 |

Petin, en kerro, en kadu

Olin kotona yksin, kun mieheni lähti työmatkalle. Päivät tuntuivat pitkiltä ilman häntä, ja ikävä alkoi kalvaa mieltäni. En ollut taaskaan raskautunut ja itketti. Olin aina ollut uskollinen hänelle, mutta kaipasin kiihkeästi läheisyyttä ja intohimoa.

Eräänä päivänä tunsin polttavaa halua, joka täytti jokaisen soluni. En voinut vastustaa kiusausta, ja päätin antaa periksi kiimalle, joka repi sisälläni. Ajatus mieheni pettämisestä ahdisti minua, mutta halu oli vahvempi kuin järki. Lähdin ulos ja suuntasin baariin. Tiesin, että tämä ei ollut minulle tyypillistä, mutta halusin tuntea eläväni ja unohtaa hetkeksi kaiken arjen harmauden. Baarissa näin hänet ensimmäistä kertaa hän oli ainutlaatuisen komea ja veti minua puoleensa magneetin lailla.

Pian huomasin, että hän katsoi minua samalla intensiteetillä. Silmistämme säihkyi ymmärrys, joka sytytti sydämessäni liekin. Emme sanoneet sanaakaan toisillemme, mutta tiesimme molemmat, että halusimme toisemme. Suuntasimme hotellihuoneeseen, huoneeseen täynnä kiihkoa ja salaisuuksia. Hetki oli samanaikaisesti kaunis ja kauhistuttava. Menin niin pitkälle, että petin mieheni, ja kuitenkin halusin kokea tämän kiireisen rakkauden hetken.

Nyt mieheni on palannut ja tikku näyttää minun olevan raskaana tuolle yhden illan ilolle...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
2/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tulossa vielä tummemman värinen pulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttu

Vierailija
4/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista jorinaa, uskoo ken tahtoo

Vierailija
5/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin totta...

Vierailija
6/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On arvioitu että jopa 10% ihmisistä ei ole sen miehen lapsia jonka luulevat olevansa. Eli noin joka kymmenes saanut alkunsa sivusuhteessa kiksautuksesta.

Aloitus voi silti olla provo, who knows...

7/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taisi olla kaappaus jostain Reginasta....

Vierailija
9/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään kamalaa ole, ellet laita miestäsi elättämään toisen jälkikasvua. Ero ja yksinhuoltajuus on kunniallinen vaihtoehto,muuten joudat manalaan. Etkä muuten sitten maksata veron.aksajillakaan sekoilujasi.

Vierailija
10/11 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N=H

Vierailija
11/11 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mitään, mies on pettänyt jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi