Pesetkö pimpan ennen seksiä?
Suunnittelematon seksituokio, mitä teet likaisen pimpan kanssa?
Kommentit (50)
Seksiä on pääsääntöisesti illalla saunan/suihkun/iltapesujen jälkeen. Jos joskus sattuu seksi johonkin muuhun ajankohtaan, niin sitten mennään pesettömällä värkillä. Muutaman kerran on tilanne tullut eteen salin tai lenkin jälkeen. Silloin on aika aromikasta tarjolla. 😉
Pidän puhtaana mutta kusen kyllä ennen sexiä enkä pyyhi. Ihan panijan pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän puhtaana mutta kusen kyllä ennen sexiä enkä pyyhi. Ihan panijan pyynnöstä.
Tämä on parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta!
Aamulla / nelisen tuntia sitten pesty ja kerran kustu on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen panoa pilde nuollaan panovalmiiksi. Pesemätöntä toosaa ei nuole kukaan. Jos kuitenkin suorilla saa tuikata, se onnistuu päivänhikiseenkin. M47
Nooh en sanoisi kyllä niinkään. Itse en pelkää hajuja.
jotenkin tuoksuissa on erotiikkaa. Ja seksin haju on seksissä yksi tärkeimmistä tekijöistä!
Miksi muuten me haistaisimme pikkareita jos hajut mukamas on niitä mitä pelkäämme
Itselleni maistuu kyllä päivän työt tehnyt naisen karvaväli mielellään!
Vierailija kirjoitti:
En pese. Pimppaahan joutuisi jatkuvasti pesemään, jos tuon takia pesisi.
Aamulla käyn suihkussa, pesen pimpin ja takapuolen siinä. On valmis seksiin vaikka seksiä olisi vasta illalla. Kyllähän se pimppa aina maistuu ja tuoksuu pimpalle, se on niitä normaalin elämän hajuja/makuja.
Ihanteellinen iltaheila. Heti kun pääsee, pää jalkojen väliin ja nuolemaan. Minä tulen joskus jopa ennemmin kuin nainen.
Kun puhutaan että pesetkö pimpan ennen seksiä niin kyllä se kannattaa pakoputki myös kuurata. Varsinkin takaapäin jos miehen toivoo tulevan. Minua ei niinkään pimppi hajut haittaa mut auta armias jos peppuhiki päässy muhimaan kannikoiden välissä niin se sit kyllä käy nenään ja vie viilikset!
En mä ehdi spontaanissa tilanteessa mitään pesemään
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan että pesetkö pimpan ennen seksiä niin kyllä se kannattaa pakoputki myös kuurata. Varsinkin takaapäin jos miehen toivoo tulevan. Minua ei niinkään pimppi hajut haittaa mut auta armias jos peppuhiki päässy muhimaan kannikoiden välissä niin se sit kyllä käy nenään ja vie viilikset!
Alapää nyt usein tuoksahtaa vähän hieltä ja musta se on jopa kiihottavaa kun takaapäin lykkii. Kunhan ei paskalle haise.
Ennen panoa pilde nuollaan panovalmiiksi. Pesemätöntä toosaa ei nuole kukaan. Jos kuitenkin suorilla saa tuikata, se onnistuu päivänhikiseenkin. M47