Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö pimpan ennen seksiä?

Vierailija
14.07.2023 |

Suunnittelematon seksituokio, mitä teet likaisen pimpan kanssa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu pestä.

Vierailija
2/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän abstrakti tilanne. JOS saisin harrastaa seksiä haluamani tytön kanssa ja JOS hänellä olisi likainen pimppa ja JOS hän antaisi minun pestä sen niin tekisin sen oikein mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen suihkusaippualla sisältä ja ulkoa

Vierailija
4/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä ei tipu likaisella pimpalla!

Vierailija
5/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina vesassa käydessä, eli monta kertaa päivässä. Ei pääse likaantumaan. Siistimpi olo ja Suomessa helppoa kun bidee suihkut joka vessassa.

Vierailija
6/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen aina vesassa käydessä, eli monta kertaa päivässä. Ei pääse likaantumaan. Siistimpi olo ja Suomessa helppoa kun bidee suihkut joka vessassa.

En usko että on hyvä limakalvoille, että monta kertaa päivässä pesee.

Vierailija
7/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamuin illoin pesen niin on oikeastaan puhdas aina koska on terve toosa. Ja jos on jotain hikistä hommaa/ treeniä niin menen toki suihkuun niin taas on puhdas. Aina valmis 😉

Vierailija
8/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vi tu n pimpan? Se on jumalauta pillu.

Vierailija
9/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vi tu n pimpan? Se on jumalauta pillu.

Taikaonkalo se on.

Vierailija
10/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on hyvä limakalvoille, että monta kertaa päivässä pesee.

Joo, en yhtään enää ihmettele naisten alapäävoiteiden mainosten määrää. Ensin peset ja sen jälkeen haudot sitä märkänä monta tuntia kireissä pöksyissä. Pesun jälkeen sen pitäisi antaa kuivua tovin ennen kun laittaa housut jalkaan.

Vierailija
11/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulu oliks siin pimppaloora?

Vierailija
12/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nautinnon takia käyn kyllä suihkussa, tai vähintään huuhtelen bideellä niin pillun kuin pyllyn silloin kun haluan suuseksiä. En juuri muuten. Ja jos onkin ollut vaikka vähän hikinen tms., ollaan naitu, mies on lauennut mun sisään ennen kuin itse olen saanut, niin miehen nuollessa mut orgasmiin, siinä on jo niin paljon kaikkea muuta seksin tuoksua ja makua, ettei haittaa vaikka jäi pesemättä.

Vierailija
13/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan kauniin ja itsestään huoltapitävän naisen pimppa ei haise pahalta kyllä koskaan. Osaavat pitää siitäkin huolen, kuten muutenkin itsestään. Lihavista en tiedä, ei ole huvittanut ottaa selvää. Tosin heistä minulla on päinvastaiset epäilykset. 

Vierailija
14/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi aina puhdas seksiä ajatellen. Suihku joka aamu niin ennen seksiä ei tarvitse erikseen peseytyä. Suuseksiä antaa molemmat toisilleen ennen, kesken tai jälkeen yhdynnän, miten sattuu huvittamaan.

Menkka-aikana pahimpina vuoropäivinä huuhtasen käsisuihkulla pimpin ennen seksiä sekä sen jälkeen enkä istu miehen naamalla, muuten normaalia seksiä.

Vierailija
15/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi tuoksuva pillu kiihottaa! Ei maistu pahalle.

Vierailija
16/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sexyä on tiedossa jätän yleensä 2-3pv pesut väliin.

N33

Vierailija
17/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuolen ensin puhtaaksi, sitten nussin.

t.pervo-kake

Vierailija
18/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei ole suuseksiä tiedossa ja se on meillä harvinaisempaa herkkua, varsinkin toisinpäin. Eikä kyllä mieskään, ellei sitten halua, että nuolen. Siitä tiedän, että haluaa kun käy pesemässä ja usein sen kertookin. Kai ne bakteerit väkisinkin avioliitossa sekoittuu? Käyn kyllä muuten päivittäin suihkussa ja seksin jälkeen aina, eikä tulehdus, haju tvs ongelmia ole ollut.

Vierailija
19/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Pimppaahan joutuisi jatkuvasti pesemään, jos tuon takia pesisi.

Aamulla käyn suihkussa, pesen pimpin ja takapuolen siinä. On valmis seksiin vaikka seksiä olisi vasta illalla. Kyllähän se pimppa aina maistuu ja tuoksuu pimpalle, se on niitä normaalin elämän hajuja/makuja.

Vierailija
20/50 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sexyä on tiedossa jätän yleensä 2-3pv pesut väliin.

N33

Tuota samaa kehotan rouvanikin tekemään. Minä vanha pervo tykkään aromikkaasta pillusta, jota nuolen himokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan