Pesetkö pimpan ennen seksiä?
Suunnittelematon seksituokio, mitä teet likaisen pimpan kanssa?
Kommentit (50)
Tämä on vähän abstrakti tilanne. JOS saisin harrastaa seksiä haluamani tytön kanssa ja JOS hänellä olisi likainen pimppa ja JOS hän antaisi minun pestä sen niin tekisin sen oikein mielelläni.
Pesen suihkusaippualla sisältä ja ulkoa
Suuseksiä ei tipu likaisella pimpalla!
Pesen aina vesassa käydessä, eli monta kertaa päivässä. Ei pääse likaantumaan. Siistimpi olo ja Suomessa helppoa kun bidee suihkut joka vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina vesassa käydessä, eli monta kertaa päivässä. Ei pääse likaantumaan. Siistimpi olo ja Suomessa helppoa kun bidee suihkut joka vessassa.
En usko että on hyvä limakalvoille, että monta kertaa päivässä pesee.
Kun aamuin illoin pesen niin on oikeastaan puhdas aina koska on terve toosa. Ja jos on jotain hikistä hommaa/ treeniä niin menen toki suihkuun niin taas on puhdas. Aina valmis 😉
Minkä vi tu n pimpan? Se on jumalauta pillu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vi tu n pimpan? Se on jumalauta pillu.
Taikaonkalo se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on hyvä limakalvoille, että monta kertaa päivässä pesee.
Joo, en yhtään enää ihmettele naisten alapäävoiteiden mainosten määrää. Ensin peset ja sen jälkeen haudot sitä märkänä monta tuntia kireissä pöksyissä. Pesun jälkeen sen pitäisi antaa kuivua tovin ennen kun laittaa housut jalkaan.
Miehen nautinnon takia käyn kyllä suihkussa, tai vähintään huuhtelen bideellä niin pillun kuin pyllyn silloin kun haluan suuseksiä. En juuri muuten. Ja jos onkin ollut vaikka vähän hikinen tms., ollaan naitu, mies on lauennut mun sisään ennen kuin itse olen saanut, niin miehen nuollessa mut orgasmiin, siinä on jo niin paljon kaikkea muuta seksin tuoksua ja makua, ettei haittaa vaikka jäi pesemättä.
Hoikan kauniin ja itsestään huoltapitävän naisen pimppa ei haise pahalta kyllä koskaan. Osaavat pitää siitäkin huolen, kuten muutenkin itsestään. Lihavista en tiedä, ei ole huvittanut ottaa selvää. Tosin heistä minulla on päinvastaiset epäilykset.
Pimppi aina puhdas seksiä ajatellen. Suihku joka aamu niin ennen seksiä ei tarvitse erikseen peseytyä. Suuseksiä antaa molemmat toisilleen ennen, kesken tai jälkeen yhdynnän, miten sattuu huvittamaan.
Menkka-aikana pahimpina vuoropäivinä huuhtasen käsisuihkulla pimpin ennen seksiä sekä sen jälkeen enkä istu miehen naamalla, muuten normaalia seksiä.
Lievästi tuoksuva pillu kiihottaa! Ei maistu pahalle.
Jos sexyä on tiedossa jätän yleensä 2-3pv pesut väliin.
N33
Mä nuolen ensin puhtaaksi, sitten nussin.
t.pervo-kake
En, ellei ole suuseksiä tiedossa ja se on meillä harvinaisempaa herkkua, varsinkin toisinpäin. Eikä kyllä mieskään, ellei sitten halua, että nuolen. Siitä tiedän, että haluaa kun käy pesemässä ja usein sen kertookin. Kai ne bakteerit väkisinkin avioliitossa sekoittuu? Käyn kyllä muuten päivittäin suihkussa ja seksin jälkeen aina, eikä tulehdus, haju tvs ongelmia ole ollut.
En pese. Pimppaahan joutuisi jatkuvasti pesemään, jos tuon takia pesisi.
Aamulla käyn suihkussa, pesen pimpin ja takapuolen siinä. On valmis seksiin vaikka seksiä olisi vasta illalla. Kyllähän se pimppa aina maistuu ja tuoksuu pimpalle, se on niitä normaalin elämän hajuja/makuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos sexyä on tiedossa jätän yleensä 2-3pv pesut väliin.
N33
Tuota samaa kehotan rouvanikin tekemään. Minä vanha pervo tykkään aromikkaasta pillusta, jota nuolen himokkaasti.
Kuuluu pestä.