Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIemi putiikki

Kyselijä
14.07.2023 |

Heippa, onko kokemuksia Niemi putiikista, joka mainostaa mekkoja somessa? Sivustolla on maininnat Trust Pilot arvosteluista ja kuitenkaan Trust Pilotista ei löydy mitään arvosteluja. Tämän vuoksi en ole tilannut, koska saattaa olla, että ko yritys on kiinalainen feikkiyhtiö, joka vain vie rahat.

Merkillistä muuten, että Meta eli face sallii huijariyritysten markkinoivan alustallaan, kun muuten on todella tarkka kaikesta. On outoa, ettei Meta tarkista kaikkien yritysten taustoja, ennen kuin salliin mainonnan.

Kommentit (210)

Vierailija
141/210 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä ostako mitään sieltä. minä erehdyin ostamaan ja vaatteet tulee Kiinasta. Vaatteet eivät vastaa kokoja ja ovat materiaaliltaan kehnoja. Palauttaa ei voi kun itse maksettava kulut kiinaan ja tullauskin vielä tehtävä. Postista kyselin palautusmaksuja ja ovat lähetystavasta riippuen noin 40-65 euroon. Englanninkielinen palautusselostus tehtävä ja tosiaan se tullauslomake myös tehtävä.

Vierailija
142/210 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa! Ne ovat kiinalaiset paskat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/210 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin osoitteeseen palautus tuotteet.[/quot

Roskikseen ja ota opiksesi, ettet vast´edes tilaa kuin suomalaisilta tunnetuilta yrityksiltä.

Vierailija
144/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palautus Kiinaan jos kauppa muka "Helsingissä" Miten kukaan voi uskoa

"Helsinkiläinen kivijalkamyymälä" kertoi suru-uutisen lopettamisestaan, poikkeuksellisen moni meni Niemi Putiikin lankaan

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6166884

Vierailija
145/210 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekatsaus: Olen laittanut sähköpostia useampaan otteeseen tälle yritykselle ja niihin on aina myös vastattu. Valitettavasti uhkailu rikosilmoituksellakaan ei auttanut. Tein rikosilmoituksen ihan oikeasti, mutta tätä huijarifirmaa se ei liikuta. Vastauksena tulee aina se sama "palautusaika on 6 h", eikä viittaus kivijalkaliikkeeseen (heh heh) tai suomalaiseen kuluttajasuojalakiin (verkkokaupan 14 vrk:n peruutusoikeuteen) auta mitään. Että sellanen tarina. Sinne meni rahat, onneksi ei kuitenkaan iso summa.

Vierailija
146/210 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin kommentoinut tähän ketjuun, mutta kerron nyt oman kokemukseni. Tilaamani tuotteet olivat saapuessaan aivan vääränlaiset (ja huonolaatuiset), ja "Linan" kanssa vaihdoin aiheesta kolme sähköpostia. Kahden sähköpostin jälkeen olin jo tehnyt Netsille korttireklamaation, ja kolmannessa viestissä kerroin näin toimineeni. Olin liittänyt siihen, kuten viesteihinkin, mukaan perustelut ja valokuvia yms. Melkein heti tämän jälkeen luottokortilla näkyi hyvitys. (Ilmeisesti vaatteet jäävät tänne ja saan ne heittää roskiin.) Eli kannustuksena muille: valittakaa ihan periaatteesta, jos valittamisen aihetta on. Ei tämä miksikään muutu, jos kaikki vain kiltisti kärsivät tappiot nahoissaan!

Vierailija
147/210 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin idioottina tilaamaan. Sain tuotteen, ihan sopivan kokoisen mutta vaatteen sävy ei ollut sitä mitä luvattiin. Noh, pidän kotimekkona tuota ja tästä lähtien olen vielä tarkempi näissä. Sehän tässä on "hauskaa", että itse olen hyvin epäluuloinen kaikkia näitä nettimyyntihommia kohtaan mutta nyt jotenkin haksahdin.

Vierailija
148/210 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä pakko kommentoida sitä kun täälläkin jo väläyteltiin että miten ihmiset on niin tyhmiä ett uskoo tätä tarinaa jne., niin minun tuttavani esimerkiksi ihan oikeasti joutui sulkemaan kivijalkaliikkeen Helsingistä pari vuotta sitten, hänellä oli myös verkkokauppa jossa sitten myi loput pois. Että juu, minuun ainakin upposi aamuaivoilla. 🤷

Kolme viikkoa nyt tapellut palautuksesta.

149/210 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käänne: trustpilot lisäsi eilen sivustolleen seuraavan tiedotteen:

Olemme havainneet, että tapa, jolla tämä yritys näyttää Trustpilot-sisältöä, on käyttöehtojemme vastaista.Lue vähemmän

Yritys saattaa näyttää paikkansa pitämättömän tähtiluokituksen tai TrustScore-luokituksen, tai näyttää arvosteluja, joita heillä ei ole lupa näyttää. Tämä voi olla harhaanjohtavaa.

Otamme alustamme yhtenäisyyden erittäin vakavasti. Kun havaitsemme väärinkäyttöä, ryhdymme toimiin ja ilmoitamme asiasta yhteisöllemme.

Vierailija
150/210 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kirjoitti:

Mainostavat joutuvansa sulkemaan Helsingin kivijalkaliikkeen. Edes omista nettisivuilta ei ko.osoitetta löydy. Samalla "surullisia uutisia, joudumme sulkemaan..." on tullut muitakin vastaan. Feikki veikkaan.

Joo, mäkin etsin tätä kivijalkaliikkeen osoitetta heidän nettisivuiltaan ja ihmettelin, että miksi osoitetta ei ole missään. Mietinkin, että ilmankos ei käy asiakkaita, kun eivät voi edes infota missä myymälä sijaitsee. Olisin itse voinut siellä käydä, kun näytti olevan kivoja vaatteita. Muutaman uutisen jälkeen tuli vastaavanlainen mainos jostain kenkä+vaatemyymälästä. Silloin rupesin miettimään, että onpa outoa.... YTJ:stä ei ainakaan löydy mitään tietoa Niemi putiikki nimisestä yrityksestä.

Vierailija
151/210 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman sivut ei ole Suomen kielioppia, haloo...hälytyskellot soimaan!

Vierailija
152/210 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös liityn huijatuksi tulleiden joukkoon. Olen normaalisti terveen epäluuloinen, mutta nyt suojaus petti. Nettisivut olivat erehdyttävän asiallisen näköiset ja mahdollisuus maksaa Klarnalla herätti väärää luottamusta. Tuote tuli tänään ja olihan se ihan ok. Tuskin tulen sitä kuitenkaan käyttämään, niin petetty olo on. Oppirahat on kai maksettava.

Vierailija
153/210 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin vastaus muutaman valituksen jälkeen: palautusosoite Kiinaan, hinta yli 46 e + tulli. Jatkan valitusta Klarnaan, jos auttais, etteivät tee enää yhteistyötä Niemiputiikin kanssa. Raivostuttavaa!

Vierailija
154/210 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin takin pari viikkoa sitten. Tilasin ja maksu meni ohjeen mukaisesti. Eilen tuli viesti että tilaus on jäänyt kesken. Rahat menneet luottokortilta. Ei Sara yhteyttä.

Vierailija
155/210 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45.90 €

Vierailija
156/210 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli googlattua ja löydettyä nämä sivut. Tilasin kans tyhmänä mutta peruin heti vartin päästä. Sitten aloin pommittaa sinne viesteillä että haluan peruuttaa kaupan. Seuraavana päivänä tuli viesti että he tutkii onko tuotteet jo ehditty pakata, tutkimiseen voi mennä useita päiviä 😡😡😡.. laitoin taas useamman viestin ja tänään tuli viesti että he peruvat tilaukseni. Tieto Klarnaan kestää kuulemma 5-7 vrk. Ilmoitin kuitenkin Klarnalle että he ovat peruneet tilauksen ja laitoin kuvakaappaukset viesteistä. Nyt vaan sit odottelen laskun katoamista Klarnasta. Mutta kylläpä menin halpaan. Vaikka ehkä nyt oli tuuria, niin otan kyllä opiksi!! 

Vierailija
157/210 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45.90 €

???

Vierailija
158/210 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi huijattu. Jätän paketin noudamatta postista. Miten saan postista palautustiedot ja seurantatiedot Klarnalle? Klarna vaatii tietoja. Neuvoisiko joku?

Vierailija
159/210 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin juuri Klarnalle, jonotin melkeen tunnin! Tyttö oli siellä huuli pyöreänä, ei ole kulluut mitään Niemi Putiikki huijauksesta! 

Kerroin kanssa sille, että kolme rumaa mekkoa tuli, hinta 89,00 en meinaa maksaa! Nyt lähetän ne asikaspalautuksena tänään pois.

Ei voi kyllä mihinkään luottaa!! Luulin tosiaan ostavani Suomalaisesta putiikista tuotteet.

Vierailija
160/210 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lankesitko-sinakin-helsinkilaista-k…

Minäkin tilasin, niin kuin joku aikaisemmin osuvasti sanoi että aamuaivoilla ja Klarna-yhteistyötä luotettavuuden merkkinä pitäen. Kaksi uutta kohtaa Älä tee näin -listalleni.

Minuakin palvelivat Pia ja Lina. Ensimmäinen oli tiukan asiallinen ja ilmoitti että ei onnistu enää perua, tarjoten 20% tarjouskuponkia, jälkimmäinen oli pahoitteleva ja perui tilaukseni. Viestit sanasta sanaan samat kuin tänne jo kopsatut.

Pian viestin jälkeen lähetin viestin jossa ilmoitin että en tarvitse tarjouskuponkia enkä aio ottaa tuotetta vastaan. Ihmettelin myös, miten nopea firman toiminta oikein voi olla kun sunnuntai-aamuna (tästä nyt 2 vkoa) teen tilauksen ja kaksi tuntia siitä tilaus on jo lähtenyt/lähtövalmiina niin ettei voi perua enää. En maininnut poliisia, petosta tms. joten ainakin tämän verran suomea siellä ymmärrettiin. Klarnalta tuli ilmoitus maksun peruutuksesta seuraavana päivänä.

Huh mikä paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme