Käyttäjä36749
Seuratut keskustelut
Kommentit
Yllättävää! Meillä hyvin positiivinen kokemus 10/22 Pohjois Kyproksen 2 viikon reissusta. Ainoa huono kokemus oli matto-ja jalokivi -pakkomyynti joka
yllätti ensikertalaiset. Opas oli primaa, hotellien taso samoin. Ruoka vaihteli keskitasoisesta erinomaiseen.
Olemme lähdössä tuolle balkanin rundille lokakuussa. Saas nähdä kuin meidän käy...
Hyvä käänne: trustpilot lisäsi eilen sivustolleen seuraavan tiedotteen:
Olemme havainneet, että tapa, jolla tämä yritys näyttää Trustpilot-sisältöä, on käyttöehtojemme vastaista.Lue vähemmän
Yritys saattaa näyttää paikkansa pitämättömän tähtiluokituksen tai TrustScore-luokituksen, tai näyttää arvosteluja, joita heillä ei ole lupa näyttää. Tämä voi olla harhaanjohtavaa.
Otamme alustamme yhtenäisyyden erittäin vakavasti. Kun havaitsemme väärinkäyttöä, ryhdymme toimiin ja ilmoitamme asiasta yhteisöllemme.
Ilmoitin eilen niemiputiikille että olen palauttanut lähetyksen Posti Oy n kautta (ilmainen palautus). Pian tuli seuraava vastaus:
Kiitos yhteydenotosta.
Jos et ole noutanut tilaustasi annetussa ajassa, veloitamme sinulta maksun. Tämä maksu on 50% ostohinnasta.
Tämä ilmoitetaan myös verkkosivuillamme käyttöehtojemme alla.
Tässä tapauksessa voimme siis joko lähettää tilauksesi uudelleen ilman lisäkustannuksia tai palauttaa 50% ostohinnasta.
Miten haluat edetä? Vahvistakaa, kiitos
Vastasin samantien että tämä on petos enkä maksa mitään ja teen rikosilmoituksen.
Saa nähdä mikä on seuraava liike heiltä.
Klarnaa olen yrittänyt painostaa mutta sielläkin taitaa aspana toimia robotti...seuraavaksi yritän soittaa sinne(on kovin ruuhkainen eikä ihme!
Ja täällä
https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/kuluttajaneuvonta-kehottaa-…