Kiihotuin stimulaation vuoksi fyysisesti gynekologilla, enkä pääse häpeästä yli
En tiedä gynekologin sillä hetkellä käyttämän instrumentin nimeä, mutta luulen, että ultrasi. En tiedä muuta kuin sen, että gynekologi osasi käyttää instrumenttia niin hyvin, ettei se tuntunut lainkaan pahalta, päin vastoin hyvältä. Tunsin turpoamisen ja runsaan kostumisen.
En todellakaan kiihottunut tilanteesta tai gynekologista, vaan yksinkertaisesti saamastani stimulaatiosta. Se oli puhtaasti fysiologinen reaktio, ja varmaankin (?) aika normaalia, mutta häpeä oli ja on edelleen varsin kohtuuton.
Toivoin vain, että gynekologi lopettaisi nopeasti.
Tämä häpeä on tosiaankin kohtuutonta ja varmasti täysin tarpeetonta, ja siksi toivon kuulevani vastaavia, fyysisesti liiankin miellyttäviä kokemuksia gynekologin vastaanotolta.
Toistan: en fantasioi gynekologin vastaanotosta. Se oli puhtaasti fyysinen reaktio.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Pskanmarjat. Miesfantasiaa. Ultrauslaite ei osu mihinkään sellaiseen kohtaan mistä tapahtuisi kiihottumista. Eikä sitä liikutella. Eikä se tärise tai värise.
Sama kuin väittäisi että väkisin otettu kiihottui ihan vaan kun tunsi jotain sisällään.
Kai tajuat, että me naiset ollaan kaikki erilaisia ja joillain meillä on huomattavasti herkemmät tuntoaistit alakerrassa kuin toisilla. En minä ainakaan tarvitse mitään kummoista liikuttelua saati tärinöitä ja värinöitä siihen, että stimulaatio on riittävä kiihottumiseen.
Mä menin viimeksi gynelle ovulaation aikaan ja oli panettanut koko päivän. Olin varmasti ihan märkä ja turvonnut. Vähän hävetti, mutta ehkä ne on tosiaan nähny kaikenlaista römpsää siellä.
Mulle käy ihan joka kerta noin jos tehdään sisätutkimus. Ei mulla vaadi tuo mitään henkistä kiihottumista lainkaan vaan kaikki kosketukset alapään alueella aiheuttavat kostumista, orgasmia edeltäviä miellyttäviä tuntemuksia ja jos koskettelu jatkuu, emättimen lihassupistuksia. Spekulan laittaminen jo aiheuttaa voimakkaat hyvien tuntemusten aallot, ja aivan erityisesti jos gyne joutuu vähän kääntelemään sitä saadakseen kohdunsuun näkyviin. Se tutkimus, jossa laitetaan sormet sisälle ja tunnustellaan samalla vatsan päältä, aiheuttaa aina melkoisia tuntemuksia.
En minä sitä koskaan ole sen ihmeemmin hävennyt. Se on vain fysiologinen reaktio ja lääkärit kyllä tuntee sellaiset. Naaman pidän aina peruslukemilla ja tuijottelen kyllästyneenä kattoon, tuntuista miltä vaan.
Orgasmia ei ole koskaan sentään gynellä tullut, kerran oli tosin hyvin lähellä, kun tutkimuksen teki joku opiskelija joka tutki tavallista tarkemmin, levitteli häpyhuulia ja tutki limakalvoja, tunnusteli jotain rauhasia ja pyöritteli sitä levitystyökalua oikein huolella.
Itse uskon ap:n olevan todellinen eikä provo. Tuo on minunkin pelko. Onneksi ei ole nyt gynekologilla tarvinnut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan häpeilet, vai kuuluiko voihkimisäänesi käytävälle asti?
Olin aivan hiljaa, silmät tiukasti kiinni. Ainoastaan gynekologi ei varmasti voinut olla huomaamatta.
Turhaan varmasti häpeilenkin, vaikka varsinkin nyt tuntuu että olen ensimmäinen ja viimeinen tässä maailmassa, jolle on käynyt näin.
Ap
Olen kaverilta kuullut, että silmät on pidettävä auki tutkimuksen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy ihan joka kerta noin jos tehdään sisätutkimus. Ei mulla vaadi tuo mitään henkistä kiihottumista lainkaan vaan kaikki kosketukset alapään alueella aiheuttavat kostumista, orgasmia edeltäviä miellyttäviä tuntemuksia ja jos koskettelu jatkuu, emättimen lihassupistuksia. Spekulan laittaminen jo aiheuttaa voimakkaat hyvien tuntemusten aallot, ja aivan erityisesti jos gyne joutuu vähän kääntelemään sitä saadakseen kohdunsuun näkyviin. Se tutkimus, jossa laitetaan sormet sisälle ja tunnustellaan samalla vatsan päältä, aiheuttaa aina melkoisia tuntemuksia.
En minä sitä koskaan ole sen ihmeemmin hävennyt. Se on vain fysiologinen reaktio ja lääkärit kyllä tuntee sellaiset. Naaman pidän aina peruslukemilla ja tuijottelen kyllästyneenä kattoon, tuntuista miltä vaan.
Orgasmia ei ole koskaan sentään gynellä tullut, kerran oli tosin hyvin lähellä, kun tutkimuksen teki joku opiskelija joka tutki tavallista tarkemmin, levitteli häpyhuulia ja tutki limakalvoja, tunnusteli jotain rauhasia ja pyöritteli sitä levitystyökalua oikein huolella.
Kiitos paljon tästä ja useammasta muusta samastuttavasta vastauksesta! En olekaan ainoa! :)
Ap
Mä vaan suljin silmäni ja yritin unohtaa kiihotuksen tunteen. Lääkäri alkoi tehdä tutkimusta ja puhui samalla minulle rauhoittavasti. Hänen äänestään kuulsi lämpö ja välittäminen. Tajusin, että minusta oli tullut yhtäkkiä hyvin herkkä kaikelle kosketukselle ja läheisyydelle. Jokaista kosketusta seurasi sähköinen tunne, joka sai minut värisemään.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon ap:n olevan todellinen eikä provo. Tuo on minunkin pelko. Onneksi ei ole nyt gynekologilla tarvinnut käydä.
En minäkään jaksa uskoa aloittajan olevan provo. Jos tämä olisi jonkun miehen kirjoittama trollaus, se olis palon yliampuvampi. Ne ovat aina.
Vierailija kirjoitti:
No, tämän vastaanoton perusteella sitä kiihottumista ei gynellä tapahdu. Olin ensimmäinen, enkä häpeä turhaan. Eipähän mene häpeä hukkaan.
Ap
Joo, ei sitä tapahdu, joten voit ottaa munan pois kädestä ja mennä vaikka tekemään jotain hyödyllistä, jos kykenet.
Vaginaraiskauksessakin voi tulla orgasmi mutta se ei tietenkään tarkoita että teko olisi oikeutettu.
Seksi voi olla myöhemmin vaikeaa.
Tähän kohtaan voi kai perustellusti laittaa, että jotkut miehet, todellakin on sikojakin huonompia.
Gynekologi haluaa, että silmät on pidettävä auki tutkimuksen aikana. Kaipa haluaa nähdä, onko tutkittavan katseessa kauhua tai pelkoa.
Minulle on kyllä käynyt noin ultrassa. G-piste on emättimen seinämässä, ja siihenhän se spekula osuu. Olin nolo, mutta ajattelin etten ole varmaan ainoa. Ja nyt ei täällä kukaan pidä asiaa mahdollisena 😯
Kun mä istuin sinne penkille, mä en voinu olla huomaamatta, että lääkärillä oli sellainen vaikutus mua. Hän oli viehättävä ja siinä hetkessä mulla heräsi jotain sellasta, mitä en ollut aikaisemmin tuntenut. Mä koitin rauhoittua, mutta kun hän alkoi tekemään tutkimusta, mä en voinu olla ajattelematta, miten lähellä hän oli mua. Lääkäri puhui mulle samalla lempeällä äänellä ja selitti, mitä hän teki ja miksi. Mä yritin keskittyä hänen puheeseensa, mutta mä huomasin, että koko kroppa alkoi reagoimaan. Mä tunsin, miten veri alkoi kiirehtimään suonissa ja mä tunsin jalkojen välisten alueiden kuumottavan. Hän jatkoi tutkimustaan ja mä yritin pitää itteni kasassa. Mä suljin silmät ja annoin itseni vaan nauttia. Hän kosketti mua niin hellästi ja samalla ammattitaitoisesti, että oon ihastunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskanmarjat. Miesfantasiaa. Ultrauslaite ei osu mihinkään sellaiseen kohtaan mistä tapahtuisi kiihottumista. Eikä sitä liikutella. Eikä se tärise tai värise.
Sama kuin väittäisi että väkisin otettu kiihottui ihan vaan kun tunsi jotain sisällään.
Kai tajuat, että me naiset ollaan kaikki erilaisia ja joillain meillä on huomattavasti herkemmät tuntoaistit alakerrassa kuin toisilla. En minä ainakaan tarvitse mitään kummoista liikuttelua saati tärinöitä ja värinöitä siihen, että stimulaatio on riittävä kiihottumiseen.
Tämä. Mulle riittää mikä tahansa alapään alueen koskettelu niin alkaa jo tuntua ja tulla esim. kostumista. Varsinaiseen orgasmiin pääseminen toki vaatii vähän enemmän, mutta ne ekat siihen viittaavat aallot alkaa tulla mistä tahansa kosketuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi synnytyksessä sama. Tosin ei sisäisesti, vaan hoitaja pyyhki ja putsaili tuosta päältä jollain kosteuspyyhkeellä tms. Meinasin sanoo että lopeta jo tai multa tulee. Muistan kipristelleeni varpaita ettei tulisi. Oli kauhee tilanne!
Siinä vaiheessa ei siis vielä ollut kauheet kivut tms, taisi olla lapsivesi mennyt ja sitä siinä tutkiskeltiin.
Tänlaista mä oon kuullu ennenkin. Mitä ihmettä ne siellä oikein duunaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko gynekologi mies vai nainen?
Nainen. Vaikka ei sillä ole väliä, koska en ole koskaan ennen kiihottunut miesgynekologienkaan penkissä.
Ap
ai sä jatkat vielä siellä. Et vielä saanut jöpötystä talttumaan?
No ei se velttomuna pysty saamaan jöpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi synnytyksessä sama. Tosin ei sisäisesti, vaan hoitaja pyyhki ja putsaili tuosta päältä jollain kosteuspyyhkeellä tms. Meinasin sanoo että lopeta jo tai multa tulee. Muistan kipristelleeni varpaita ettei tulisi. Oli kauhee tilanne!
Siinä vaiheessa ei siis vielä ollut kauheet kivut tms, taisi olla lapsivesi mennyt ja sitä siinä tutkiskeltiin.Tänlaista mä oon kuullu ennenkin. Mitä ihmettä ne siellä oikein duunaa
Tämä hoitaja (nainen) ainakin hinkkasi ihan huolella. En tiedä mitä ryönää siellä oli kun piti niin kovasti putsata :D
Sukuelimet vastaavat ärsykkeeseen aivan samalla tavalla kuin sylkirauhaset alkavat erittää sylkeä kun ruoka ruodaan eteen vaikka ei haluaisi syödä sitä kyseistä ruokaa.
Normaali reaktio, sitä kutsutaan nimellä arousal nonconcordance.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tämän vastaanoton perusteella sitä kiihottumista ei gynellä tapahdu. Olin ensimmäinen, enkä häpeä turhaan. Eipähän mene häpeä hukkaan.
Ap
Joo, ei sitä tapahdu, joten voit ottaa munan pois kädestä ja mennä vaikka tekemään jotain hyödyllistä, jos kykenet.
Joillakin naisilla näköjään kova tarve vakuutella ettei näin voi käydä ja leimata aloittaja mieheksi.
Taitaa vissiin olla melko yleistä. 🤭
Pöhlö mies. Kyllä jokainen nainen tietää, milloin ultrataan.