Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotuin stimulaation vuoksi fyysisesti gynekologilla, enkä pääse häpeästä yli

Vierailija
14.07.2023 |

En tiedä gynekologin sillä hetkellä käyttämän instrumentin nimeä, mutta luulen, että ultrasi. En tiedä muuta kuin sen, että gynekologi osasi käyttää instrumenttia niin hyvin, ettei se tuntunut lainkaan pahalta, päin vastoin hyvältä. Tunsin turpoamisen ja runsaan kostumisen.

En todellakaan kiihottunut tilanteesta tai gynekologista, vaan yksinkertaisesti saamastani stimulaatiosta. Se oli puhtaasti fysiologinen reaktio, ja varmaankin (?) aika normaalia, mutta häpeä oli ja on edelleen varsin kohtuuton.

Toivoin vain, että gynekologi lopettaisi nopeasti.

Tämä häpeä on tosiaankin kohtuutonta ja varmasti täysin tarpeetonta, ja siksi toivon kuulevani vastaavia, fyysisesti liiankin miellyttäviä kokemuksia gynekologin vastaanotolta.

Toistan: en fantasioi gynekologin vastaanotosta. Se oli puhtaasti fyysinen reaktio.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, ja parhaassa tapauksessa helpottaa gynen työtä.

Vierailija
2/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi lääkärit sen erikoistumisalan ovat valinneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas palstarunkkari kirjoittanut muna kädessä vetelän provon.

Vierailija
4/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut vähän gynep o r n o a ja jännittää, että minulle kävisi noin seuraavalla kerralla. 🤭

Vierailija
5/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan kyllä runkkailla joskus, mutta tästä ei valitettavasti provoa saa. Kiihottuminen lääkärin käsissä oli noloa ja häpeän sitä edelleen, vaikka kyseinen gynekologi on varmaan jo minun tämänaamuisen vastaanottoaikani unohtanut.

Kiitos kuitenkin vastauksista. Hyvä, jos vaikka helpottikin hänen työtänsä.

Ap

Vierailija
6/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeilet, vai kuuluiko voihkimisäänesi käytävälle asti?

Vierailija
7/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan hiljaa, silmät tiukasti kiinni. Ainoastaan gynekologi ei varmasti voinut olla huomaamatta.

Turhaan varmasti häpeilenkin, vaikka varsinkin nyt tuntuu että olen ensimmäinen ja viimeinen tässä maailmassa, jolle on käynyt näin.

Ap

Vierailija
8/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskanmarjat.  Miesfantasiaa. Ultrauslaite ei osu mihinkään sellaiseen kohtaan mistä tapahtuisi kiihottumista. Eikä sitä liikutella. Eikä se tärise tai värise. 

Sama kuin väittäisi että väkisin otettu kiihottui ihan vaan kun tunsi jotain sisällään. 

Vierailija
9/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan hiljaa, silmät tiukasti kiinni. Ainoastaan gynekologi ei varmasti voinut olla huomaamatta.

Turhaan varmasti häpeilenkin, vaikka varsinkin nyt tuntuu että olen ensimmäinen ja viimeinen tässä maailmassa, jolle on käynyt näin.

Ap

Gyne lienee kokenut tuon ennenkin ja varmaan pari muutakin asiaa.

Vierailija
10/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule nähneet siellä ihan kaiken. Hoitoalalla henkilökunta on tottunut siihen että potilaat pissaa vahingossa housuun, pyörtyy, pieraisee, itkee, nauraa hysteerisenä, saa paniikkikohtauksen, raivokohtauksen, puhuu omituisia. Ei sitä gyneä kiinnosta eikä se enää muista tai ajattele koko asiaa.

Vierailija
11/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan kyllä runkkailla joskus, mutta tästä ei valitettavasti provoa saa. Kiihottuminen lääkärin käsissä oli noloa ja häpeän sitä edelleen, vaikka kyseinen gynekologi on varmaan jo minun tämänaamuisen vastaanottoaikani unohtanut.

Ap

Viimeistään tuo nyt paljasti että et ole nainen. 

Vierailija
12/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko gynekologi mies vai nainen?

Vierailija
13/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet mies. Nainen ei runkkaa.

Vierailija
14/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Jos olisit nainen, niin tietäisit mitä gynellä tapahtuu eikä tarvitsisi kirjoitella typeriä provoja palstalle.

Vierailija
15/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeistään tuo nyt paljasti että et ole nainen. 

Mulle se paljastui jo otsikosta. Yksikään nainen ei kuvaile gynen tutkimusta "stimulaatioksi". Kyllä on väsynyttä settiä ap. 

Vierailija
16/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Vaikka ei sillä ole väliä, koska en ole koskaan ennen kiihottunut miesgynekologienkaan penkissä.

Ap

Vierailija
17/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet mies. Nainen ei runkkaa.

Ina Mikkola on tehnyt kirjan Runkkarin käsikirja ja puhuu muutenkin naisten masturbaatiosta runkkaamisena. -eri

Vierailija
18/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Vaikka ei sillä ole väliä, koska en ole koskaan ennen kiihottunut miesgynekologienkaan penkissä.

Ap

ai sä jatkat vielä siellä. Et vielä saanut jöpötystä talttumaan?

Vierailija
19/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi synnytyksessä sama. Tosin ei sisäisesti, vaan hoitaja pyyhki ja putsaili tuosta päältä jollain kosteuspyyhkeellä tms. Meinasin sanoo että lopeta jo tai multa tulee. Muistan kipristelleeni varpaita ettei tulisi. Oli kauhee tilanne!

Siinä vaiheessa ei siis vielä ollut kauheet kivut tms, taisi olla lapsivesi mennyt ja sitä siinä tutkiskeltiin.

Vierailija
20/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämän vastaanoton perusteella sitä kiihottumista ei gynellä tapahdu. Olin ensimmäinen, enkä häpeä turhaan. Eipähän mene häpeä hukkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän