Avopuoliso suuttui ja viskoi astiat rikki
Ollaan seurusteltu 2 vuotta nyt. Hän on alusta saakka temperamenttinen, mutta nyt meni yli. Hän suuttui kun kävin exäni (lasten äitiä) auttamassa auton kanssa. Heitteli astiat maahan ja yhden melkein minun otsaan. Tuon jälkeen otti auton ja ollut nyt vuorokauden poissa, ei vastaa puhelimeen.
Mitä nyt? Olen ystävien kanssa jutellut ja heiltä tuli suora vastaus että eroa. En halua sitä, mutten tiedä mitä tehdä. Ollaan melko nuoria, 27 ja 34.
Kommentit (48)
Ehkä rajatapaus. Vaikka kuulostaakin eron paikalta. Mutta jos kumpikin toisilleen tärkeitä...
Faktahan on, että se ero tulee kuitenkin jossakin vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän vuotta ikäeroa? En yhtään ihmettele ettei homma toimi?
Kannattaisi hommata saman ikäinen kumppani.
Alle kolmekymppiset on ihan kakaria vielä.
Hyvin toimii meillä. T: pariskunta 26 ja 36v
Vierailija kirjoitti:
Ehkä rajatapaus. Vaikka kuulostaakin eron paikalta. Mutta jos kumpikin toisilleen tärkeitä...
Faktahan on, että se ero tulee kuitenkin jossakin vaiheessa.
Mikä rajatapaus? Persoonallisuushäiriö? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko naisella jotain traumoja? Onko muuten mustasukkainen?
Hänellä ei ole ollut helppo nuoruus. Ei oikein koskaan ole jutellut asioista. Mustasukkainen on. Ap
Tottakai eroat. Tuo on väkivaltaa mitä hän on sinua kohtaan tehnyt.
Miten sä olet jo tuossa iässä (olet nyt vasta 34-vuotias) eronnut lastesi äidistä? Eikö tuossa vaiheessa olla yhdessä sen kanssa, jonka kanssa on päätetty perustaa perhe ja otetaan 100 % vastuu siitä omasta perheestä?
Eli lapsia on tehty nuorena enemmän kuin yksi ja jo uudenkin naisen kanssa olet ollut parisen vuotta.
Katsoisin myös peiliin, elämänhallinta. Sitten olet päätynyt yhteen tällaisen hermoheikon naisen, jokapa on miltei 10 vuotta sua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän vuotta ikäeroa? En yhtään ihmettele ettei homma toimi?
Kannattaisi hommata saman ikäinen kumppani.
Alle kolmekymppiset on ihan kakaria vielä.Hyvin toimii meillä. T: pariskunta 26 ja 36v
Minullakin ollut kaksi pidempää suhdetta 10 v nuoremman naisen kanssa.
Ihan hyviä aikoja, eikä ne erot ikäerosta johtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä. Ette ole niin nuoria, että tuollaiset tunteenpurkaukset olisivat ok.
Mistä tuollainen voi kieliä? Ap
Siitä että sillä on vihanhallintaongelmia ja että sitä ottaa päähän sun toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä olet jo tuossa iässä (olet nyt vasta 34-vuotias) eronnut lastesi äidistä? Eikö tuossa vaiheessa olla yhdessä sen kanssa, jonka kanssa on päätetty perustaa perhe ja otetaan 100 % vastuu siitä omasta perheestä?
Eli lapsia on tehty nuorena enemmän kuin yksi ja jo uudenkin naisen kanssa olet ollut parisen vuotta.
Katsoisin myös peiliin, elämänhallinta. Sitten olet päätynyt yhteen tällaisen hermoheikon naisen, jokapa on miltei 10 vuotta sua nuorempi.
Hei Kerttu 87v.
Ikäväkseni täytyy kertoa, että emme elä enää 1940-luvulla.
Mustasukkaisuus tulee syömään sut sisältä. Ei sellaista ihminen vaan yksinkertaisesti kestä ja se tulee vaikuttamaan sun henkiseen terveyteen. Lapsethan tulee kaikessa ekana. Mieti asioita lastesi kannalta.
Exäsi on hyppyyttänyt sinua niin paljon, että nyksälläsi meni kuppi nurin. Kirjaimellisesti.
Ymmärrän kumppaniasi täysin. Minkä takia menet auttamaan exääsi? Miksei vienyt autoa korjaamolle? Saat syyttää itseäsi, hyi.
1. jätä se emakko
2. rikosilmoitus ihan vain jotta jää tietoa viranomaisille
3. heitä se pihalle
4. jätä se emakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä. Ette ole niin nuoria, että tuollaiset tunteenpurkaukset olisivat ok.
Mistä tuollainen voi kieliä? Ap
Ei siedä voimakkaita tunteita. Jos ei itse herää ongelmaan ja tee sille jotain, kyllä mä sinuna lähtisin. Seuraavalla kerralla voi olla, ettei vain melkein ole astia tai pahempaa otsassa.
Vierailija kirjoitti:
HUONO ALOITUS TROLLI!
Jos joku kirjoittaisi saman mutta miehestä, olisitte joukolla lynkkaamassa sitä. Nyt haukutte trolliksi ja kerrotte että aloitus on huono?
Jopas nyt jotakin.
-ohis
Mä olen tällainen, ainakin ollut. Oon koko ikäni ollut todella impulsiivinen, suutun nollasta sataan sekunnissa enkä osaa oikein käsitellä tunteitani. Isälläni oli sama ongelma, vanhemmiten hänestä on kuitenkin tullut erittäin lempeä. Tiedä sitten mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sä miten läpinäkyviä nää sun onnettomat provot on?
Puolison työnantajapariskunnan parempi puolisko raivoaa melkein joka päivä huutaen ja heitellen tavaroita.
Kerran hän poltti työvaatteensa.
Totuus on usein tarua ihmeellisempää.
Impulsiivisuus on yksi suurin ADHD:n merkki.