Sokerittomien limujen aspiriini aiheuttaa syöpää!
Kommentit (21)
Asparaania pitäsi juoda yli kymmenen pulloa päivässä, että olisi riski.
Vierailija kirjoitti:
Aspiriinia saa vain apteekista.
Aspiriinia on light limuissa ihan hirveitä määriä, juon päivittäin 3L cola zeroa, vereni on niin ohutta että valuu jalkapohjista läpi, mutta päätä ei särje jos juon colaa tasaisesti läpi päivän.
Vierailija kirjoitti:
Asparaania pitäsi juoda yli kymmenen pulloa päivässä, että olisi riski.
Asparaania?
Sillä sokerittomalla mehulla saa tapettua muurahaiset, jotka pesiytyy vääriin paikkoihin, ei asperiinilla.
Aspartaamia varmaan tarkoitat? Join sillä makeutettua sitruunalimodia ja maksa-arvot kosahtivat taivaisiin. Vaihdoin normilimuun ja arvot palautuivat normaaliin.
Oi hitto, juon joka päivä sokeritonta cocista tai jaffaa. Minulla on varmaan syöpä jo joten ilon päivä jos kuolen pian.
Tuohan on ollut yleistä tietoa varmaan 20 vuotta.
Kiltti mies kirjoitti:
Oi hitto, juon joka päivä sokeritonta cocista tai jaffaa. Minulla on varmaan syöpä jo joten ilon päivä jos kuolen pian.
European Journal of Clinical Nutritionissa vuonna 2008 julkaistu artikkeli aspartaamin ja sen hajoamistuotteiden aineenvaihduntateistä toteaa, että aspartaamin käyttö suurilla annoksilla saattaa liittyä joidenkin psykiatristen sairauksien syntyyn, ja suosittelee asian selvittämiseksi perinpohjaisia jatkotutkimuksia.
Itse saan järkyttävän pääkivun kun juon/syön vähänkin aspartaamia. Joissain juomissa sitä on, vaikka ei ole sokeritonta. Että ei kiitos.
Makeutusaineet maistuu liian makeilta, ei ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Makeutusaineet maistuu liian makeilta, ei ole hyviä.
Minusta ne eivät maistu lainkaan makeilta. Pepsi Max maistuu samalta kuin tavallinen, kun on influenssasta jälkitauti.
Se on aspartaami ja juon limsaa ainoastaan silloin, kun olen hesessä. Otan aina normikolan. Cola lienee ainoa mitä saa normina. Kerran meinasin ottaa faktaa vaihtelun vuoksi, mutta muutin mieltäni. En halua juoda aspartaamilitkuja joten normicolassa pysyin. Miksi zero sugar juomat ylipäätäänsä makeutetaan aspartaamilla, vaikka stevia on luonnollinen vaihtoehto 🤔
en juo limuja, teen tehosekoittelemalla juomia marjoista, hedelmistä, vihanneksista
Onneks juon vaan aitoo kokista 🤣