Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pitää minua tyhmänä, ja suuttuu jos tuon esiin, että hän on väärässä

Vierailija
14.07.2023 |

Eli meillä on sinänsä ihan hyvä suhde, mutta meillä on tällainen dynamiikka, että nainen pitää itseään kaikissa asioissa minua parempana: niin ihmissuhde- kuin teknisissä asioissa, niin kodinhoito- kuin autoasioissa. Niin ammatillisissa kuin vapaa-ajan asioissa.

Olen tämän enimmäkseen niellyt pahasti kakomatta, koska hän on muuten mukava ihminen, ja meillä on paljon hetkiä, jolloin tuo yllämainittu asia ei vaikuta olemiseen. Aina välillä se kuitenkin vaikuttaa, ja ainoa keino olla tämän naisen kanssa, on olla silleen, että "sinä olet parempi, kyllä sinä olit oikeassa, sinun versio on hienompi, olet kyllä taitava, sinä tiesit minä en". Ja näin enimmäkseen olenkin; en toki noin kärjistetysti, vaan sillä tavalla hienovaraisemmin, että nainen ei varmaan edes tajua sitä usein, että sanon vain häntä miellyttääkseni. Varmaan vähän säälittävää, mutta ei voi mitään...

Joskus on kuitenkin asioita, jotka absoluuttisesti tiedän ja hän ei tiedä taikka osaa, ja vähän riippuen tilanteesta, joskus on pakko osoittaa hänelle hänen ajatusvirheensä, tai näyttää käytännön asioissa että "tämä on se oikea tapa tehdä". Tällöin hän suuttuu joka kerta. Huutoa, syyttelyä, mykkäkoulua, useiden päivien tylyyskohtauksia. Voiko tälle tehdä mitään, että hän suuttuu aina tällaisesta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tyhmältä. Epätoivoiselta vässyltä, johon joku nainen on "tyytynyt" vaikkei olisi pitänyt.

Vierailija
22/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vain yksi oikea tapa pyyhkiä pöytä tai tankata auto?

Minun mieheni ei narise minulle minun tavoistani tehdä asioita. Enkä minä hänen.

Jos kumpikin kulkisi toisen perässä kiireessä arjessa oikaisemassa tapoja niin kai siinä hermo menisi?

Jätä naisesi rauhaan, ole kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miltä nainen vaikuttaa? Narskulta.

Ei, vaan persoonallisuushäiriöiseltä. Siis joku muu kuin narsistinen persoonallisuushäiriö. 

Vierailija
24/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää päättää, kumpi on oikeassa?

'

No onhan se joissain tilanteissa parempi, esim. matkalla jos ajaa väärää tietä tai jos on puhe vaikka jostain itsehoitolääkkeestä.

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, miten ap on päätynyt tähän nykyiseen tilanteeseen, eli miten on tutustunut naiseen ja miten kauan sitten, eikö huomannut tätä piirrettä alussa vai onko piirre tullut mukaan vasta ajan kanssa. Kiinnostaisi myös tietää, miten nainen käyttäytyy esim. ystäväporukassa: päteekö hän muidenkin ihmisten kanssa vai vain ap:n kanssa.

Vaikutelma on, että naisella on ainakin yksi ikävä persoonallisuuspiirre, ja hän tarvitsisi sen kanssa kehittymiseen puolisonsa eli ap:n apua. Yhtäältä kenenkään tehtävä ei ole auttaa toista ihmistä kehittämään persoonaansa (tai sitä ei voida keneltäkään vaatia), toisaalta ap ei ilmiselvästi ole valmis sellaiseen vääntöön, mitä tuo edellyttäisi.

Vierailija
25/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun, ap, pitää kysyä täällä yhtään mistään, niin olet tollo.

Vierailija
26/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa narsisteista ja lisäksi mykkäkoulusta, joka on henkistä väkivaltaa.

Naisetkin voivat olla narsisteja, mm äitini on.

Vierailija
27/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vanha keino nujertaa toisen itsetunto. Vankiloissa käytetään tuota ym.

Vierailija
28/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset kai parempaa. Pakene.

Vierailija
29/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään mitään neuvoja?

Mitä neuvoja siihen voi olla, jos vain olet tossukka, jota voi kohdella ihan miten haluaa? 

N62

Ja kokemuksesta sanon että tuollainen muija alkaa kohdella lapsia samanlailla, jos sikiätte. Hänellä on takiasi vääristynyt kuva siitä miten muita ihmisiä voi kohdella.

Vierailija
30/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat aikuiseksi mieheksi ja opettelet pitämään puoliasi. Jos ei asia selviä, parisuhteessa ei ole hyvä.

Vierailija
31/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat elämäsi tuollaisen kanssa. Onko joku autistinen vänkääjä. Vielä tyhmä ja lapsellinenkin. Surullista että oot tommoisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän