Riikka Purran ajojahti - mihin tämä maa on menossa?
Tämä ketju on tarkoitettu asialliseen keskusteluun ja vertaistukeen maamme suunnasta huolestuneille kansalaisille. Siksi pyydän, että ne jotka haluavat panetella valtiovarainministeriä osoittavat kommenttinsa johonkin muuhun ketjuun - tai mieluimmin tietysti, jättävät kommenttinsa kirjoittamatta.
Olen syvästi huolissani siitä, mihin tämä maa on menossa, kun näen että jo asiallista uskonto- ja kulttuurikritiikkiä aletaan väittää yksilöitä alistavaksi ja halventavaksi. Selvää on, että tämä on tahallista ajojahtia, maalittamista ja provokaatiota tietyiltä poliittisilta tahoilta, mutta en olisi uskonut että tämä propaganda oikeasti uppoaa järkevään kansaan. Mitä tahansa tekstiä on mahdollista lukea kuin piru raamattua, jos nostetaan esille vain kontekstista irrotettuja lauseita. Kuka tahansa, jolla on edes alkeellinen käsitys kirjallisuudesta ymmärtää, että esimerkiksi kielikuvat, sarkasmi ja kärjistäminen on tavallisia tyylikeinoja eri tyyppisissä teksteissä. Siksi alkuperäistekstiin perehtyminen on välttämätöntä kontekstin ymmärtämiseksi.
Yritän kai tässä sanoa, että vastaava ajojahti voidaan näköjään aloittaa ketä tahansa vastaan, koska mikä tahansa ihmisen kirjoitus (toistan, mikä tahansa ja vaikka miten kaukaa historiasta) voidaan ottaa tarkasteluun ja irrottaa sieltä mitä tahansa sarkastisesti tai kärjistäen kirjoitettuja lauseita. Mitään muuta ei oikeastaan tarvita kuin tarpeeksi palstatilaa ja näkyvyyttä kampanjalle.
Eikö tämä huolestuta teitä muita, ihan puoluekantaan katsomatta?
Kommentit (5746)
Olen onnellinen, että Marin lähti väljemmille vesille. Kamalaa katsottavaa tämän hallituksen huonosti kiireellä rävelletyt leikkaukset.. Kyllä oppositiolle on kamalaa takuttavaa näiden kanssa.. Yleislakkoa pukkaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Hylkäsi puolueensa ja rupesi kokkori Orpon luuturätiksi.. 👍
Eihän persut olleet edes aidosti kiinnostuneet talouspolitiikasta kunhan kehitysapu lakkautetaan eikä tänne vain tulisi yhtään ulkomaalaista. Salaisena toiveena on vielä ero EU:sta.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on Suomen epämiellyttävin poliitikko valehteleva ja epäluotettava.
Onko tottapuhuvaa ja luotettavaa poliitikkoa muualla kuin saduissa?
Persut voisivat muuttaa Suomesta pois, heistä ei ole muuta kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Purralla ei ole moraalia.
Sanoppa yksikin poliitikko jolla on? Ennen tunnettiin sentään termi poliittinen vastuu mutta nykyään ei ole enää mitään häpyä, ei nykyisillä eikä edellisillä hallituspuolueilla. Ei niitä oikeasti kiinnosta kuin omat ja ehkä sukulaisten tilinauhat ja poliittinen ura.
Vierailija kirjoitti:
Entä punikit tai vihreet? Mitä hyötyä niistä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vi
</p>
<p>erailija kirjoitti:Riikan tai siis riikan tekstit eivät todellakaan olleet tieteellistä, asiapitoista, neutraalia ja perusteltua argumentointia maamuu-kysymyksistä. Vaan jotakin aivan muuta.
Ja oli ne kirjoittaessaan 15 vuotta sitten yksityishenkilö. Suomen ulkoministeri mm. pyysi Turkilta juuri anteeksi, että Purra oli silloin kutsunut yhden kerran häntä ravintolassa seksuaalisesti ahdistellutta turkkilaisapínaksi. Se saatiin syötettyä Turkin lehtiin niin, että kyseessä on valtiovarainministerin juuri esittämä yleinen mielipide turkkilaisista.
Riikka oli yli kolmekymppinen perheenäiti noita raivoisia ja hulluja juttuja kirjoittaessaan. Näkisin että lapset pitäis ottaa huostaan, jos äiti uhoais että hakkaa kerjäläisiä ja ampuu afrikkalaislapsia.
Kiitos hallitukselle että veroni pienenee, eläkeläisen asumistuki säilyy, yksityislääkärin kelakorvaus nousee ja polttoaineen hinta laskee. Hieno homma! Lapsiperheet saavat korotuksen johonkin tukeen (lapset alle 3 vuotta).
Hieno homma, olen tyytyväinen, kiitos! Onnea ja jaksamista työhönne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mikään ajojahti. Kansalaisten on saatava tietää. Minä en esimerkiksi tiennyt Purran käyttäneet näin törkeää ja halventavaa kieltä. Nyt minä näen mikä tämä nainen on ja mitä hän todellisuudessa ajattelee. Hänhän on itse tunnustanut olevansa kirjoittaja.
Ex-persu
Sama juttu. Äänestin perussuomalaisia ja kadun sitä. Olen hyvin pettynyt Riikka Purraan ja puoluejohtoon.
Parempi myöhään, mutta minua ihmetyttää, miten ihmisille on nyt vasta selvinnyt, millaisia asioita persut ajaa.
Kyllä suurin osa persujen äänestäjistä kannattaa juurikin persujen arvoja tietenkin.
Itselläni on kaveri joka on erittäin vasemmistoon kallellaan, kannattaa naisten oikeuksia, homojen oikeuksia, rasismiakin kuulemma vastustaa, on uskontovastainen, vastustaa konservatismia, on vegaani ja silti päätyi äänestämään persuja, koska ei kuulemma halua naisia alistavaa uskontoa enempää tähän maahan eikä halua että Suomi keskittyy kaikkien muiden ongelmien ratkomiseen kuin omiensa.
Itse en ole persuja kertaakaan äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Mutta niinhän nuo eräät tekevät , näyttää kuin vetäisivät perässään mustia jätesäkkejä.
Tämä on niin valitettavan totta. Täällä valitetaan kun joku väärin tai liian radikaalein sanoin tuo esiin epäkohtia, epäkohtiin vain ei kukaan puutu, mutta niiden sanojaan sen sijaan puututaan
on tää erikoinen maa
ihan kuin itse ongelma poistuisi kun sen sanoja tuomitaan rasistiksi🤫🤫🤫
Purralla ei ole moraalia.
Sanoppa yksikin poliitikko jolla on? Ennen tunnettiin sentään termi poliittinen vastuu mutta nykyään ei ole enää mitään häpyä, ei nykyisillä eikä edellisillä hallituspuolueilla. Ei niitä oikeasti kiinnosta kuin omat ja ehkä sukulaisten tilinauhat ja poliittinen ura.
Mutta persuthan mainostivat että he eivät ole kuten "vanhat puolueet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mikään ajojahti. Kansalaisten on saatava tietää. Minä en esimerkiksi tiennyt Purran käyttäneet näin törkeää ja halventavaa kieltä. Nyt minä näen mikä tämä nainen on ja mitä hän todellisuudessa ajattelee. Hänhän on itse tunnustanut olevansa kirjoittaja.
Ex-persu
Sama juttu. Äänestin perussuomalaisia ja kadun sitä. Olen hyvin pettynyt Riikka Purraan ja puoluejohtoon.
Parempi myöhään, mutta minua ihmetyttää, miten ihmisille on nyt vasta selvinnyt, millaisia asioita persut ajaa.
Kyllä suurin osa persujen äänestäjistä kannattaa juurikin persujen arvoja tietenkin.
Itselläni on kaveri joka on erittäin vasemm
Ilmeisesti ei tiedä että iso osa persuista on aborttia vastaan.
8 kuukautta vanha ketju. Tuntuu että ihmisillä ei vieläkään ole silmät kuynnolla auenneet perussuomalaisten suhteen vaikka viikottain persut ovat möläytelleet, rötöstelleet tai muuten haukkuneet muita,
Vierailija kirjoitti:
8 kuukautta vanha ketju. Tuntuu että ihmisillä ei vieläkään ole silmät kuynnolla auenneet perussuomalaisten suhteen vaikka viikottain persut ovat möläytelleet, rötöstelleet tai muuten haukkuneet muita,
Sinä ja kaverisi olette kyllä viimeiset 8 kuukautta mölisseet, rötöstelleet ja haukkuneet persuja täällä maanisesti aamusta iltaan. Silmäni ovat auenneet teidän suhteenne, jos en pidäkään persuista niin teitä pidän todella alhaisina olentoina.
Otsikko on täysin väärä. Riikkahan se jahtaaja on, jahtaa köyhiä suomalaisia ja ajaa allikkoon surutta.
Onkohan laiva kääntynyt nyt kun Riikan päätökset on tulleet kansalle julki? Ette enää puolustele :D
"pääministeri Purran turvallisuuspalvelut maksavat kymmeniä tuhansia veronmaksajille kuukaudessa"
No kohta persu köyhät saa valehtelija Purralta köniin. Menivät sprmaturvan halpaan, että itse pääsi palkoille.. 🐽