Onko töissä pakko kuunnella politiikasta jauhamista?
Yksi työkaveri jauhaa tauottomasti politiikkaa töissä ja minä en suoraan sanottuna kohta enää kestä sitä. Onko työlaeissa joku pykälä joka kieltää politiikan puhumisen työpaikalla? Hyviin tapoihin se on ennen vanhaan kuulunut, mutta nykyään näyttää olevan niin että sillä ei ole mitään väliä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä ei onneksi oikeastaan kukaan puhu politiikasta. Jos joku alkaa mulle puhumaan politiikasta niin en siitä ala keskustelemaan vaan joko vaihdan puheenaihetta tai sitten poistun tilanteesta.
Politiikka ei minua kiinnosta ja politiika on vain tyhmille ihmisille.
Olen puolueeton enkä ole koskaan äänestänyt.
M33Yhteisten asioiden hoitaminen tyhmille ihmisille? No kieltämättä se selittäisi nykyisen hallituksen. 🤣
Yhteisten asioiden hoitaminen? Eipä siellä ainakaan vielä ikinä minun elämäni aikana ole ollut yhtään puoluetta tai hallitusta joka hoitaisi meidän yhteisiä asioita ja vielä parempaan suuntaan joten sen takia sanoin että tyhmiä ihmisiä on politiikassa mukana.
M33
Ei kai missään väitetäkään, että suunnan pitäisi olla parempi, nythän nimenomaan hallitus haluaa leikata pienituloisten ja työttömien tukia. Yhteisiä asioita ne toki ovat siten, että suurituloisille tulisi veronalennusten ansiosta enemmän rahaa tilille.
Kyllä meillä puhutaan politiikasta paljon ja railakkaasti, mutta ei tietysti työn ohessa vaan kahvi- ja ruokatunnilla. Kahvihuoneita ja ruokaloita on useita, joten jokainen sitten voi valita millaisessa keskusteluporukassa haluaa olla. Itse välttelen niitä joissa puhutaan koirista ja lapsenlapsista.
Löytyipäs tällainen ketju. Minulla on sama ongelma. Yksi työkaveri alkaa jostakin syystä aina jauhaa politiikkaa kun ollaan tauolla. Kukaan ei oikein kommentoi hänelle mitään, osin varmaan siksikin kun ovat eri mieltä ja niin minäkin olen, mutta myös siksi että on alkanut tuntua että hän suoraan provosoi eikä sellaiseen jaksa lähteä mukaan kun se on sitten loputon suo joka ei hyödytä ketään. Muuten tämä tyyppi on ihan ok, mutta häneltä puuttuu jonkinlainen sosiaalinen älykkyys ja koko ajan sataa paatosta. Jätetään se puolue nyt sanomatta kuitenkin.
Miksi laitat m33 viestin perään? Oletko hakemassa täältä seuraa, vai muuten vain haluat huomiota?