+-+ SYYSKUU-04 KEKSIVIIKKO +-+
Kommentit (23)
Saatiin esikoiselta muotti suusta! Kipii! Reppana meinasi ihan jäykistyä pelosta, mutta onneksi se ei kestänyt kauaa. Kaksi yritystä tarvittiin.
Sain äsken pakettiin kummilasten lahjat, samoin pienet muistamiset meidän lasten kummeille. Enkelin suklaakeksejä taitaa saada tänä jouluna aika joukko lahjaksi. Meillä menee niitä päiväkotiin, muskarin opelle ja lasten kummeille. Serkkuni muuten oli onnistunut saamaan 100 keksiä siitä taikinasta! Terkkuja vaan, jos " vakoilet" täällä:) Jatu, se taikinan tekeminen on mun mielestä helppoa (sekotan sen lopuksi vatkaimen niillä spiraalin muotoisilla jutuilla), mutta paistaminen on aika urakka. Minä en tee pötköä taikinasta, vaan laitan sellaisenaan jääkaappiin ja lusikalla könttejä pellille. Tänään mietin, että vois onnistua käsin pyörittämällä helpoiten.
Joulukortitkin on valmiina. Punainen kuori on hukassa, mutta menkööt ilman sitä. Meillä on kaikki nykyään hukassa.
Heissulivei vaan! Olen poikki, mutta tyytyväinen itseeni:)
T: Ynis
Joo,taikina oli helppo tehä mut se paistaminen ja pötköt!!Täytyypä kokeilla helpompaa tapaa..
Öitä!
jatu
ilmoittaudun, hengissä ollaan!! vauva sylissä joten kirjoitan lyhyesti ykskätisesti.
tänään omaa aikaa, pääsin kaupungille joululahjaostoksille pariksi tunniksi päivällä. Juhlaa!! 10 päivän yöpukuelämä on siis päättynyt virallisesti! no olinhan mä tossa välilläkin jo pukeissa muutaman kerran, mutta tänään oli äidillä jo ripsiväriäkin ;) Normaali elämä siis jatkuu.
viime yö meni hyvin, syötöt klo 23, 03 ja vasta aamu 6. nukuin ja ennenkaikkea vauva nukkui mielestäni hyvin. saas nähdä miten nyt menee... huomenna meillä onkin eka neuvola, päästään puntariin, jippii. isoveli menee huomenna mummolaan koko päiväksi, ja mies töihin joten mulla varmaan nettiaikaa kun vauva nukkuu. yritän tulla tänne heti sit.
kommentoida en osaa mitään mihinkään vieläkään, jotenkin päähän ei mahdu mitään muuta kun tätä omaa ja pienen napaa vaan. kai tämä tästä, dementia paranee jossakinvaiheessa, paraneehan??
taaperostakaan ei ole oikein mitään uutta kirjoitettavaa. Suloinen uhmis meillä on. söi ekaa keraa varmaan viikkoon iltapuuron kiltisti kun kuvasin sitä videokameralla samalla ;-) vinkki, jota saa kopioida...
rakastaa kameroita ja kuvattavana olemista tuo mies.
synnytyskertomusta en ole unohtanut, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi. joku päivä vielä kerron kaiken.
kamalaa kun mun tekis mieli lähtee jonnekin bilettään. oiken noloa kun pitäis olla vaan vauvahuumaa mutta minkäs teet, mun tekis nyt mieli niihin pikkujouluihin vaikka. hyvien ystävien kanssa. ja lasi tai kaks punaviiniä. nam.
joulutunnelmaa on munkin vaikea löytää ilman lunta, mutta joitakin korosteita olen jo laittanut esille. jospa ens viikolla jo satais ja saatais valkoinen maa, ehkä sitten. Ja sit toisaalta, kun vaan katonkin tuota pientä poikaa on joulu jo täällä. kaikki mitä me tarvitaan.
näissä sekavissa tunnelmissa, hyvää yötä teille!!
äitikuu, taaperoinen ja prinssi 11pv