Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehet olleet mukana neuvolassa?

Vierailija
13.12.2006 |

Musta tuntuu et meidän neuvola täti katsoo ihan kieroon meidän perhe-elämää kun isä ei ole kertaakaan ollut neuvolassa mukana.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tämä voi olla vaikea sisäistää, mutta yrittäkää nyt kuitenkin kovasti.

Vierailija
22/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on yksityisyrittäjä, sen takia pääsi keskellä päivääkin mukaan neuvolaan jos halusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpompaa hoitaa niin kuin hoitaa käynti bussilla. Tulee aina myös sinne vastaanotolle mukaan ja joskus hävettää kun se puhuu ihan puuta heinää lapsen hoidosta... Ja sitten mä jälkeenpäin yritän korjata että hei haloo, etkö yhtään tiedä mitä lapsi esimerkiksi syö??? Terveydenhoitaja varmaan pitää meitä ihan pimeinä. Muuten olisi ihan turhaa olla molempien siellä mutta tuo kuljetusasia ratkaisee sen.

Vierailija
24/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei o mieltä siinä et tulee mukaan ja tekee sit vielä pidemmän päivän kun samat tiedot kuulee multa sit neuvolan jälkeen

Vierailija
25/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on ollut mukana ehkä kerran, raskauksia takana kaksi. Ultrissa on kyllä ollut aina mukana.

Ei itse ole kokenut mukanaoloa millään tapaa hyödylliseksi, enkä minäkään.

Vierailija
26/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut kieroon eikä kukaan muukaan ihmetellyt. Valmennuksissa oli pari kertaa mukana,synnäriin tutustumassa jne.

Ensikäynnille vauvan vei neuvolaan kun itse vielä makasin synnärillä sairaana

Muuten olen yksin käynyt vauvan kanssa,mulle on ihan luontevaa hoitaa tämmöset asiat itsekseni ja mies kyllä vie lasta sitten jos itse olen jostain syystä estynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän