Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?
Kommentit (25)
Minulle kirjoitettiin joku 4 päivän kuuri Panacodia, kun viisaudenhampaan poisto meni pieleen. Toisen kerran söin Panacodia kipuun umpilisäkkeen poiston jälkeen muutamia päiviä.
Minulla se vie kivut pois tehokkaasti, mutta huumaa myös... Olin melkoisessa tokkurassa. Varmaan tulisi riippuvuus, jos sitä saisi johonkin pitkäkestoisempaan juttuun, vaikka selkäkipuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä määrätään. Ehkä ei, jos epäilevät että väärinkäytät? Vaikka kai siihenkin on potentiaalisempaakin materiaalia.
Pyysin pahimpiin endometrioosikipuihin edes yhtä 10 kpl paketillista panacodia vuoteen, koska joudun joskus niiden takia kipupiikille päivystykseen.
Ei heru millään. Meinaako ne tosiaan, että väärinkäytön lääkettä, jos syön yhden kappaleen kerran kuukaudessa tai kahdessa? 😳
Mieluummin kuormitetaan muutenkin kiireellistä päivystystä.
Lasketaanko 2019 nykyajaksi? Silloin hammaslääkäri määräsi minulle erittäin vaikean hampaanpoisto-operaation jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei oo olemassa tähänkään mitään pikageenitestiä. Eli panacodia haluavat saisivat kipuunsa panacodia niin paljon kuin tarttee, mikäli heidän elimistönsä ei muuta sitä huumaavaksi. Nämä ihmiset eivät siis tule tästä riippuvaiseksi eivätkä saa mitään hyvänolontunteita. Ainoastaan kivut häipyy.
Ittekki sain kerjätä panacodii järkyttävään kipuun ja ei niinku millään suostuttu määräämään uudelleen, vaikka nimenomaan panacod oli tehonnut mulle ilman huumaavaa vaikutusta.
No kun MEILLÄ se kivunlievitys kodeiinillä ei toimi. Eli mieluummin otetaan jotain muuta lääkettä. Kun se kivunlievitykseen juuri se muunto pitää tapahtua.
Miksei oo olemassa tähänkään mitään pikageenitestiä. Eli panacodia haluavat saisivat kipuunsa panacodia niin paljon kuin tarttee, mikäli heidän elimistönsä ei muuta sitä huumaavaksi. Nämä ihmiset eivät siis tule tästä riippuvaiseksi eivätkä saa mitään hyvänolontunteita. Ainoastaan kivut häipyy.
Ittekki sain kerjätä panacodii järkyttävään kipuun ja ei niinku millään suostuttu määräämään uudelleen, vaikka nimenomaan panacod oli tehonnut mulle ilman huumaavaa vaikutusta.