Typerykset kuten tämä avustaja saa täältä outoja ideoita, kerronko miehelle mitä tein?
Täällä on ollu jokunen kerta ketju avusteisesta seksistä. Ikään ku kenenkään olis pakko mitään sellasta tehä tai se muka olis hoitajien tai avustajien hommaa. Ja jos mennään pykälää pitemmälle, niin Kallio on täynnä nistejä ja thaihierontapaikkoja on koko stadi täynnä. Mulla nyt vaan sattu olemaan rahapula ja oltiin pomon (vanhempi, ainakin 40vee invamies) kaa loiventamassa ja sillä oli juomaa kotona eikä se tarjonnu baarissa enempää. Kuuma kesäpäivä ja mun olis pitäny venata sitä kadulla tai antaa jonku nistin koskee siihen ja kattoo et sen kamoi ei käännetä. Ei Kiitos! Mä sanoin vaan et annapa mulle se viiskymppinen ja pari sunnuntaivuoroa niin saat lainaa mun kättä ihan mihin haluut. Oliks paha? Mun mielestä olis ollu väärin antaa sen rahoittaa ihmiskauppaa tai huumeitten käyttöä. Pitäisköhän mun kertoo miehelle mistä sain rahat vai oonko hiljaa? Ei oo ollu väkivaltainen, mut mistä sitä tietää? Ja kiitos, ei wt-kommentteja. Kaikki ei oo syntynyt kultalusikka suussa ja koulutettuja hienoihin duunrihin.