Kuinka nopeasti suhteeseen
Itse taidan olla joku muinaisjäännös, kun tavattuani kiinnostavan miehen jäin jonkinlaiseen roikkumistilaan kohtaamisesta useammaksi kuukaudeksi. Ajattelin siis, että antaa asioiden edetä omaa tahtia, joko jutusta tulee suhde tai jatkuu ystävyytenä/ kaveruutena tai se loppuu . Miehen käytös sai itseni välillä hyvin epäileväksi, että olenko vain laastari, koska suhde oli ensimmäinen edellisen suhteen päättymisen jälkeen. Tämä ehkä vaikutti siihen, etten uskonut meidän välisen siteen kantavan. Kutenkin myös mies myönsi ja myöntää edelleen meidän välillä olevan erityisen tunteen ja henkisen siteen.
Onko kaikille suhteille nykyään määritelty joku tavataan kolme kertaa ja sitten päätetään ollanko pari/ seurustellaanko me vai eikö suhde voi syvetä miehen mielestä kuukausien varrella kun oppii tuntemaan toisen ihmisen? Itse en osaa sanoa mihin suuntaan suhde nytkään on menossa, mutta edelleen olemme hengailemme yhdessä vähintään kolme kertaa viikossa, liikumme yhdessä jne ja on seksiäkin, mutt aei joka kerta kun tavataan. Eikö tästä muka ole mahdollisuuksia syvempään pitkään suhteeseen?
Ajattelen, että jos suhteemme jatkuu 'vain' ystävyytenä, tulemme olemaan toistemme elämässä todennäköisesti kunnes kuolema erottaa, parisuhteen jälkeen eroaisimme ja tuskin olisimme yhteydessä sen jälkeen.
Kommentit (3)
Milloin tämä tyyppi on viimeeksi ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä?
No kuule ihan jokainen ihminen on erilainen ja sitten vielä kun kaikki ihmiset muodostavat toisten ihmisten kanssa elämänsä aikana kymmeniä -ellei satoja-erilaisia suhteita, niin ihanko tosissaan luulet että jotkut tuntemattomat pystyy keskenään aprikoimaan mistä juuri teidän jutussa on kyse.
KYSY SILTÄ!
Ja varaudu siihen, että se saattaa valehdella.
Jos mies on kiinnostunut, niin se itse tekee aloitteen ja puhuu jos haluaa vakavampaa. Been there done that.