Seiska: Pyhimys otti mikin pois Iida Vainiolta, silti laulu jatkui - nolo tilanne tallentui videolle!
No huh huh. Nolasiko tahallaan vai vahingossa? Selvää on vain se, ettei tämä Iida osaa laulaa lainkaan eikä mitään musikaalisia lahjoja ole.
Mikä siinä oikein on, että nämä setämiehet musiikkialalla valitsee suojateikseen täysin laulutaidottomia nuoria tyttöjä? Toinen on se Helmi.
Kommentit (159)
iidahan on v-24 rpovinssi rokin TÄHTI ESIINTYJÄ. palkkaavat tuan kun tietävät ettei yleisöä muutenkaan tule tua tulee jos joku lupaa häntä panna kuvittelee että sillä holyvoodin ura urkenee. on se kumma kun ei kukaan auto kuski tai lätkä pelle ole ottanut emännäkseen jopa hänen äitinsä ihmettelee kun tytöllä avuja olisi niihin tehtäviin.
Iidan kannattaisi lähteä ulkomaille esim Hollywoodiin. Hän pärjäisi hyvin, on jännät kasvot, pitkät sääret ja kurveja. Muutamassa vuodessa hänellä olisi muutaman miljoonaa. Suomessa häntä vain lyödään. Eikä tuolla laulu-uralla tienata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo on koulutukseltaan?
Tunnen itse useamman Iidaa vain paria vuotta vanhemman, kauniimman ja hoikemman akateemisen tytön.
Heillä on komeat ja hyvätuloiset akateemiset miehet ja naiset ovat seksikkäitä ja älykkäitä edustusvaimoja.
Iida on lähinnä säälittävä emäntä ja typeräkin vielä.
Miksi akateemiset tytöt muuttuvat edustusvaimoiksi?
Sanokaapa joku artisti joka laulais oikeesti livenä ilman taustanauhoja nykyään ?
Luulen etta Iitan suunnitelmana on vain pysytella julkisuudessa tavalla tai toisella. Suunnitelmaan todennakoisesti kuuluu etta julkisuus poikii sitten osallistumisia tosi-tv ohjelmiin ja kaiken maailman kissanristiaisiin. Paasee pyorimaan muitten julkkisten kanssa ja ehka jopa pokaamaan jonkun rahakkaan miehen. Hanen unelmansa on olla kuuluisa siita etta on kuuluisa. Kovin pitkalle eteenpain tuo neitonen tuskin tulevaisuuttaan miettii. Ei kuulu tuon tyyppisten ihmisten ajatusmaailmaan. Kunhan pysyy julkisuudessa keinolla milla hyvansa niin on tyytyvainen.
Turha tuota tyttelia on saalia. Tietaa hyvin mita tekee.
"Kyllä mä menisin keikalle, jos olisi Iida, Helmi ja Tuksu trio. Sen nimi voisi olla vaikka mestarit lavalla, varmasti ei tulisi mitään kohua siittä."
Silarit lavalla.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä menisin keikalle, jos olisi Iida, Helmi ja Tuksu trio. Sen nimi voisi olla vaikka mestarit lavalla, varmasti ei tulisi mitään kohua siittä."
Silarit lavalla.
Marika Fingerroos siihen vielä kylkeen gogotytöksi pom-pom-pallojensa kanssa,
-24 provinsissa kirjoitti:
iidahan on v-24 rpovinssi rokin TÄHTI ESIINTYJÄ. palkkaavat tuan kun tietävät ettei yleisöä muutenkaan tule tua tulee jos joku lupaa häntä panna kuvittelee että sillä holyvoodin ura urkenee. on se kumma kun ei kukaan auto kuski tai lätkä pelle ole ottanut emännäkseen jopa hänen äitinsä ihmettelee kun tytöllä avuja olisi niihin tehtäviin.
Kuka on tua vai Tua?
Vierailija kirjoitti:
Hienosti Pyhimyksen vaimo kestää miehen uuden tyttöystävän.
Jos harrastavat yhdessä kolmen kimppaa.
Iidaa viedään kuin litran mittaa eikä tyttö rukka itse edes tajua ettei hänellä ole todellisuudessa mitään talenttia. Jalkovälillä jatkoon. Voe voe näitä nykynuoria :(
Se kiristää Pyhimystä jotenkin. Pyhimys on vaan enemmän suossa.
Koittaa keksiä, että on läppää jne.
Nää julkisuus-tyrkky-tissi-perse-bimbot etenevät tällä urallaan aina samalla tavalla. Tuksulla ja Martina Aitolehdelläkin oli jossain vaiheessa tämä, "musta tulee poptähti"- vaihe.
Mitä Pyhimys tästä hyötyy.. Mainehan hältä menee. Taitaa ukko olla kiristyksen kohteena kertahaurahduksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Älä Iida anna setämiesten käyttää sinua noin törkeästi hyväksi. Sinä näköjään menet mukaan mihin tahansa sinua houkutellaan ja lupaillaan sitäsuntätä. Hanki itsellesi oikea ammatti, niin ei tarvitse olla nolattuna julkisuudessa.
Mutta kun Iida haluaa olla esillä, tyyliin Tuksu 2.0.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.
Olen luullut, että tuo Ida on jotain 19? Eli teini. Mietipä omalle kohdallesi.
Omalla kohdallani äiti olisi pistänyt järjestykseen ihme haihattelut jo paljon aikaisemmin ja kannustanut kouluttautumaan eikä näyttelemään tissejä julkisesti.
Jatkuvasti ei saa kaikkea anteeksi nuoruuden takia. Oikeustoimikelpoinen ihminenhän tämä on, joten pitäisi jo itsensäkin ymmärtää paremmin. Toki vähä-älyinen voi olla minkä ikäisenä tahansa..
Vierailija kirjoitti:
Iidan kannattaisi lähteä ulkomaille esim Hollywoodiin. Hän pärjäisi hyvin, on jännät kasvot, pitkät sääret ja kurveja. Muutamassa vuodessa hänellä olisi muutaman miljoonaa. Suomessa häntä vain lyödään. Eikä tuolla laulu-uralla tienata mitään.
Kyllä. Tuolla on vaan miljoona samanlaista vetyperoksidi-tyrkky-tissi bimboa yrittämässä samaa.
Kaikki tietävät jo, että ovat muhinoineet. Niin millä ihmeellä neiti silikoni vielä voisi kiristää?
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko puhua asioista rehellisesti?
Vanhat setämiehet rekryävät näitä leikeltyjä naisia pantavikseen ja ruokkivat näiden narsistisia haaveita "laulu-urasta" vaikka todellinen laulukyky on puhdas nolla.
Musiikista ei ole kyse eivätkä nämä muutu "artisteiksi" vaikka setämies promoaisi panoaan miten monella kymppitonnilla ja pakottaa tätä kaverin omistaman kanavan soittolistoille.
Mistäs miestäti "tietää" tämän kaiken?
Syväkurkku-leffassahan opetetaan miten äänihuulet notkistuvat jos niissä on vähän kireyttä.