Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Pyhimys otti mikin pois Iida Vainiolta, silti laulu jatkui - nolo tilanne tallentui videolle!

Vierailija
13.07.2023 |

No huh huh. Nolasiko tahallaan vai vahingossa? Selvää on vain se, ettei tämä Iida osaa laulaa lainkaan eikä mitään musikaalisia lahjoja ole.

Mikä siinä oikein on, että nämä setämiehet musiikkialalla valitsee suojateikseen täysin laulutaidottomia nuoria tyttöjä? Toinen on se Helmi.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta-Iida näköjään sulkenut twittertilinsä. Muutama päivä sitten oli vielä tili avoin. Ei kestänyt palautetta kun "käry" kävi?

Vierailija
22/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.

Olen luullut, että tuo Ida on jotain 19? Eli teini. Mietipä omalle kohdallesi.

Eikös tuo Iida ole jo 20v kohta, eli ei mistään lapsesta enää kyse. Miksi hän ei tee mitään järkevää elämällään esim hakeudu opiskelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti Pyhimyksen vaimo kestää miehen uuden tyttöystävän.

Vierailija
24/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jälleen kerran Pyhimys paljastaa narsistisen luonteensa. Tämähän on ihan puhdasta hyväksikäyttö Mikon puolelta. Vähän mukamas tukee Iidan musiikkiuraa ja saa luultavasti pesää palkaksi. Mikon Tossukka vaimo odottaa kiltisti lapsen kanssa kotona.

Vierailija
25/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät tissit. ei tosta iitasta oikein mulla muuta sanottavaa ole.

Vierailija
26/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on ihana ja hyvä Laukaan, täyty olla esim. tekninen häiriö tms.

Vierailija
27/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.

Mietin, ihan hetken. Ei irtoa muuta kuin myötähäpeää. Nää Iida ja Helmi voisivat perustaa duon, Tuksu manageriksi. Jo aukeaisi taivas kummallekin.

Vierailija
28/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan tyrkky-iita, mutta ei susta uutta Erikaa tule, vaikka kuinka yrität piipittää syntisten pöydästä. Miksei muuten tuo tyrkky kykene juontamaan eikä laulamaan ilman kännykästä luntattavia apuja? Jääkiekkoilijalle ei keksinyt haastattelussa kysymyksiä ilman kännykästä lunttaamista, ja nyt piti urkkia biisien sanoja luurista. Ammattitaitoinen ihminen osaa laulaa ihan ulkoa biisinsä sanat.

Vierailija
29/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, ihan hetken. Ei irtoa muuta kuin myötähäpeää. Nää Iida ja Helmi voisivat perustaa duon, Tuksu manageriksi. Jo aukeaisi taivas kummallekin.

Kyllä mä menisin keikalle, jos olisi Iida, Helmi ja Tuksu trio. Sen nimi voisi olla vaikka mestarit lavalla, varmasti ei tulisi mitään kohua siittä.

Vierailija
30/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta laulamista! Varmaan useampi levy-yhtiö jo Iidan perässä! Kateelliset ne vaan itkee kun eivät itse osaa! Hah hah!

Vierailija
31/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MADONNAKIN ON VETÄNYT PLAYBACKINÄ.

-Ei mitään noloa.

PS Olette vain kateellisia, mammat, nuoremmalle, kauniimmalle!

Vierailija
32/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit luuserimammat taas vihaketjussa itkemässä kun oma osaaminen ja ulkonäkö eivät riitä edes metroon pääsemiseksi vaikka olisi lippukin valmiina.

Vierailija
33/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei mitään noloa.

Ai että Iida on uusi Madonna? 

Vierailija
34/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei mitään noloa.

Onko Suvi vai Ida itse tämän kommentin takana?

Vierailija
35/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nuori dooris vie hattarapää-ukkoja kuin litran mittaa.

Aikansa.

Vierailija
36/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei mitään noloa.

Onko Suvi vai Ida itse tämän kommentin takana?

Jompi kumpi nyt löysi tiensä ketjuun ja alkoi riehuminen läskeistä luuserimammoista. 😂

Vierailija
37/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää, että nuori tyttö nolaa itsensä.

Vierailija
38/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iida ei tähtää suoraan muotialalle? Jättäiksi taakseen nuo hikiset setämiehet ja showbisneksen.

Hän tykkää näyttävistä, naisellisista vaatteista/kengistä ja hänellä on aivan täydellisen ihanat sääret ja vartalo. Ammattimeikkaaja saisi kasvoista ja hiuksista paljon uutta esiin.

Vierailija
39/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo tyttörukka mahtaa ajatella tuosta videostaan vaikka 10 vuoden päästä?

Mahtaa hävettää.

Vierailija
40/159 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Säälittää, että nuori tyttö nolaa itsensä."

Ei muuten nuori tyttö nolaa itseään yhtään mitenkään.Kokemuksia kerää nuoruuttaan.

Nuo ympärillä härräävät pillunkipeät ja sitä kärttävät kutusilmäiset setämiehet nolaavat itsensä 100% ja kait  läheisensäkin siinä samalla ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi