Seiska: Pyhimys otti mikin pois Iida Vainiolta, silti laulu jatkui - nolo tilanne tallentui videolle!
No huh huh. Nolasiko tahallaan vai vahingossa? Selvää on vain se, ettei tämä Iida osaa laulaa lainkaan eikä mitään musikaalisia lahjoja ole.
Mikä siinä oikein on, että nämä setämiehet musiikkialalla valitsee suojateikseen täysin laulutaidottomia nuoria tyttöjä? Toinen on se Helmi.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Iida on ihana ja hyvä Laukaan, täyty olla esim. tekninen häiriö tms.
Joo, on. On niin vakava häiriö, että ei edes nuottiviivastolla pysy vaan putoaa koko paperilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.
Olen luullut, että tuo Ida on jotain 19? Eli teini. Mietipä omalle kohdallesi.
Eikös tuo Iida ole jo 20v kohta, eli ei mistään lapsesta enää kyse. Miksi hän ei tee mitään järkevää elämällään esim hakeudu opiskelemaan?
No ellei pääse vaikka? 19-vuotias on teini-ikäinen. Tuskin tuo neiti on muutenkaan kehittynyt ihan normaalisti, kun on joutunut jo teininä tosiaan tuollaisten hyväksikäyttäjäukkojen pyöritykseen. Eivätkä ne maailmantähdet laula yhtään sen paremmin, kyllä se on autotune, mikä jyrää. Sehän on euroviisuissa kielletty, niin onhan siellä esiintyjät helisemässä.
" Läskit luuserimammat taas vihaketjussa itkemässä kun oma osaaminen ja ulkonäkö eivät riitä edes metroon pääsemiseksi vaikka olisi lippukin valmiina."
Iida se kopsuttelee timanttikorkokengillään ja kultamekossaan kohti uusia seikkailuja...
Ihana Iida!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iida ei tähtää suoraan muotialalle? Jättäiksi taakseen nuo hikiset setämiehet ja showbisneksen.
Hän tykkää näyttävistä, naisellisista vaatteista/kengistä ja hänellä on aivan täydellisen ihanat sääret ja vartalo. Ammattimeikkaaja saisi kasvoista ja hiuksista paljon uutta esiin.
Koska siellä ei ole setämiehiä auttamassa p*llupalkalla. Niitä setiä kiinnostaa toiset miehet, ei silikonitissit."
Joo mut tiesitkö että muoti- ja suunnittelu/vaatetus alaa voi myös opiskella.
Ei olla setämiesten varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida on ihana ja hyvä Laukaan, täyty olla esim. tekninen häiriö tms.
Joo, on. On niin vakava häiriö, että ei edes nuottiviivastolla pysy vaan putoaa koko paperilta.
Äläs nyt, kyllä sieltä tuli ihan kaikki nuotit, tosin vain vähän oudossa järjestyksessä. Rytmityksestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iida ei tähtää suoraan muotialalle? Jättäiksi taakseen nuo hikiset setämiehet ja showbisneksen.
Hän tykkää näyttävistä, naisellisista vaatteista/kengistä ja hänellä on aivan täydellisen ihanat sääret ja vartalo. Ammattimeikkaaja saisi kasvoista ja hiuksista paljon uutta esiin.
Koska siellä ei ole setämiehiä auttamassa p*llupalkalla. Niitä setiä kiinnostaa toiset miehet, ei silikonitissit."
Joo mut tiesitkö että muoti- ja suunnittelu/vaatetus alaa voi myös opiskella.
Ei olla setämiesten varassa.
Tarkoitin tässä Iidaa, en naisia yleensä. Onneksi suurin osa naisista on vielä fiksuja ja opiskelevat ammatin. Iida myy itseään feikkitisseillä ja seksillä. Kyllä meistä jokainen tie mitä se Pyhimys tuosta avusta saa palkaksi.
Onhan noita tytönhupakkoja esinntynyt iät ja ajat. Samanlailla on ollut muitakin julkisuudesta innostuneita ihmisiä jotka julistautuu laulajiksi, vain paljastaakseen vajavaiset kykynsä. Mutta sexi myy ja se onkin aina ollut se juttu millä saadaan hypeä ja myyntikäyrät kasvuun. Perus markkinointi 101.
Jokaisen, joka kuvittelee osaavansa laulaa kannattaisi äänittää lauluaan ilman taustamusiikkia. Saattaisi totuus valjeta aika pian.
Itse kuvittelin nuorempana (18-20v) osaavani laulaa. Lauleskeltiin kavereiden kanssa paljon karaokebaareissa, oli kyllä kivaa, ei siinä mitään. Kerran vaan satuin näkemään kaverini nauhoittaman videon meidän esityksestä yhdellä risteilyllä, ja omat harhakuvitelmat katosi sen sileän tien :D ja loppui muuten karaokenkin laulaminen siihen paikkaan. Myöhemmin olen huvikseni kokeillut tuota äänitystekniikkaa, kuulokkeet siis korvilla, josta tulee musiikki ja puhelimen nauhuri nauhottamassa omaa laulua. Juu, ei kuulosta vieläkään hyvältä.
Pointtina tässä se, että tuo tyttö voisi oikeasti herätä sieltä harhoistaan ja kokeilla jotain muuta uraa kuin laulu. Nykytekniikkakaan ei kaikkeen vielä pysty...
Sanoisi nyt äiti edes että opiskele kunnon ammatti ja unohda kaikki hömppäviihde ym. typeryydet.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.
Olen luullut, että tuo Ida on jotain 19? Eli teini. Mietipä omalle kohdallesi.
Kyllä tämä Iidukla tasan tarkkaan tietää, että mitä tekee. Se haluaa ammattinsa olevan julkkis, ihan sama millä alalla.
Esitän samat kysymykset kuin niin monta kertaa jo aijemmin:
Glorifioiko aikamme näkyvyyttä liikaa??
Miksi joku edes haluaisi julkkikseksi vain sen julkisuuden takia ja onko hän jo niin altistunut julkisuudelle, että siitä on tullut jotenkin tavoiteltava ammatti? Vrt. Britannian Katie Price.
Vierailija kirjoitti:
Aika julmaa oikeasti Pyhimykseltä ruokkia tämän Iidan haaveita laulu-urasta ja antaa nolata itseään julkisesti noin, kun Pyhimys musiikkialan ihmisenä varmasti hiffaa, ettei tässä mitään talentin tai uran aineksia Iidalla ole.
Olen miettinyt, että kiristääkö Iida jollakin tavalla Pyhimystä? Muuta selitystä ei ole.
On Iidaa ihan kiva katsoa. Täytyy myöntää. Kiinnostavan näköinen.
Mikä tuo on koulutukseltaan?
Tunnen itse useamman Iidaa vain paria vuotta vanhemman, kauniimman ja hoikemman akateemisen tytön.
Heillä on komeat ja hyvätuloiset akateemiset miehet ja naiset ovat seksikkäitä ja älykkäitä edustusvaimoja.
Iida on lähinnä säälittävä emäntä ja typeräkin vielä.
Pop laulajat ei nyt kummoista laulutaitoa tarvitse, esim. Madonna, Britney Spears ja suomessa melkein kaikki naislaulajat.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen, joka kuvittelee osaavansa laulaa kannattaisi äänittää lauluaan ilman taustamusiikkia. Saattaisi totuus valjeta aika pian.
Itse kuvittelin nuorempana (18-20v) osaavani laulaa. Lauleskeltiin kavereiden kanssa paljon karaokebaareissa, oli kyllä kivaa, ei siinä mitään. Kerran vaan satuin näkemään kaverini nauhoittaman videon meidän esityksestä yhdellä risteilyllä, ja omat harhakuvitelmat katosi sen sileän tien :D ja loppui muuten karaokenkin laulaminen siihen paikkaan. Myöhemmin olen huvikseni kokeillut tuota äänitystekniikkaa, kuulokkeet siis korvilla, josta tulee musiikki ja puhelimen nauhuri nauhottamassa omaa laulua. Juu, ei kuulosta vieläkään hyvältä.
Pointtina tässä se, että tuo tyttö voisi oikeasti herätä sieltä harhoistaan ja kokeilla jotain muuta uraa kuin laulu. Nykytekniikkakaan ei kaikkeen vielä pysty...
Joillain on tuo harha, onneksi itse olen jo varhaisesta iästä lähtien tajunnut, ettei ole ääntä laulamiseen eikä taitoa. Jos oikein panostaisin ja opiskelisin ja kävisin laulutunneilla, voisin jotain varmaan oppia, mutta en koskaan niin hyvin, että siitä keskiverto karakoke rääkäisyä kummempaa tulisi.
Vierailija kirjoitti:
On Iidaa ihan kiva katsoa. Täytyy myöntää. Kiinnostavan näköinen.
Minkä väriset silmät hänellä on?
Koska siellä ei ole setämiehiä auttamassa p*llupalkalla. Niitä setiä kiinnostaa toiset miehet, ei silikonitissit.