Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset miehet on ihania!

Vierailija
13.07.2023 |

Ai nam! 🥰

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukat yleensä feminiinisempiä

Vierailija
82/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen. Nyt saan hiuksettomana olla rauhassa palstamammoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu miesten esineellistämisestä.

Vierailija
84/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin leikata hiukset. Ihan vain ärsyttääkseni varaan ajan parturiin. :-)

Vierailija
85/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on "tyyppiä" CAN YAMAN, pitkät(kin) hiukset ovat o.k. Esim. edesmenneen J. Leskisen hiukset olivat kamalat.

Vierailija
86/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa pitkähiuksinen mies vain, jos:

-mies ei ole lyhyt

-mies on komea

-mies ei ole työtön

-mies on hyvin koulutettu

-mies ei asu pienellä kirkonkylällä

Vierailija
87/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on "tyyppiä" CAN YAMAN, pitkät(kin) hiukset ovat o.k. Esim. edesmenneen J. Leskisen hiukset olivat kamalat.

Just. Mutta moni mies jolla on just sellaiset hiukset kuvittelee ne edelleen näyttää hyviltä. Ei todellakaan näytä. Semmoset on karseat.

Vierailija
88/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin leikata hiukset. Ihan vain ärsyttääkseni varaan ajan parturiin. :-)

Okei, motiivi se on kai tuokin, että KUVITTELET jonkun ärsyyntyvän että random vastaantulijalla on lyhyet hiukset. Seuraavaksi alat varmasti ärsyttääksesi muita ostaa toisenlaisen vaatekerran. Tai muita ärsyttääksesi alat pelaamaan koripalloa.

Vierailija
89/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa pitkähiuksinen mies vain, jos:

-mies ei ole lyhyt

-mies on komea

-mies ei ole työtön

-mies on hyvin koulutettu

-mies ei asu pienellä kirkonkylällä

Minä asun pienellä kirkonkylällä, miksi haluaisin että haluamani mies olisi kaukana minusta? Toki plussaa on, jos hän asuisi ihan maaseudulla, muuttaisin hänen luokseen ja me voisimme yhdessä ostaa sinne hevosia ja vuohia! 🤩

Vierailija
90/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiukset harvenee, ei ole mitään säälittävämpää kuin aikuiset miehet jotka jää jumiin pitkiin harvoihin hiuksiinsa eivätkä uskalla leikata niitä. Moni näyttäisi paremmalta jos leikkaisi sellaiset hiukset lyhyiksi.

Vierailija
91/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka takertuu nuoruuteen myös takertuu pitkiin hiuksiin. Elämä ja vuodet menee eteenpäin ja niin pitäisi myös tyyli. Tai ehkä joku nainen muinoin sanoi että näytätpä hyvältä pitkissä hiuksissa ja jätkät jäänyt jumiin tähän lauseeseen.

Vierailija
92/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on nykyään, että miehissä arvostetaan enemmän yhä naisellisia piirteitä? Itkemistä, pitkiä hiuksia, tunteellisuutta? Mikä nykyajan naisiin on oikein uponnut? Ei ainakaan edellämainitun "miehen" katkarapu... tai ehkä juuri se. Omakaan nainen ei ymmärrä, että miehillä on lyhyet hiukset, joten minä noudatan sitä. Olen toki myös aika kiireinen töissä, joten aikaa naisten hiuksien huoltamiseen ei ole. Mutta nainen nauttii myös rahoista, vaikka välillä yrittää vängätä jotain pitkistä hiuksista :) minä olen mies, minulle ei pitkiö hiuksia tule. Siitä ei meillä neuvotella, kaikesta muusta olen valmis joustamaan. Mutta kyllä miehen kuuluu olla mies, ei mikään itkevä pitkätukkahippi.

Vierailija
93/108 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on nykyään, että miehissä arvostetaan enemmän yhä naisellisia piirteitä? Itkemistä, pitkiä hiuksia, tunteellisuutta? Mikä nykyajan naisiin on oikein uponnut? Ei ainakaan edellämainitun "miehen" katkarapu... tai ehkä juuri se. Omakaan nainen ei ymmärrä, että miehillä on lyhyet hiukset, joten minä noudatan sitä. Olen toki myös aika kiireinen töissä, joten aikaa naisten hiuksien huoltamiseen ei ole. Mutta nainen nauttii myös rahoista, vaikka välillä yrittää vängätä jotain pitkistä hiuksista :) minä olen mies, minulle ei pitkiö hiuksia tule. Siitä ei meillä neuvotella, kaikesta muusta olen valmis joustamaan. Mutta kyllä miehen kuuluu olla mies, ei mikään itkevä pitkätukkahippi.

Sellaiset defenssit tulilla, ettei ihan mene läpi tuo ettet ole itkupilli. Ja ainoa vika siinä on asian ylenkatsominen, noin muutoin tunteet on ihan terveellisiä - siis muutkin kuin ne jotka näytetään nyrkillä.

Vierailija
94/108 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Harrison, ihana.

Vierailija
95/108 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Can Yaman..voi hekuma!

On kaverissa näköö ja kokoo.

Kaataa katseella.

Ja parhaimmillaan pitkähiuksisena.

Iha koukuttavan hauska ja superhömppä sarja Youtubessa,

turkkilainen Early bird.

Vierailija
96/108 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se on trendi nykyään. Sitten he ovat taas rumia, kun trendi on mennyt ohi.

Vierailija
97/108 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki julkkismiehet on olleet paremman näköisiä pitkällä tukalla, jos heillä on sellaiset jossain vaiheessa olleet. Alkaen ihan Johnny Deppeistä ja Brad Pitteistä ym. 

Palstasuosikki Ralf Fiennesillä oli nuorena pitkähkö tukka ja oi että!

https://hs.mediadelivery.fi/img/320/67e2233fa1884499b455e06d7e592e12.jpg

Oot kyllä oikeessa, et on ollu kyllä aika namu. 🤗

Sorry, siis tää:

https://i.pinimg.com/originals/5a/cd/16/5acd164c6eab531d493e2b8d10b9cb3…

Apuwa😚 Nauran jo itsekkin itelleni mutta tämä kuva oli nyt vähän liikaa tälle mammalle ennen aamukahvia. Huhhuh..

Vierailija
98/108 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka vain sopii joillekin paremmin. Mulla hiukset kasvoi siilistäkin niin nopeasti että olisin joutunut 2-4vkon välein käydä leikkaamassa uudelleen, ellen olisi halunnut näyttää Frodon rumalta veljenpojalta, joka soittaa beatles tribuutti-bändissä. 

purkki päivässä olisi mennyt tököttejä että olisi saanut bedheadin pois ja suihkun jälkeenkin ne sojotti entistä pahemmin. 

Vierailija
99/108 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki julkkismiehet on olleet paremman näköisiä pitkällä tukalla, jos heillä on sellaiset jossain vaiheessa olleet. Alkaen ihan Johnny Deppeistä ja Brad Pitteistä ym. 

Sorry, siis tää:

Apuwa😚 Nauran jo itsekkin itelleni mutta tämä kuva oli nyt vähän liikaa tälle mammalle ennen aamukahvia. Huhhuh..

Jos tuo olisi ollut mies, jota et olisi ennen koskaan ollut nähnytkään, niin et olisi reagoinut mitenkään. Sait orgasmin vain siksi, että kyseessä on julkkis, et pitkän tukan takia. Palstalla on joskus ollut pitkä rivi kuvia Ralphia paremman näköisistä mallimiehistä ja on kysytty, että kuka miehistä on parhaimman näköinen. Mammojen reaktio: "Öö, emmä tiiä, ihan sama. No sanotaan tuo numero 6, kun hän muistuttaa eniten omaa miestä."

Vierailija
100/108 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, siis tää:

Jos tuo olisi ollut mies, jota et olisi ennen koskaan ollut nähnytkään, niin et olisi reagoinut mitenkään. Sait orgasmin vain siksi, että kyseessä on julkkis, et pitkän tukan takia. Palstalla on joskus ollut pitkä rivi kuvia Ralphia paremman näköisistä mallimiehistä ja on kysytty, että kuka miehistä on parhaimman näköinen. Mammojen reaktio: "Öö, emmä tiiä, ihan sama. No sanotaan tuo numero 6, kun hän muistuttaa eniten omaa miestä."

Älä sinä tule määrittelemään minun makuani. Totuus nyt vaan on se että minä henk.koht en ole eläessäni nähnyt komeampaa miestä kuin Ralph Fiennes. Tietysti siihen saattaa olla osasyynä myös charmi ja lahjakkuus koska tunnen hänet vieläkin äärimmäisen puoleensavetäväksi vaikka hiukset on harventunut ja on isäni ikäinen mies. Julkisuuden päälle en ole ikinä ymmärtänyt, lähinnä kammottavaa. Jokaisella on makunsa.