Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksiset miehet on ihania!

Vierailija
13.07.2023 |

Ai nam! 🥰

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos tykkää femiinisistä miehistä.

Vierailija
62/108 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ainoa komea mikä tulee mieen on Ralph Fiennes aikanaan Humisevassa harjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Toista maata on ne päänsä kaljuksi ajelleet miehet joilla on leijonavaakuna tatuointi. Ne on todellisia miehiä. Alkulimasta ja suovedestä muodostuneita aitoja ja alkuperäisiä suomalaisia.

Vierailija
64/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt hiuksista ole kiinni...

Vierailija
65/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäällä? Osasta tulee tyttöviba, jonkun äidin poika tai beatleshiukset. Se Beatles on parempi vaihtoehto kuin hevari. Suora tai kihara. Kuinka pitkät, polkka, niskaan vai kuin prinsessalla pitkä palmikko? Kasaritakatukka se ei taida olla? Entä parta vai ilman. 

Vierailija
66/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset tahansa pitkät hiukset millä tahansa miehellä turn-off.

Vierailija
67/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos tykkää femiinisistä miehistä.

Sinä olet mies joten heterona mua ei kiinnosta kommenttisi. Kohderyhmäni naiset kun selvästi eivät jaa näkemystäsi.

Vierailija
68/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaalinen porukka tykkää meistä pitkä tukista. Ei ihan teidän "tykkäämisien" takia kannata alkaa kasvattaa pitkää tukkaa. Plus onhan se lyhyt tukka paljon helppo hoitoisempi.. Enemmän miinuksia kuin plussia pitkässä tukassa.

Anna kun arvaan, naisella lyhyet hiukset ei kuitenkaan ole mielestäsi yhtään kiva juttu, koska eihän naisella hiustenhoito ole yhtään niin rasittavaa kun miehellä?

Ehkä tää on yksi syy, miksi pitkätukkaiset miehet iskee. Se hyväkuntoinen pitkä fleda kertoo kantajastaan jo ulospäin jotain ja onhan pitkä letti huomattavasti helpompi hoitaa kun geelillä/lakalla malliinsa kammattavat lyhyehköt hiukset. Kuulapäät ja siilit nyt varmaan pääseekin helpolla.

On siinä kuulapäässäkin hommaa. Omaa päätäni olen pitänyt välillä kaljuksi ajeltuna, mutta suurimman osan ajasta minulla on ollut pitkät hiukset kuten nytkin on. Jos haluaa pitää päänsä oikeasti kaljuna, niin sitä täytyy ajella vähintään joka toinen päivä, ja siis nimen omaan ajella partahöylällä  - tai jos on tosi hc niin veitsellä. Millään sähkölaitteella ei saa sellaista oikeasti sileää kiiltävää kaljua. Mielestäni kaljun ylläpitämisessä oli enemmän työtä kuin pitkissä hiuksissa. Toki eri asia, jos hiukset eivät kasva tai niiden kasvu on heikkoa, silloin kalju on varmasti helpompi.

Vierailija
69/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://hs.mediadelivery.fi/img/320/67e2233fa1884499b455e06d7e592e12.jpg

Tää norjalainen viikinkineuletyyppi. Huh! 😘

Mulla olis heti märkänä jos tulis alaovella vastaan

Vierailija
70/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Hietalalla on hienot hiukset.

Vierailija
71/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kommentoimaan että todellakin, mutta sitten muistin että kaikki eivät olekaan mun unelmien natiiviamerikkalaisia. Töissä on yksi tosi luihun oloinen mies jolla on pitkät hiukset ja sellaiset kiiltävät, "liian hyvin" hoidetut, että jotenkin irvistyttää. Eli ei saa olla kumpaakaan ääripäätä se hiusten kunto, ja pitää myös sopia kantajalleen.

Vierailija
72/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljupäiset miehet saa kuitenkin ne naiset.

kaljupää

Vierailija
73/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on. Pitkähiuksisena sain helpommin idiooteilta pillua. Kunnollisen naisen tai työpaikan kanssa saattaa taas tulla ongelmia.

Kunnollisen naisen kanssa tuli ongelmia ehkä siksi että suhtaudut muihin ihmisiin noin myrkyllisesti, tuskin hiustesi takia.

Vierailija
74/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aye. Näin se menee. Itse olen pitkähiuksinen, paksutukkainen mies ja vientiä on riittänyt. 

Täälläkin jotkut incelit puhuvat leuasta, insinööritieteistä ja salilla käymisest ja rahasta. Totuus kuitenkin on, että me pitkähiuksiset viehätämme naisia, kunhan pesemme usein hiuksemme ( paitsi Kurt Cobain ), emme ole juntteja, persuja tai hevareita ( saa toki tykätä Black Sabbathista ).

Leikkaan toki heti hiukseni, jos ne ohenevat.  Ymmärrän, että en miellytä kaikkia - itsekään en viehäty somepersoonista tai tradenomeista. Joku haluaa Mika Aaltolan, mutta me pitkähiuksiset pidämme hauskaa. Ei tarvitse Tinderiä, kunhan menee baariin ja ottaa kirjan mukaan. Ei juo liikaa.

Vierailija
75/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulturelli kirjoitti:

En tykkää. Tulee mieleen nössö sivari tai joku radikaali vihetvassari. Aatteista viis. Harvalle sopii tai komentaa. Ei ainakaan yli 30v. Harmahtava ponnarilook. Yök.

Et ole selkeästikään käynyt konserteissa.

Vierailija
76/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aye. Näin se menee. Itse olen pitkähiuksinen, paksutukkainen mies ja vientiä on riittänyt. 

Täälläkin jotkut incelit puhuvat leuasta, insinööritieteistä ja salilla käymisest ja rahasta. Totuus kuitenkin on, että me pitkähiuksiset viehätämme naisia, kunhan pesemme usein hiuksemme ( paitsi Kurt Cobain ), emme ole juntteja, persuja tai hevareita ( saa toki tykätä Black Sabbathista ).

Leikkaan toki heti hiukseni, jos ne ohenevat.  Ymmärrän, että en miellytä kaikkia - itsekään en viehäty somepersoonista tai tradenomeista. Joku haluaa Mika Aaltolan, mutta me pitkähiuksiset pidämme hauskaa. Ei tarvitse Tinderiä, kunhan menee baariin ja ottaa kirjan mukaan. Ei juo liikaa.

Eikä ole mitään vikaa olla hevari. 😊

Vierailija
77/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mitään vikaa olla hevari. 😊

On sitä hevareissa myös lyhythiuksisia.

Vierailija
78/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä k y l l ä KYLLÄ 🔥

Vierailija
79/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä...hiukan luonnonkiharat, paksut, mustat ja hy inhoidetut hiukset 👍

Vierailija
80/108 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kuvittelee että pitkät hiukset näyttää hyviltä vaikka olis vaan 10 hiusta päässä.