Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko ollut tilanteessa jossa toinen nainen on pitänyt sinua uhkana/ollut mustasukkainen sinun takiasi?

Vierailija
13.07.2023 |

Itse jouduin parikymppisenä kokonaisen naisryhmän "puhutteluun"kun näistä yhden poikaystävä oli tullut juttelemaan kanssani "vähän turhan intensiivisesti". Itse en nähnyt tilanteessa mitään seksuaalista, mutta näköjään siinä sitten oli tai muiden silmissä näytti olevan. Itse en ollut kiinnostunut miehestä tippaakaan ja tuon puhuttelun jälkeen alkoi jopa kuvottaa ajatus siitä, että kyseinen mies saattoi olla kiinnostunut minusta siinä mielessä.

Millaisia vastaavia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi miespuolista ystävää. Ystäviä ollaan oltu ala-asteelta saakka. Kummallakin on jossain vaiheessa ollut naisystävä, joka on halunnut lukea viestejä, rajata näkemistä tai yhteydenpitoa, stalkkaillut tavalla tai toisella, soitellut mustasukkaisia ja aggressiivisia puheluita/laittanut viestiä baari-illan päätteeksi laskuhumalassa tai jos on ollut jokin riita parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ymmärrä miksi, kun ei kiinnosta kenenkään miehet millään tavalla. Itse olette ongelmanne hankkineet ja hoitakaa ne itse. Kukaan ei halua miestänne, edes epätoivoinen fantasiointi että se elämänne suurin virhe voisi olla jonkun naisen mielestä kiinnostava ei muuta sitä faktaa, että se ei kiinnosta.  Ihan yksin olette niiden kanssa.

Vierailija
4/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En ymmärrä miksi, kun ei kiinnosta kenenkään miehet millään tavalla. Itse olette ongelmanne hankkineet ja hoitakaa ne itse. Kukaan ei halua miestänne, edes epätoivoinen fantasiointi että se elämänne suurin virhe voisi olla jonkun naisen mielestä kiinnostava ei muuta sitä faktaa, että se ei kiinnosta.  Ihan yksin olette niiden kanssa.

Ai niin ja tämä on myös toisin päin.  Miehille, en ole kiinnostunut vaimostanne, se on ruma, lihava ja ikävä luonne, kaverina vielä menettelee, mutta en koskisi edes viiden metrin pylväällä vaikka olisi pakko.

Vierailija
5/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että tuo tapahtui siis bileissä, ja koska ei eletty älypuhelin-aikakautta, ihmisillä oli tapana jutella bileissä muille. Oli siis mielestäni ihan normijuttu, että joku miespuolinenkin siellä jutteli minulle, mutta miehen tyttöystävä ja kaverinsa eivät olleet ihan samaa mieltä :D

Ap

Vierailija
6/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vielä! Olin nuorena hyvännäköinen. Tuota tapahtui jatkuvasti.

Vierailija
7/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ex-ystäväni oli muutenkin taipuvainen häijyyteen ja mustasukkaisuuteen, alkoi vähättelemään ja haukkumaan ulkonäköäni.  Entinen miehensä teki väärin kehuessaan isoja rintojani, kun tällä ex-ystävällä on pienet.

Vika ei ole minun, en pukeudu edes paljastavasti enkä todellakaan ollut enkä ole miehestä kiinnostunut. Enkä ole kuvitellut olevani ex-ystävääni parempi.

Vierailija
8/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi teet typeriä aloituksia?

Vierailija
9/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, ex-ystäväni oli muutenkin taipuvainen häijyyteen ja mustasukkaisuuteen, alkoi vähättelemään ja haukkumaan ulkonäköäni.  Entinen miehensä teki väärin kehuessaan isoja rintojani, kun tällä ex-ystävällä on pienet.

Vika ei ole minun, en pukeudu edes paljastavasti enkä todellakaan ollut enkä ole miehestä kiinnostunut. Enkä ole kuvitellut olevani ex-ystävääni parempi.

Ei ollut sinun vikasi mutta kylläpä oli juntti mies!

Vierailija
10/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuori, juuri aloittanut, mutta kunnianhimoinen työkaverini oli kateellinen minun huomattavasti vaativammista työtehtävistä ja sitä kautta johdon kanssa tiiviisti tapahtuvasta yhteistyöstä. Lohdutin häntä, että turha nyt pahoittaa mielensä, koska mulla on yli 10 ammattikokemusta ja hänen taidoillaan hän on varmasti minua paljon pidemmällä kun saanut yhtä paljon kilometrejä taakseen.

Vierailija
11/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti! Sinkkunaisen taakka. Siksi en viitsisi edes tavata naisten kumppaneita, tai ainakaan viettää heidän seurassaan aikaa. Rasittavaa kun pitäisi muka "ystävystyä" mutta kokoajan saa olla varpaillaan.

Eteenkin jos parisuhteen nainen korostaa olevansa jotenkin "superrento" ja "not like the other girls" niin kulisseissa kiehuu mustasukkainen raivotar valmiina räjähtämään.

Vierailija
12/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Näytän vaarattomalta ja olen aina muistuttanut ulkonäöltäni vakavahenkistä, pulleaa hiljaista seurankuntasisarta. Miehet tulevat usein juttelemaan, koska todennäköisesti olen helposti lähestyttävä ja minulle on helppo jutella. 

Vierailija
13/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vielä! Olin nuorena hyvännäköinen. Tuota tapahtui jatkuvasti.

Mä taas olen ihan tavallisen näköinen ja myönnän, että tuo hiveli parikymppisen minän itsetuntoa, siis tuo puhutteluun joutuminen. :D

Itse miehen juttelu ei...

Ap

Vierailija
14/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, että tuo tapahtui siis bileissä, ja koska ei eletty älypuhelin-aikakautta, ihmisillä oli tapana jutella bileissä muille. Oli siis mielestäni ihan normijuttu, että joku miespuolinenkin siellä jutteli minulle, mutta miehen tyttöystävä ja kaverinsa eivät olleet ihan samaa mieltä :D

Ap

Taitaa olla aika vanha juttu sitten?

Yritä päästä yli

Vierailija
15/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, olin nuori siihen aikaan kun ihmiset vielä juttelivat kasvotusten.

Vierailija
16/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jees:-D

Vierailija
17/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen huomaa miehensä reagoivan minuun seksuaalisella vaistollaan, niin hän voi olla mustasukkainen. Miehet kyllä peittävät melko hyvin nämä reaktiot, joten tyypillisesti kyseessä on ollut ensikohtaaminen.

Sitten nainen  laittaa minut syrjään, tyypillisesti emme istu samassa pöydässä ja  hän hakeutuu kaltaisten kanssa yhteiseen seuraan. Yhdessä halveksivat, arvioivat ja kaikki ilman syytä. En koske ukkomiehiin.

Olen normaalipainoinen, perus naisellisen ulkomuodon omaava, kaunis ja meikkaan hyvin vähän. Nämä naiset yrittävät pitää miehensä makuuni  räikeällä meikillä, usein vaihtuvilla vaatteilla, varmaan myös seksillä yms. No meikillä voi muokata itseään hyvinkin erinäköiseksi kuin oikeasti on.

Tottakai meikki on silloin kunnossa, kun tietävät, että minä tulen taas samaan tilaisuuteen heidän ja heidän miesten kanssa. Toisella kerralla joko liehittelevät tai määräilevät miestään ja pyrkivät pitämään miehensä huomion itsellään.

Vierailija
18/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vaikka olen kaveerannut paljon poikien/miesten kanssa, ei mua kukaan ole kokenut uhaksi.

Vierailija
19/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taitaa olla aika vanha juttu sitten?

Yritä päästä yli

Joskus 2007 tapahtui. Kyllähän täällä saa muistella menneitä ja tehdä niiden pohjalta avauksia. Mitä ylipääsemistä tuossa pitäisi olla? Minulle harvinainen kokemus joka yhtäkkiä tuli mieleeni. Onpas täällä taas tiukkapipoista porukkaa, jos tällainen aloitus menee tunteisiin.

Ap

Vierailija
20/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Itse en ole kiinnostunut varatuista miehistä. Voin olla iloinen heidän onnellisesta parisuhteestaan ja haaveilla itsekin sellaista. Mustasukkaisuus on rakkauden myrkky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä