Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja TAAS uusi skandaali. Persut poistattaneet ulkoministeriön antirasismisivuston

Vierailija
13.07.2023 |

Oikeusministeri (PS) poisti sivuston heti ensitöikseen?

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009715545.html

Kommentit (524)

Vierailija
101/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sivusto ollut jotain voke propagandaa. Että pitäisi erikseen ilmoittautua olevansa joku antirasisti ja alkaa rummuttaa sitä.

On järkevää siirtyä neutraalimpaan ilmapiiriin, kun tuntuu että jolloin on kaamea hinku kaivaa rasismia jokaisesta kivenkolosta.

Samaa mieltä. Aika eri mittaluokan asioita kuvitella rasssismiksi sitä, jos ei aina löydy oikeanväristä laastaria (ei löydy myöskään suomalaisen valkoiselle) ja toisaalta kirjoitella, että haluaa ammmpua erivärisiä kanssaihmisiä.

Vierailija
102/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen antirasisti -kampanja on päättynyt. Jos olet kiinnostunut kampanjan materiaaleista, olethan yhteydessä yhdenvertaisuus.om@gov.fi "

Ei siis hätää, kiinnostuneet voi jatkaa opiskelua tai mitä lie onkaan!

Onko tämä ministeriön sivuilta?

Oikeusministeriö yhtäkkisesti lakkautti kampanjan viine viikolla kysymättä toiselta osapuolelta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-muuttovastaisuus ei liity mitenkään rasismiin ja antirasistisuus on koko Suomen etu. Miksi sivu poistui?

Tämä on just se asia mikä minua eniten ottaa päähän tässä koko paskashowssa. Olen itsekin sitä mieltä että Suomeen ei pitäisi ottaa avosylin ihan kaikkia tulijoita, ja olen sitä mieltä että rikoksiin syyllistyneet voidaan passittaa kotimaihinsa. Myös naapurin tytötekevä, veroja maksava maahanmuuttajaperhe on tätä mieltä. Ollaan myös samaa mieltä siitä että tuilla on ihan kantiksenkin liian helppo loisia.

Mutta että hyväksyisin tuollaiset mielenvikaiset rasistiset ölinät joita purra suoltaa? En ikimaailmassa.

Blaa blaa blaa, silti vuodesta toiseen annat tukesi niille puolueille, joiden mielestä jokainen, joka onnistuu muutaman tuhannen kilometrin päästä tänne itsensä jotenkin keplottelemaan, saa jäädä Suomeen.

Vierailija
104/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Petteri, taas tuli moka, nyt ei sun selitykset enää auta

Vierailija
105/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näissä EU-rahoitetuissa kamppiksissa pitäisi materiaali nimenomaan jättää saataville? Laitteistohankinnoissakin EU-tarra pitää olla näkyvissä useamman vuoden projektin päättymisen jälkeen.

Vierailija
106/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen antirasisti -kampanja on päättynyt. Jos olet kiinnostunut kampanjan materiaaleista, olethan yhteydessä yhdenvertaisuus.om@gov.fi "

Oikeusministeriö yhtäkkisesti lakkautti kampanjan viine viikolla kysymättä toiselta osapuolelta mitään.

Punakaartihan voi omilla rahoillaan ylläpitää vastaavia hevonpascasivuja, ei ole veronmaksajien tehtävä.

Vierailija
107/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin pääkirjoitus tänään

"Orpo johtaa hallitusta silmät kiinni"

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009716306.html

Valehteliko Petteri A-studiossa?

"Pääministeri Orpo väitti keskiviikkona A-studiossa valtiovarainministeri Riikka Purran (ps) kirjoitusten tulleen hänelle yllätyksenä. Se kuulostaa uskomattomalta, sillä nykyään vähäistäkään virkaa ei saa ilman taustojen selvittämistä"

Mene nyt oikeasti v... un spämmimästä sitä jankutustasi joka paikassa. 

Oho, olenpas ollut sitten nopea kun tuo Hesarin kirjoitus vasta julkaistiin juuri äsken 😂

Vierailija
108/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Halla-ahon luopua presedenttiehdokkuudestaan? Isänmaallinen mies tekisi niin. Venäjä tulee käyttämään kuitenkin hänen natsisympatioitaan Suomea vastaan.

Ehdottomasti pitäisi.

Vierailija
109/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lakkauttanut mitään kampanjaa vaan lakkautti kampanjasivun ylläpidon. Kampanja ei ollut oikeusministeriön, ylläpitovastuu oli. Yhdenvertaisuusvaltuutettu lakkautti kampanjan koska oikeusministeriö ei enää ylläpitänyt sivua.

Koko touhu kuin jostain wokettajan päiväkotileikeistä. Hyvä päätös oikeusministeriöltä, nyt olisi aika keskittyä oikeisiin asioihin!

Vierailija
110/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke hävisi vaalit, ja se alkaa näkyä. Hyvä!

Tuollaiset etuoikeuskehät sun muut on pelkkää taistolaisuutta ja kulttuurimarxismia. Niillä ei ole mitään tekemistä sen oikean asian kanssa.

Olen tyytyväinen

Minä myös. Olen silti sitä mieltä, ettei Purra voi jatkaa ministerinä, eikä kyllä Orpokaan. Onnettomia sählääjiä.

Vierailija
111/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että poistivat äärivasemmistolaisen woketuksen!

Vierailija
112/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan

Vierailija
113/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näissä EU-rahoitetuissa kamppiksissa pitäisi materiaali nimenomaan jättää saataville? Laitteistohankinnoissakin EU-tarra pitää olla näkyvissä useamman vuoden projektin päättymisen jälkeen.

Materiaali on edelleen saatavilla sähköpostitse yhdenvertaisuusvaltuutetulta. Ole sinne yhteydessä.

Vierailija
114/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkeiden materiaali on oltava julkisesti saatavilla/nähtävissä vähintään 5 vuotta. Alkaako rahoittava periä ministeriöltä rahoja takaisin? Selvää sääntöjen rikkomista.

Vierailija
115/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkeiden materiaali on oltava julkisesti saatavilla/nähtävissä vähintään 5 vuotta. Alkaako rahoittava periä ministeriöltä rahoja takaisin? Selvää sääntöjen rikkomista.

Kiitos tarkennuksesta. Tällaista itsekin muistelin.

Vierailija
116/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rasismia. On ainoastaan kulttuurirealismia. Realismia on tunnustaa primitiivisten ja ali-inhimillisten aiheuttamat ongelmat maassamme ja korjata asiat.

Täsmälleen samaa mieltä.

Oikeasti kenen mielestä on rikkautta että lapsemme r aiskataan ja p ahoinpidellään?

Puhutko nyt elinkeinoministeri Rydmanin toimista?

Vierailija
117/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lakkauttanut mitään kampanjaa vaan lakkautti kampanjasivun ylläpidon. Kampanja ei ollut oikeusministeriön, ylläpitovastuu oli. Yhdenvertaisuusvaltuutettu lakkautti kampanjan koska oikeusministeriö ei enää ylläpitänyt sivua.

Koko touhu kuin jostain wokettajan päiväkotileikeistä. Hyvä päätös oikeusministeriöltä, nyt olisi aika keskittyä oikeisiin asioihin!

Oikeusministeriä poisti tiedot kysymättä tai kertomatta asiasta yhdenvertaisuusvaltuutetulle, jonka vetämä hanke oli kyseessä. Ei hyvää päivää. Ei noin toimita missään muualla.

Vierailija
118/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Y-festivaalinkin voisi lakkauttaa helvettiäkö hallinto tommosiin aikaa ja rahaa käyttää??

Vierailija
119/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-muuttovastaisuus ei liity mitenkään rasismiin ja antirasistisuus on koko Suomen etu. Miksi sivu poistui?

Tämä on just se asia mikä minua eniten ottaa päähän tässä koko paskashowssa. Olen itsekin sitä mieltä että Suomeen ei pitäisi ottaa avosylin ihan kaikkia tulijoita, ja olen sitä mieltä että rikoksiin syyllistyneet voidaan passittaa kotimaihinsa. Myös naapurin tytötekevä, veroja maksava maahanmuuttajaperhe on tätä mieltä. Ollaan myös samaa mieltä siitä että tuilla on ihan kantiksenkin liian helppo loisia.

Mutta että hyväksyisin tuollaiset mielenvikaiset rasistiset ölinät joita purra suoltaa? En ikimaailmassa.

Blaa blaa blaa, silti vuodesta toiseen annat tukesi niille puolueille, joiden mielestä jokainen, joka onnistuu muutaman tuhannen kilometrin päästä tänne itsensä jotenkin keplottelemaan, saa jäädä Suomeen.

Kokoomusta.

Vierailija
120/524 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse oli kampanjasta, joka nyt päättynyt. Rauhoittukaa.