Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos ei vaan kestä enempää? En jaksa nousta. Olen pilannut aivan kaiken.

Vierailija
13.07.2023 |

Mitään ei ole enää. Ei yhtään mitään.
Paitsi tämä vuokrakämppå ja työ, jonne yritän itseni hinata.
Olisi edes elämäniloa ja kiinnostusta asioihin, olisi palo tehdä asioita ja ratkaista. Kun ei vain ole.
Makaan sängyssä ja haaveilen kuolemasta.

Olen elänyt todella järkyttävän nuoruuden. Lapsuuskin oli haastava, alkoholia, väkivaltaa ja erikoisia tilanteita. Pärjättiin kuitenkin ja oli ystäviä, elämäniloa.
Nyt aikuisena kun olen ollut jo usein murjottuna ja väkivalta viimeisimmästä suhteesta tulee mieleen ja se kaikki häpeä, kuvotus ja ahdistus miksi ihmeessä siinä sen psykopaatin kanssa olin, vetää mielen mustaksi ja olen itseeni pettynyt. En voi luottaa itseenikään.
Meni rahat, työt, ystävät, terveys. Viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.
Näin hänet viimeksi puolivuotta sitten. Aikaa on kulunut mutta olo ei parane vaikka olen yrittänyt.
Olen liikkunut, tehnyt töitä, parantanut ruokavaliota ja säästänyt rahaa. Kunnes taas lopetin ja olen sängyn pohjalla, roskaruokapaperit lattialla ja tölkkejä tiskipöydällä. Vihaan itseäni.
Mietin miten riittää rahat, tuhlasin ja pitäisi kasa laskuja maksaa.
Onneksi on työ mutta silti.

Kaikki on aivan päin helvettiä. En saa otetta itseeni enkä elämään. Apua en ole saanut, lääkkeitä kylläkin.
Jonossa ollaan oltu jo päälle vuoden päivät eikä aikaa ole tullut.
Etsin keinoja, jopa epätoivoisia. En vain tiedä miten nousen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo seuraava vuosi, mutta kirjoitan kuitenkin, sillä tuskasi tuli niin lähelle. Minäkin olen ollut siellä tuskassa ja selviytynyt, vaikka siihen oli välillä vaikea uskoa.

Pimeintä on aina ennen aamunkoittoa. Ja sinä selviydyt, vaikka jouduit todella kurjiin olosuhteisiin. Ei sellaisia tilaa. Ei ole sinun syytäsi, jos toinen ihminen on sinulle täys mulkku. Se on hänen häpiänsä. Toivota kaikkea hyvää ja jatka matkaasi, niin kuin luultavasti olet jo tehnyt, tavalla tai toisella. Vaikutat nimittäin viisaalta ja eteenpäin katsovalta ihmiseltä. Tuolla asenteella tuut pärjäämään elämässä, vaikka kirjoitushetkellä olet joutunut raahaamaan veemäistä kivirekeä matkassas. Elämä on tasapuolinen sillä tavalla, että paskan lisäksi se antaa meille myös hyvää. Paskan tultua kohdalle ei pidä luovuttaa, sillä se on ohimenevää ja osa elämää. Paskat ajat opettavat pitämään puolensa, löytämään oman arvonsa ja ennen kaikkea oman voimansa. Silmä kehittyy viisaammaksi, samoin mieli. Ja yhtä vääjäämättä vastaan tulee paremmat ajat. Sitten kun katsoo elämäänsä taaksepäin, huomaa elämänsä ja itsensä muuttuneen paremmaksi kuin mitä oli vuosia sitten, ja on viisaudestaan niin ylpeä, ettei halua enää luopua surkeistakaan kokemuksistaan.

Älä luovuta ikinä. 

Vierailija
22/24 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielesi vallassa. Elät ajatusten kautta menneessä. Elämä tapahtuu nykyhetkessä. Ku et anna ajatuksillesi valtaa, menneisyydessä ei ole tapahtunut mitään minkä pitäisi vaikuttaa tähän hetkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Päätän sen perusteella, että annanko ylä- vai alapeukun.

Vierailija
24/24 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tehnyt omat valintasi elämässä ja kannat myös seuraukset. Heti jos menee pieleen, on vika muissa, useimmiten miehissä. Hyvä että epäonnistuit, et ansaitse enempää.