Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.07.2023 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (393)

Vierailija
1/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä: Halusi vain "sitä". Palaa aina silloin vain sinuun, kun alkaa pan ettaa.

Vierailija
2/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jotain toisenlaista kuin sinä, sittenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, mutta miksi ei voi sanoa tätä.. Miksi pitää vaan jättää epätietoisuuteen..

Vierailija
4/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sinulle kävi näin.

Miehen sanaan ei saa luottaa, vain tekoihin ja omiin vaistoihin.

Vierailija
5/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti, mutta miksi ei voi sanoa tätä.. Miksi pitää vaan jättää epätietoisuuteen..

En tiedä, mutta voisiko olla jotain tällaista; Saattaa pitää ja jättää sua varalle, mutta samaan aikaan etsiskelee muitakin. Sitten kun alkaa hänellä taas panetus, ja muita ei olisikaan tarjolla niin lähestyy ja kehuu sua.

Vierailija
6/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunhimoinen gigolo sai haluamansa. Tästä syystä harrastin seksiä nykyisen mieheni kanssa vasta kun olimme tunteneet yli 3 kk

Vierailija
7/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein nelikymppinen nainen, minua pidetään ehkä vanhanaikaisena mutta tämä on juuri se syy, miksi en harrasta seksiä missään tapailusuhteessa ennen kuin koen että ollaan oikeasti pariskunta. Omiin tunteisiini en voi luottaa sillä ihastun helposti, jolloin riski siihen että on sinisilmäinen on liian suuri. Siinä karsiutuu jo muutama tyyppi matkalla, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta.

Vierailija
8/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Vierailija
9/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas helmi mieheksi, hyvä kun pääsit eroon ja saithan sinäkin.

Vierailija
10/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte kumpikin. Mikä on ongelma?

Vierailija
11/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että sinulle kävi näin.

Miehen sanaan ei saa luottaa, vain tekoihin ja omiin vaistoihin.

Minun vaistot eivät tällä kertaa sanoneet mitään, uskoin ihan täysin tähän mieheen..

Vierailija
12/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttömies oli surkea seksissä eikä sen takia uskalla toista kertaa, eikö niin.

Jatkossa sitten tiedät edes vaatia hyvää seksiä. Perussääntö näissä kertajutuissa on: ensin orgasmi naiselle, sitten mahdollisesti miehelle. Ei toisinpäin.

Vierailija
13/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on aika pitkä selibaatti. Kolme viikkoa sait haluamaasi, kun mies ei saanut. Lopulta pitkän ajan kuluttua hän sai viimein seksiä ja tajusi että niin kauan kärvisteli saadakseen vähän ja nyt pitäisi taas siirtyä antamaan sinulle, ties kuinka pitkään sitä mitä haluat. Ilman tietoa montako viikkoa pitää taas odotella. Tulee fiilis että koko suhde on vain sinun tarpeillesi.

Vierailija
14/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas erottuani en halunnut uutta ihmissuhdetta vaan iloista laastariseksiä. Silloin harmitti kun äijät haki ruoanlaittajaa lapsilleen.

Vierailija
15/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastin seksiä 4 tuntia tapaamisesta. Kohta oltu yhdessä 18 vuotta.

Ihquu. Miten kommenttisi muuten liittyi keskusteluun? 

Vierailija
16/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista se seksi oli? Jos hyvää, niin luulisi miehen edes sitä jatkossa haluavan.

Vierailija
17/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii

Ap

Kannattaa aina kääntää miehen puheet päinvastaisiksi, silloin ollaan totuuden äärellä.

Vierailija
18/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillunhimoinen gigolo sai haluamansa. Tästä syystä harrastin seksiä nykyisen mieheni kanssa vasta kun olimme tunteneet yli 3 kk

Meinaatko, että se gigolo muuttuu 3 kk pihtauksella joksikin muuksi?

Vierailija
19/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että voi siitä parisuhdekin alkaa vaikka heti seksiä harrastaisi.

Eiköhän jokainen aikuinen ihminen sen ymmärrä.

Vierailija
20/393 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ei liity tähän keskusteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän