Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies melkein suuttui kun pyysin päästä yöllä kainaloon

Vierailija
13.07.2023 |

Ei asuta (vielä) yhdessä ja harvakseltaan nukutaan yhdessä. Miehelle on oma tila tärkeä ainakin jos ei ole mitään "tarpeita". Viime kerralla nukkui toisella puolen sänkyä, ettei vahingossakaan hipaissut mua.. Kun yritin yöllä mennä lähemmäs ja pyysin päästä kainaloon, hän melkein suuttui ja sanoi töykeästi että olet jo 37 vuotias ja ihan pikkutyttö jonka pitää yöllä päästä kainaloon. Olin ihan järkyttynyt tosta kommentista, aamulla puhuttiin siitä vielä ja hänestä se oli outoa että keskellä yötä pitää päästä lähelle. Enpä tiedä mitä pitäis ajatella, mut jäi kyllä vaivaamaan..

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä haluaa nukkua jonkun vieressä. Mä nukun kaikkein parhaiten yksin. En kaipaa miestä viereeni kuorsaamaan. Mutta mikäs tässä sinkkuna ollessa, ihanaa kun saa nukkua yksin.

Olen naimisissa ja asutaan yhdessä, mutta meillä on omat huoneet.

- vaimo since -94

Vierailija
82/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu ei missään nimessä tähänaikaan vuodesta mennä lähellekään toista nukkujaa. kuumahan siinä tulee. hiki haisee ja lakanat kastuu. talvella voi ottaa vahingon takaisin kun pudottaa kamarin lämpötilan +16 asteeseen. silloin kelpaa kainaloon oikein mielellään. 

Niin, mies ei voi helliä naista, kun tulee kuuma. Panna voi niin kauan, että pussit tyhjenee ja hiki ei haittaa yhtään.

Mitäs, jos nainen saakin nopean tyydytyksen. Voiko homma loppua siihen ja nainen kääntää selän ja sanoa, että pysys nyt kaukana, iso poika. Tulee muuten kuuma.

Hohhoijaa ja taas naista kuvataan lapsen tasolle typistettynä viattomana uhrina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty nukkumaan ollenkaan, jos on kosketus toiseen ihmiseen. Olen huonouninen ja olemme päätyneet nukkumaan eri huoneissa. Kauheita on se, jos ennen nukahtamista mies haluaa olla ihan tiiviisti kiinni, tulee hirveä hiki ja nukahtamiseni estyy pitkäksi aikaa. Toista ihmistä ei saa käyttää omana unileluna.

N

Vierailija
84/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi suhteessa henkilön kansssa, jolla on täysin eri näkemykset hellyydestä ja läheisyydestä, jotka on koko suhteen perusasioita ainakin mulle. Unitilat ja ajat tietenkin täytyy huomioida, mutta tuo kommentti jos tulisi mulle niin se olisi siinä. Tosin olet jostain syystä jatkanut tuon kanssa olemista, vaikka tyyli on ilmeisesti ollut alusta saakka tiedossa.

Yöllä nukutaan tai ainakin annetaan toisten nukkua, itse olen nainen ja tarvitsen tilaa nukkumiseen.

Vierailija
85/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma henkilökohtainen tila on naisen yksinoikeus?

Vierailija
86/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus vaan silittelen miestä, jos mies itse nukkuu ja haluaisin olla lähellä, mut en halua herättää.

eikös se ole raiskaus tai joku hyväksikäyttö, jos koskee nukkuvaa. vai päteekö se vain nukkuviin naisiin?

Kyllä me ihan puolin ja toisin mm kömmitään toisen peiton alle aamuisin hetkeksi ja yöllä otetaan kiinni tai mennään lähemmäs. Toki jos hän siitä ei tykkäisi niin lopettaisin. Musta se on simaa kun hän ottaa unissaan kädestä kiinni tai koskettaa selkää.

Kuka helevetti nyt voi tästäkin loukkaantua jos joku suhteessaan haluaa koskea toista ja olla lähellä? :D

PS. Saa meillä pannakin jos ei ole aikaista aamua, mutta n tosiaan on joskus keskusteltu.

Oon meistä se herkkäunisempi.

Vierailija
87/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on minulle niin tärkeä asia että vaikka Ralph Fiennes yrittäisi lusikkaan keskellä yötä niin varmaan lätkäsisin ja mumisin että mä nukun nyt. En pysty nukkumaan toisessa ihmisessä kiinni. Varmaan aika harva pystyy.

Vierailija
88/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus vaan silittelen miestä, jos mies itse nukkuu ja haluaisin olla lähellä, mut en halua herättää.

Näin vertaistukena voin kertoa ap:lle ym samasta ilmiöstä "kärsiville", että minä en voi miestäni edes silitellä kun hän suuttuu siitä, myös päiväsaikaan. Syytä kysyessä siihen hän sanoi, ettei ole mikään ressukka jota pitää silitellä.

Jos hän herää johonkin, hän on usein kuin persiille ammuttu karhu. Ei ole siis vara minunkaan kömpiä kainaloon, jos hän jo nukkuu.

Monet kerrat olen saanut loukkaantua näistä hänen hellyyteni torjumisista.

Kuulostaapa inhottavalta 😯

Vierailija
89/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä haluaa nukkua jonkun vieressä. Mä nukun kaikkein parhaiten yksin. En kaipaa miestä viereeni kuorsaamaan. Mutta mikäs tässä sinkkuna ollessa, ihanaa kun saa nukkua yksin.

Mä olin 30 vuotta samaa mieltä, mutta sit löysin ihmisen, jonka kuorsauskin on vain rauhoittavaa eikä se häiritse.

Aiemmissa suhteissa oon lähinnä ahdistuneena odottanut, että se toinen nukahtaa ja pääsen itse kauemmas herättämättä sitä.

Ja sit nää edelliset oli juuri niitä että "ei se ole suhde eikä mikään, jos ei edes pysty nukkumaan toisen vieressä!", joka nyt ei uniongelmiin ainakaan auttanut. Nykyisen kans saan nousta vaikka sohvalle nukkumaan ilman suuttumista siitä kun en osaa edes nukkua.

Vierailija
90/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mies tuollainen.

Jätä se kylmäkiskoinen sika.

Kuka kylmäkiskoinen akka yrittää puuttua tuntemattomien parisuhteisiin ja heidän elämänsä päätöksiin?

Taattua av-laatua.

Vierailija
91/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua että tullaan kylkeen nukkumaan.

Minulla ja miehellä on kaksi 140cm leveää sänkyä vierekkäin, molemmilla oma peitto ja tämä sopii meille hyvin. Mies nukkuu monesti selällään niin että kädet levittäytyy sivuille. Minä nukun yleensä kyljellään kädet suorana eteenpäin. Tarvitsemme omaa tilaa.

Vierailija
92/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vertaistukena voin kertoa ap:lle ym samasta ilmiöstä "kärsiville", että minä en voi miestäni edes silitellä kun hän suuttuu siitä, myös päiväsaikaan. Syytä kysyessä siihen hän sanoi, ettei ole mikään ressukka jota pitää silitellä.

Jos hän herää johonkin, hän on usein kuin persiille ammuttu karhu. Ei ole siis vara minunkaan kömpiä kainaloon, jos hän jo nukkuu.

Monet kerrat olen saanut loukkaantua näistä hänen hellyyteni torjumisista.

Kuulostaapa inhottavalta 😯

Monet kerrat olen saanut loukkaantua näistä hänen hellyyteni torjumisista, huoh...

Vierailija
93/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, että olimme molemmat hereillä kun kysyin miksi olet toisella puolella sänkyä (180 cm sänky) siihen hän tiuskaisi: olet 37 v ja kuin pikkutyttö joka haluaa kainaloon tms. Hän oli melkein vihainen ja se jotenkin pelästytti mut. Aloin änkyttämään jotain että kai olisi kiva olla lähekkäin kun niin harvoin nukutaan yhdessä. Mutta en siis herättänyt häntä.

Nyt on pyytänyt mua tänään taas luokseen kun lapsi on edelleen isän luona. Mietin haluanko edes mennä..

Ap

Vierailija
94/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu ei missään nimessä tähänaikaan vuodesta mennä lähellekään toista nukkujaa. kuumahan siinä tulee. hiki haisee ja lakanat kastuu. talvella voi ottaa vahingon takaisin kun pudottaa kamarin lämpötilan +16 asteeseen. silloin kelpaa kainaloon oikein mielellään. 

Niin, mies ei voi helliä naista, kun tulee kuuma. Panna voi niin kauan, että pussit tyhjenee ja hiki ei haittaa yhtään.

Mitäs, jos nainen saakin nopean tyydytyksen. Voiko homma loppua siihen ja nainen kääntää selän ja sanoa, että pysys nyt kaukana, iso poika. Tulee muuten kuuma.

Hohhoijaa ja taas naista kuvataan lapsen tasolle typistettynä viattomana uhrina.

Mitä haluat sanoa kommentillasi? Minä jätän miehen muna pystyssä ihmettelemään kun olen nussinut tarpeeksi. Hyvä tietää että en typistä häntä lapseksi antamalla oikeutta tyydyttää itsensä loppuun.

Vierailija
95/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kokoa sinivalas?

Vierailija
96/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan fine että haluaa nukkua yksin/ei lähellä toista, mutta tuo kommentti oli epäkohtelias

Vierailija
97/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli hakemaan jätä se sika kommentteja sille otollisimmalta foorumilta. Ei onnistunut tällä kertaa.

Vierailija
98/98 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa siis olla lähellä vain kun tekee tarpeensa sinuun? Ja jatkat suhdetta syystä että...?

Keskiluokkainen elämä on niin paljon mukavampaa kuin köyhäily.