Mies melkein suuttui kun pyysin päästä yöllä kainaloon
Ei asuta (vielä) yhdessä ja harvakseltaan nukutaan yhdessä. Miehelle on oma tila tärkeä ainakin jos ei ole mitään "tarpeita". Viime kerralla nukkui toisella puolen sänkyä, ettei vahingossakaan hipaissut mua.. Kun yritin yöllä mennä lähemmäs ja pyysin päästä kainaloon, hän melkein suuttui ja sanoi töykeästi että olet jo 37 vuotias ja ihan pikkutyttö jonka pitää yöllä päästä kainaloon. Olin ihan järkyttynyt tosta kommentista, aamulla puhuttiin siitä vielä ja hänestä se oli outoa että keskellä yötä pitää päästä lähelle. Enpä tiedä mitä pitäis ajatella, mut jäi kyllä vaivaamaan..
Kommentit (98)
Olet miehelle vain pano eikä mies rakasta sinua ainakaan. Rakastava mies ottaa kainaloon ja pyytää että tule kainaloon. Mies on kanssasi vain koska olet helppo nakki ja sinä olet miehen kanssa koska se on komea.
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu huonosti ja oli silloin ainakin puoliksi hereillä kun yritin päästä lähemmäs viereen tai mainitsin asiasta.
ap
Jos nukkuu muutenkin huonosti, niin tuollainen kainalointi huonontaa unta entisestään. Meillä on molemmilla välillä huonosti nukuttuja öitä ja kumpikin antaa toiselleen unirauhan. Jos huomaa toisen olevan hereillä niin ei edes aloita mitään keskustelua keskellä yötä, kun tietää että toinen yrittää nukahtaa asap.
-ohis
Toi kannattaa ihan oikeasti puhua läpi ennenkuin muutatte yhteen. Ihmisillä on niin eri käsityksiä nukkumisesta ja läheisyydestä. Tiedän onnellisia pareja, jotka nukkuu eri huoneissa ja heillä on läheisyyttä sitten muuten. Sitten on niitä, joille nimenomaan se lähekkäin nukkuminen on se juttu, vaikka läheisyyttä ei päivällä niin paljoa olisi. Ja kaikkea tältä väliltä. Jos miehen asenne on kuvailemasi lainen ja sinulle mahdollisuus tulla yöllä viereen on tärkeä asia niin kuulostaa siltä, että riitelyä on tiedossa.
Kannattaa selvittää onko miehelle se lähellä olo yleisesti no go vai onko just vaan niin kevyt nukkuja, että se nimenomaan yöllä häiritsee. Ja keskustella mitä haluutte ja meneekö ne tarpeeksi hyvin yksiin.
Itse oon nykyään tosi huonouninen, ja myös vähäuninen. Mieluummin kyllä nukkuisin ne vähätkin ja huonot unet toisen vieressä ja lähellä. Tai valvoisin. Haudassa ehtii maata.
Tsemppiä ap 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus vaan silittelen miestä, jos mies itse nukkuu ja haluaisin olla lähellä, mut en halua herättää.
Näin vertaistukena voin kertoa ap:lle ym samasta ilmiöstä "kärsiville", että minä en voi miestäni edes silitellä kun hän suuttuu siitä, myös päiväsaikaan. Syytä kysyessä siihen hän sanoi, ettei ole mikään ressukka jota pitää silitellä.
Jos hän herää johonkin, hän on usein kuin persiille ammuttu karhu. Ei ole siis vara minunkaan kömpiä kainaloon, jos hän jo nukkuu.
Monet kerrat olen saanut loukkaantua näistä hänen hellyyteni torjumisista.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon nykyään tosi huonouninen, ja myös vähäuninen. Mieluummin kyllä nukkuisin ne vähätkin ja huonot unet toisen vieressä ja lähellä. Tai valvoisin. Haudassa ehtii maata.
Tsemppiä ap 😊[/quoteJatkappa sitä valvomista pari vuotta putkeen, niin voi muuttua ääni kellossa 😂
juu ei missään nimessä tähänaikaan vuodesta mennä lähellekään toista nukkujaa. kuumahan siinä tulee. hiki haisee ja lakanat kastuu. talvella voi ottaa vahingon takaisin kun pudottaa kamarin lämpötilan +16 asteeseen. silloin kelpaa kainaloon oikein mielellään.
Vierailija kirjoitti:
He lv et in kuuma nyt ainakin, voi olla siksikin. Eikä mies oikein osaa puhua, niin ei osannut selittää kunnolla.
Mies nukkuu muutenkin huonosti ja Ap haluaa ruveta kiehnäämään ja puhumaan yöllä, kun toinen yrittää vaan saada unta. Juuri kun on nukahtamaisillaan, pyörinyt muutaman tunnin hereillä, rauhoittunut ja on toive saada nukuttua vielä muutama tunti ennen kellon soimista. Kyllä ärähtäisin minäkin tuossa vaiheessa enkä todellakaan alkaisi sanoittaa ja leperrellä. Ihan niin kuin koiranikin saa kyllä hyvin äkäisen komennon häipyä makuuhuoneestamme, jos sinne koittaa tulla toivottelemaan hyvää huomenta keskellä yötä kun käännän kylkeä. Ette ilmeisesti ole kuulleet, että hyvin monilla ihmisillä on univaikeuksia.
Meillä lapsetkin tietää ettei nukkuvaa karhua kannata herättää.🤣
Jos olisi tosissaan ihastunut sinuun, ei kohtelisi noin. Kunnolla ihastunut mies ei malta pitää käsiään irti naisestaan ekan vuoden aikana ja haluaa nukkua lähellä..
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus vaan silittelen miestä, jos mies itse nukkuu ja haluaisin olla lähellä, mut en halua herättää.
eikös se ole raiskaus tai joku hyväksikäyttö, jos koskee nukkuvaa. vai päteekö se vain nukkuviin naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tosissaan ihastunut sinuun, ei kohtelisi noin. Kunnolla ihastunut mies ei malta pitää käsiään irti naisestaan ekan vuoden aikana ja haluaa nukkua lähellä..
Lässyn lässyn, ja ikä oli?
Älä aloita ap mitään vakavampaa.
Itse en tajunnut tuota varoa. Naimisiin mentiin nopeasti, lapset ja 20v liittoa jo takana.
Toiseen ei saa koskea. Jos hän vastaa, on se seksiä. Jos en halua, saan karjumista, miten itse ehdotin. Olen ihan sairas kosketuksen puutteesta.
Jos hän haluaa koskea, niin väistän luontaisesti. Koska sen kerran kaksi vuodessa jos koskettaa ilman seksin tarvetta, en osaa sitä ennakoida. Pitäisi kuulemma osata.
En enää koskaan haluaisi parisuhdetta kylmän ihmisen kanssa. En koskaan. Hän on kylmä myös lasten suhteen.
Mä en itse ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsä haluaa nukkua jonkun vieressä. Mä nukun kaikkein parhaiten yksin. En kaipaa miestä viereeni kuorsaamaan. Mutta mikäs tässä sinkkuna ollessa, ihanaa kun saa nukkua yksin.
Miten suhtautuu, kun istutte vaikka vierekkäin sohvalla katsomassa tvtä? Jos kosketus käy vaan seksin aikana, en jatkaisi suhdetta. Se ei olisi mulle sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tajunnut tuota varoa. Naimisiin mentiin nopeasti, lapset ja 20v liittoa jo takana.
Toiseen ei saa koskea. Jos hän vastaa, on se seksiä. Jos en halua, saan karjumista, miten itse ehdotin. Olen ihan sairas kosketuksen puutteesta.
Jos hän haluaa koskea, niin väistän luontaisesti. Koska sen kerran kaksi vuodessa jos koskettaa ilman seksin tarvetta, en osaa sitä ennakoida. Pitäisi kuulemma osata.
En enää koskaan haluaisi parisuhdetta kylmän ihmisen kanssa. En koskaan. Hän on kylmä myös lasten suhteen.
Järjestetty avioliitto?
Huh, taas yksi hyvä syy olla nainen. En kestäisi hetkeäkään takertuvaa läheisyydenkaipuista naista.🤣
Vierailija kirjoitti:
juu ei missään nimessä tähänaikaan vuodesta mennä lähellekään toista nukkujaa. kuumahan siinä tulee. hiki haisee ja lakanat kastuu. talvella voi ottaa vahingon takaisin kun pudottaa kamarin lämpötilan +16 asteeseen. silloin kelpaa kainaloon oikein mielellään.
Niin, mies ei voi helliä naista, kun tulee kuuma. Panna voi niin kauan, että pussit tyhjenee ja hiki ei haittaa yhtään.
Mitäs, jos nainen saakin nopean tyydytyksen. Voiko homma loppua siihen ja nainen kääntää selän ja sanoa, että pysys nyt kaukana, iso poika. Tulee muuten kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestetty avioliitto?
Tavallaan.
No kai se mies jo syntynyt on.