Muita, jotka ei "juhli" syntymäpäiviään?
En vaan halua olla mitenkään keskipisteenä. Täytän tänään vuosia ja haluaisin vaan olla yksin kotonani.
Kommentit (46)
Mitä sitä itse kekkeröimään kun äitiä on joskus naitu kera itävän siemenen-
Juhlikaa synttäreitä niin kauan kuin vielä muistatte. Sitten on helpompaa olla juhlimatta kun ei enää muista minkä ikäinen on tai sitä miksi pitäisi juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Lasten juttuja tuollaiset synttärit
Lopetin lasten kaverisynttärit, kun täyttivät 10 vuotta. Silloin aikoinaan ei onneksi ollut sitä tapaa, että vieraillekin piti antaa lahjapussi.
- ap
Muistaakseni viimeksi juhlin kunnolla omia synttäreitäni kun täytin 22v. Pidettiin kaverin kanssa yhteisjuhlat, hänellä edellisenä päivänä synttärit omistani.
Nuorempi lapseni syntyi vajaa 2 viikkoa ennen minun syntymäpäivää, joten sen jälkeen on omatkin kakkukahvit menneet siinä samalla. Näin siis menty jo 20 vuotta. Parin vuoden päästä olis itellä viiskymppiset mutta en kyllä siitäkään suurempaa souvia järjestä, tuskin mitään. Mieluiten lähtisin jonnekin ulkomaille juhlistamaan jos on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytin 29, enkä juhlinut. En ole juhlinut synttäreitäni neljään vuoteen. Pienen kakun olen saattanut tehdä meille kahville.
Ensi vuonna kun pyöreitä täytän, niin pienen porukan kesken käydään syömässä ja kahvitellaan. Sitten lähdetään miehen kanssa reissuun.
Onhan tuokin juhlimista paitsi, jos muuten vaan teki kakkua mieli juuri tuona päivänä. Just täytin 46 v. Ihan tavallinen lomapäivä muiden joukossa. En itse asiassa edes muistanut asiaa ennen ensimmäistä onnittelutekstaria. Äiti sentään näköjään muisti päivän.
Lasten juttuja tuollaiset synttärit