Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei "juhli" syntymäpäiviään?

Vierailija
13.07.2023 |

En vaan halua olla mitenkään keskipisteenä. Täytän tänään vuosia ja haluaisin vaan olla yksin kotonani.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko järjesti ensin miehelleni 50 v pippalot sitten muutaman kk kuluttua hänellä itsellään oli sama juhla. Seurasin sivusta järjestelyitä ja sitä stressin määrää. Totesin että kun täytän 50 niin en ainakaan minä pidä juhlia. Liikaa tekemistä.

Miehelleen tarkoitin

Vierailija
22/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen syntymäpäivä mitä olen juhlinut on ollut 20-vuotispäiväni. Nykyiselle kumppanille oli vähän ihmetys, että skippasin 30-vuotispäivänkin ihan totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole juhlinut enkä aio jatkossakaan juhlia syntymäpäiviäni. Työpaikallani oli ennen kaikki juhlineet pyöreitä vuosiaan ja työpaikalla oli myös järjestetty tilaisuus asian johdosta sekä työntekijöiden kesken lahjajeräys mikä johti aina myös pakollisten kiitoskahvien kakun kera tarjoamiseen. Olin ensimmäinen työpaikallani, joka ilmoitti ennen 50 v. päiviään etten juhli enkä ota vastaan huomioonosoituksia enkä lahjoja merkkipäivänäni. Ilmoitustani seurasi viharyöppy työpaikan vanhojen työntekijöiden osalta, joiden mielestä vanhoja perinteitä olisi pitänyt kunnioittaa. Työpaikan uudemmat työntekijät kiittivät rohkeuttani rikkoa vanhat tavat ja minun jälkeeni työpaikan enemmistö ja myös silloinen pomo itse noudattivat samaa käytäntöä kuin minä. Työnantaja halusi välttämättä kuitenkin muistaa kaikkia pyöreitä vuosia täyttäviä samalla lahjalla ja lahja ojennettiin ilman seremonioita niille jotka eivät huomionosoituksia halunneet.

Vierailija
24/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikeat juhlanaiheet, eli kun kyseessä on ainutlaatuinen tapahtuma kuten vauvan syntymä tai naimisiinmeno. Miksi aikuisten pitäisi juhlia synttäreitään? Jotenkin noloa ja huomionhakuista.

Vierailija
25/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ap!

En minäkään koskaan ole juhlinut niitä.

Vierailija
26/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen syntymäpäivä mitä olen juhlinut on ollut 20-vuotispäiväni. Nykyiselle kumppanille oli vähän ihmetys, että skippasin 30-vuotispäivänkin ihan totaalisesti.

Minäkin skippasin, mutta siinä kävi niin, että minulle järjestettiin yllätysjuhlat. Se oli itseasiassa ihan hauska juttu ensijärkytyksestä toivuttuani.

Vierailija
27/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, ap!

En minäkään koskaan ole juhlinut niitä.

Kiitos. 😊

- ap

Vierailija
28/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuvussa on näitä enemmän tai vähemmän kiusallisia juhlia ollut. Ihmiset jotka eivät pahemmin edes ole yhteyksissä yhtäkkiä tekohymy naamallaan lainehtivat paikalle kukkapuskiensa kanssa.

Hoh hoijaa.

Vierailija
29/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap:lle! 💐

En ole juhlinut synttäreitäni sitten teinivuosien. Pelkkä ajatus siitä, että kutsuisin ihmisiä juhlimaan jotain joka vuosi tapahtuvaa omaa syntymäpäivää tuntuu vaan tosi oudolta. Tykkään muuten juhlista ja juhlin mielelläni muiden syntymäpäiviä, mutta en kestä olla itse juhlan syy.

Vierailija
30/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes juhlinut 18 v päiväni. En ole synttäreitä viettänyt kuin joskus lapsena hyvin pienesti. Joku aina lahjan antaa mutta eipä mitään juhlia tarvitse. Sukulaiset ihmettelee kun en ole jo järjestämässä tulevaa syntymäpäivääni. Miksi ihmeessä pitäisi? Joka vuosi olisi sama rulijanssi tai vähintään pyöreitä täyttäessä. Jos näen 80 v päivän niin sitten juhlin

Vierailija
31/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea ap:lle! 💐

En ole juhlinut synttäreitäni sitten teinivuosien. Pelkkä ajatus siitä, että kutsuisin ihmisiä juhlimaan jotain joka vuosi tapahtuvaa omaa syntymäpäivää tuntuu vaan tosi oudolta. Tykkään muuten juhlista ja juhlin mielelläni muiden syntymäpäiviä, mutta en kestä olla itse juhlan syy.

Kiitos.

https://usercontent.one/wp/www.kasinetori.com/wp-content/uploads/2022/0…

Vierailija
32/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin skippasin, mutta siinä kävi niin, että minulle järjestettiin yllätysjuhlat. Se oli itseasiassa ihan hauska juttu ensijärkytyksestä toivuttuani.

Yllätysjuhlat on jotenkin eri juttu. Siinä muut hoitavat järjestelyt ja haluavat huomioida sinut. Minusta sellainen olisi ihan ok.

-eri

Vierailija
33/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vanhenemisessa ei ole mitään juhlittavaa joten en halua mitään huomiota. Mutta enpä sitä edes saisi kun ei ole sukua/kavereita muita kuin oma jo aikuinen lapsi jonka kanssa syödään itse ostamaani kakkua yleensä.

Vierailija
34/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä 6 ja 0 täyteen ja matalalla profiilla mennään joten ei ole kinkereitä tiedossa,

50 v. juhlat, muttei enää 60 varsinaisia juhlia. Paras perheystävä kahvilla siinä se.

Vierailija
35/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjesstin synttärijuhlat viimeksi yläasteikäisenä 70-luvun lopussa. Näin oli sovittu kolmen kaverin kanssa, mutta kukaan heistä ei muistanut tulla. Ei niitä kukaan ole tuon jälkeenkään muistanut.

Vierailija
36/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 29, enkä juhlinut. En ole juhlinut synttäreitäni neljään vuoteen. Pienen kakun olen saattanut tehdä meille kahville.

Ensi vuonna kun pyöreitä täytän, niin pienen porukan kesken käydään syömässä ja kahvitellaan. Sitten lähdetään miehen kanssa reissuun.

Vierailija
37/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätysjuhlat on jotenkin eri juttu. Siinä muut hoitavat järjestelyt ja haluavat huomioida sinut. Minusta sellainen olisi ihan ok.

-eri

En tykkää yllätyksistä ollenkaan.

Vierailija
38/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

En minäkään varsinaisesti. Kuvittelin vain tilanteen, jossa minut tuntevat ihmiset olisivat järjestäneet minulle mieluisat juhlat. Kyllä minä sellaisesta tuttujen kesken tykkäisin. Pointtini oli juuri siinä, että itse ei tarvitsisi tehdä mitään ja silti päivään sisältyisi itselle mieluisia asioita.

-sama eri

Vierailija
39/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mieheni tilasi laivalla hierontasession. Järkytyin ja se saatiin vaihdettua kalliisiin naamavoiteisiin, jotka on vieläkin käyttämättä näin muutaman vuoden jälkeen.

Vierailija
40/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin syntymäpäiviäni. Viimeksi juhlin kun tuli täyteen 20 000 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän